PC hakusessa max. 1500 €

Liittynyt
15.04.2024
Viestejä
2
Terve! Tässä tullu eteen se tosiasia, että yli 10v sitten kasattu kone ei tahdo enää jaksaa. Pääasiassa pelailua (BG3, Witcher, jne.) mutta jonkin verran myös graafista suunnittelua, piirtämistä ja kuvamuokkausta tulee koneella harrastettua. Itse en osaa koota konetta, hyvä että osaan taustakuvan vaihtaa. Osaisitteko sanoa mistä tälläistä kannattaisi ruveta katselemaan?
 
Liittynyt
17.03.2024
Viestejä
21
Datatronicilta saat ainakin ilmaisen kasauksen kun ostat komponentit heiltä. Itse tilasin sieltä hetki sitten ja myyn nyt pois kun ei käyttöä. Ei tosin sovi ihan sun budjettiin se:/
 

dingonyrjalaofficial

Tukijäsen
Team AMD
Liittynyt
04.09.2019
Viestejä
125
Ostoskori

Pitäisi olla kaikkia osia heti varastossa. Kasaus ilmainen koodilla "iotech-kasaus". Tuon jos ottaa niin Windows -lisenssi täytyy ostaa (n. 5e) ja Windows asentaa itse. Jos tätä ei osaa/halua tehdä niin saa myös Windows asennettuna mutta maksaa 66,75e lisää.

Edit: +27e jos haluaa maksaa näytönohjaimen laadukkaammasta jäähdytysratkaisusta:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.04.2024
Viestejä
2
Kiitos, laitetaan korvan taa.

Ostoskori

Pitäisi olla kaikkia osia heti varastossa. Kasaus ilmainen koodilla "iotech-kasaus". Tuon jos ottaa niin Windows -lisenssi täytyy ostaa (n. 5e) ja Windows asentaa itse. Jos tätä ei osaa/halua tehdä niin saa myös Windows asennettuna mutta maksaa 66,75e lisää.

Edit: +27e jos haluaa maksaa näytönohjaimen laadukkaammasta jäähdytysratkaisusta:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 751
Viestejä
4 205 367
Jäsenet
70 959
Uusin jäsen
Jambbor

Hinta.fi

Ylös Bottom