• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Pariutumisen haasteet nykypäivänä ja sen vaikutukset

Civis Bonus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
75
No en mä kyl suosittele pelkän pimperon takia menee sellaseen mitä ei välttämättä halua tehdä muuta kun sen opiskelun ajan ihan sen takia kun sais jotain kokemusta tytöistä/naisista tms.

Toki jos ala kiinnostaa niin ei siinä sit mitään. Luulis vaan elämässä olevan ehkä muutakin kun se pariutuminen tai kikkelin upottaminen johonkin kosteeseen joka ei ole oma käsi liukkarin kanssa.
Itse huomasin, että juuri se on se mikä sitä taitoa ja itsevarmuutta nostaa. Mitä sitten? Voit sanoa, että pidät välivuotta vielä, koska työt on kesken. Sanot vaikka olevasi työnjohtajana nosturissa :rofl: Niitä kiinnostaa se yhden illan illuusio. Ne voi jopa tajuta että valehtelet, mutta kun sen tekee pokerinaamalla, niin seuraavan kerran siitä asiasta kysytään vasta kun makoillaan raukeana vierekkäin;)

Käyt vaikka yksissä bileissä ja teet sitten päätöksen jatkosta. Käytkö vielä bileissä, vai ruvetko oikeasti opiskelemaan jos veri vetää. Ei nämä ole mitään joko-tai on-off juttuja.

Ymmärrättekö, että olen itse tavallaan edelleen se nörttipoika, joka ei uskalla lähestyä. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Silti viihdyn sen yhden ihmisen kainalossa. Lämpöä osoitetaan joka päivä arjen lomassa. Se on todella kivaa.

Olin pitkään se panomies, jota kaikki katseli, mutta joka ei silti tehnyt koskaan mitään peliliikkeitä. Pelitön pelimies. Arkuuttahan ja nirsoutta se tavallaan oli ja voi olla, että sitä kadun vanhainkodissa kiikkustuolissa. Tai sitten en. Mistä sitä tietää :D
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 963
Itse huomasin, että juuri se on se mikä sitä taitoa ja itsevarmuutta nostaa. Mitä sitten? Voit sanoa, että pidät välivuotta vielä, koska työt on kesken. Sanot vaikka olevasi työnjohtajana nosturissa :rofl: Niitä kiinnostaa se yhden illan illuusio, ne voi jopa tajuta että valehtelet, mutta kun sen tekee pokerinaamalla, niin seuraavan kerran siitä asiasta kysytään vasta kun makoillaan raukeana vierekkäin;)

Käyt vaikka yksissä bileissä ja teet sitten päätöksen jatkosta. Käytkö vielä bileissä, vai ruvetko oikeasti opiskelemaan jos veri vetää.

Ymmärrättekö, että olen itse tavallaan edelleen se nörttipoika, joka ei uskalla lähestyä. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Silti viihdyn sen yhden ihmisen kainalossa. Lämpöä osoitetaan joka päivä arjen lomassa. Se on todella kivaa.

Olin pitkään se panomies, jota kaikki katseli, mutta joka ei silti tehnyt koskaan mitään peliliikkeitä. Pelitön pelimies. Arkuuttahan ja nirsoutta se tavallaan oli ja voi olla, että sitä kadun vanhainkodissa kiikkustuolissa. Tai sitten en. Mistä sitä tietää :D
Hienoa että olet löytänyt itselles sen jota jaksat katella. Oikeasti.
Täytyy kyl hieman toppuutella tota että pitäs olla mukamas joku isokin herra työnjohtaja tms että sais seuraa.
Se ei todellakaan pidä paikkaansa.
Varsinkaan valheilla ei saa ainakaan pidempiaikaista seuraa.
Mutta jokainen tyylillään.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
No ei kai yhden illan juttu olekaan pidempiaikainen seuralainen... Itse en valehtele itsestäni, mutta saatan hyvinkin ilmaista asiat mielenkiintoisemmin. Myyntiurani aikana tätä kutsuttiin tuotteen "paketoinniksi". Eli paketoidaan se tylsähkö totuus kivemman oloiseksi.

Esim. "tietojärjestelmäarkkitehti" kuulostaa helvetin laimealta, jos antaa sen vastauksena kysymykseen: "mitä teet työksesi". Ennemmin vastaan: "no, jos mua ei olis, ei tuolla duunipaikalla mikään toimis."

Siitä voi sitten nainen innostua kysymään lisää, mitä tuo tarkoittaa. Enkä silloinkaan jaksaisi selittää, että hädän tullen taion omatekoisen Ethernet-kaapelin serverikaappiin, koska ei vittu ketään kiinnosta.

Mutta tuo on silti ammattini ja olen erittäin ylpeä työstänikin. Käännän asian silti mieluiten ihmislähtöisesti, kuten asiakkaallenikin (ja siksi minulle maksetaankin työstäni). Eli mä saan kaiken toimimaan ja jokaisen hymyilemään.

Ja niin myös ajattelen työstäni. Tosiaan, olen oppinut sosialisoimaan niin, että tämä on luontevaa minulle. Ei pomoa kiinnosta paskaakaan, mitä gigahertsiä prosessorissa on. Tarvitaan työntekijälle läppäri, sitten ostetaan sellainen.

Kuten tuttujenikin piirissä puhun työstäni: olen "mahdollistaja". Nörttiporukoissa tuo ei vetele ja siksi en hirveästi enää nörttikavereiden kanssa aikaani haaskaa. Tämä foorumi on ainoa kontakti mihinkään nörttiin elämässäni.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 963
No ei kai yhden illan juttu olekaan pidempiaikainen seuralainen... Itse en valehtele itsestäni, mutta saatan hyvinkin ilmaista asiat mielenkiintoisemmin. Myyntiurani aikana tätä kutsuttiin tuotteen "paketoinniksi". Eli paketoidaan se tylsähkö totuus kivemman oloiseksi.

Esim. "tietojärjestelmäarkkitehti" kuulostaa helvetin laimealta, jos antaa sen vastauksena kysymykseen: "mitä teet työksesi". Ennemmin vastaan: "no, jos mua ei olis, ei tuolla duunipaikalla mikään toimis."

Siitä voi sitten nainen innostua kysymään lisää, mitä tuo tarkoittaa. Enkä silloinkaan jaksaisi selittää, että hädän tullen taion omatekoisen Ethernet-kaapelin serverikaappiin, koska ei vittu ketään kiinnosta.

Mutta tuo on silti ammattini ja olen erittäin ylpeä työstänikin. Käännän asian silti mieluiten ihmislähtöisesti, kuten asiakkaallenikin (ja siksi minulle maksetaankin työstäni). Eli mä saan kaiken toimimaan ja jokaisen hymyilemään.

Ja niin myös ajattelen työstäni. Tosiaan, olen oppinut sosialisoimaan niin, että tämä on luontevaa minulle. Ei pomoa kiinnosta paskaakaan, mitä gigahertsiä prosessorissa on. Tarvitaan työntekijälle läppäri, sitten ostetaan sellainen.

Kuten tuttujenikin piirissä puhun työstäni: olen "mahdollistaja". Nörttiporukoissa tuo ei vetele ja siksi en hirveästi enää nörttikavereiden kanssa aikaani haaskaa. Tämä foorumi on ainoa kontakti mihinkään nörttiin elämässäni.
Haluatko että se sun puolisoskin sokerikuorruttaa sitä mitä se oikeasti on?
Ei siis mulle mitään merkitystä jos jotkut tekee tota ja niitä ei kiinnosta jos niiden mahdolliset puolisot tekee vastaavaa.

Itelle vaan jotenkin tökkii toi. Enkä mielellään sitä kattele siinä mun lähellä olevassakaan.
 

Civis Bonus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
75
Haluatko että se sun puolisoskin sokerikuorruttaa sitä mitä se oikeasti on?
Ei siis mulle mitään merkitystä jos jotkut tekee tota ja niitä ei kiinnosta jos niiden mahdolliset puolisot tekee vastaavaa.

Itelle vaan jotenkin tökkii toi. Enkä mielellään sitä kattele siinä mun lähellä olevassakaan.
Nykyiseen puolisoon tehosi kuule juuri se rehellisyys, romuauto ja reikäiset farkut.

