Path of Exile 2 (PC, PS5, Xbox)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyppi
  • Aloitettu Aloitettu
Onko minion buildit ihan paskoja?

Sitä tässä pohdin, kun pelataan co-oppina tällä hetkellä endgamessa tier 5 mappeja ja itselläni käytössä pathfinder poison buildilla, pelikaverillani infernalist minion build, 6 skeletal sniper ja 4 arsonistia + se tuli hauva.

Mappia clearetessa käy niin että minä juoksen edellä ja viholliset sulaa edessä yhdestä gas arrowista, rare bosseihin pitää kuitenkin muutama nuoli kiskaista ennen kuin kaatuu.
On aivan huima ero siinä, kuinka nopeasti minä saan vihut hengiltä verrattuna kuinka nopeasti kaverini saa minioneilla vihuja tuhottua.

Siinä mielessä buildit eivät eroa, että minulle olisi kasattu pelkkää damagea ja kaverilleni defenceä, vaan kummassakin buildissa yhtä paljon laitettu paukkuja damagen osalta, kaverillani kaikenlaista minion damagea kasattu ja minulla poison magnitudea ja attack damagea.

Onkohan joku juttu jota nyt ei hoksata, joka nostaisi minioneiden damagen reippaasti paremmalle tasolle vai yksinkertaisesti minion buildit ovat vain huonompia kuin poison pathfinder?
Itsellä oli ainakin Ice Monkilla ongelmana että yritin hakea damagea liian monesta eri lähteestä, kun panosti tiettyihin pisteisiin niin johan kertoimet alkoivat toimia eduksi

Statistiikka

Viestiketjuista
266 103
Jäsenet
75 764
Uusin jäsen
Voippari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom