Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä on juurikin kyseisessä käytössä nämä powerin köyhän miehen genelecit. Olen ollut oikein tyytyväinen kaiuttimiin ja äänenlaatu yllätti tuohon hintaan. Menee kyllä sen pari kymppiä yli hintahaitarin, mutta bf aikaan ainakin oli 99e tarjouksessa.
Kumpikohan näistä olisi parempi kun molemmissa 4" elementit? Itse jotenkin kyllästynyt erilliseen subwooferiin ja sen aiheuttamaan johtosekamelskaanItselläni nämä.SteelSeries Arena 3
Arena 3 | Innovatiiviset kokoäänialueen pelikaiuttimet
SteelSeries Arena 3 kaiuttimet
Paha on tähän sanoa mitään, kun on kokemuksia pelkästään noista ceptereistä. Sen voin kyllä sanoa, että jos oikein tuhtia bassoa kaipaa, niin kannattaa katsella jotain muuta. Omaan käyttöön on riittäny oikein hyvin, mutta onhan se alapää vähän rajallinen.Kumpikohan näistä olisi parempi kun molemmissa 4" elementit? Itse jotenkin kyllästynyt erilliseen subwooferiin ja sen aiheuttamaan johtosekamelskaan
Voitko suositella, onko toimivia äänenlaadullisesti?Itselläni nämä.SteelSeries Arena 3
Arena 3 | Innovatiiviset kokoäänialueen pelikaiuttimet
SteelSeries Arena 3 kaiuttimet