Se on just se mitä kukin lähtee hakemaan;)
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 963
Nykyiseen puolisoon tehosi kuule juuri se rehellisyys, romuauto ja reikäiset farkut.

Se on just se mitä kukin lähtee hakemaan;)
No tätä just meinaan.
Jotenkin tuntuu että se sokerikuorrutus ei vaan hirveen kestävää settiä ainakaan ole, vaikka kuinka hyvä kakku ois.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Haluatko että se sun puolisoskin sokerikuorruttaa sitä mitä se oikeasti on?
Ei siis mulle mitään merkitystä jos jotkut tekee tota ja niitä ei kiinnosta jos niiden mahdolliset puolisot tekee vastaavaa.

Itelle vaan jotenkin tökkii toi. Enkä mielellään sitä kattele siinä mun lähellä olevassakaan.
Kyllä! Ja moni nainen on tehnytkin sitä. Osa saattaa kertoa itsestään vaikka näin: "Olen sisustusarkkitehti eli esim. mietin sistustuksen markkinointikuviin ja asuntonäyttöihin." Tämä on OK. Toisaalta, minuun vetoaa enemmän sellainen, joka voisi kuvailla tämän näin: "Tiiäks kun meet asuntonäyttöön ja siellä on kaikki kivasti, että se näyttää hyvältä? Mä teen just noi asiat."

Tuo minulle kertoo luovuudesta, vikkelästä ajattelusta, ihmislähtöisyydestä, yms. Tosiaan, työpaikallani on lähes poikkeuksetta naisia. Ehkä arvaat alan, koska nuo esimerkit ovat real world esimerkkejä. Ja kas kas, työn jäljessäkin ja muussa persoonassa näkyy juuri nämä minun tulkitsemat seikat.

Tarpeeksi kun on ihmisten keskuudessa, oppii lukemaan myös ihmisiä paremmin. Lopetin siis online-pelaamisenkin jo kakskymppisten alussa. Jos pyörii vain nörttien seassa, oppii vain nörttiasioita. Hiffasin tämän ja menin ns. ulos kokemaan ulkomaailmaa.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Mun mielestä sokerikuorruttaminen on vähän harhaanjohtava ilmaus tosin. Ilmaisutavasta on kyse. Ihmisiä on erilaisia, itse tykkään sellaisista värikkäistä persoonista juurikin. Eikä koskaan ole tarvinnut pistää rimaa alas, niin kuin täällä @Väsähtänyt aina toteaa.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 963
Kyllä! Ja moni nainen on tehnytkin sitä. Osa saattaa kertoa itsestään vaikka näin: "Olen sisustusarkkitehti eli esim. mietin sistustuksen markkinointikuviin ja asuntonäyttöihin." Tämä on OK. Toisaalta, minuun vetoaa enemmän sellainen, joka voisi kuvailla tämän näin: "Tiiäks kun meet asuntonäyttöön ja siellä on kaikki kivasti, että se näyttää hyvältä? Mä teen just noi asiat."

Tuo minulle kertoo luovuudesta, vikkelästä ajattelusta, ihmislähtöisyydestä, yms. Tosiaan, työpaikallani on lähes poikkeuksetta naisia. Ehkä arvaat alan, koska nuo esimerkit ovat real world esimerkkejä. Ja kas kas, työn jäljessäkin ja muussa persoonassa näkyy juuri nämä minun tulkitsemat seikat.

Tarpeeksi kun on ihmisten keskuudessa, oppii lukemaan myös ihmisiä paremmin. Lopetin siis online-pelaamisenkin jo kakskymppisten alussa. Jos pyörii vain nörttien seassa, oppii vain nörttiasioita. Hiffasin tämän ja menin ns. ulos kokemaan ulkomaailmaa.
Joo olen myös kokenut tota.
Sulle se kertoo luovuudesta yms. Ei siinä mitään väärää ole.
Itselle jäi melkosta paskaa kokemusta siitä valehtelusta käteen.
Totta toi että oppii lukemaan ihmisistä vähän paremmin. Tosin se paskan jauhamisen näkeminen suoraan satuttaa myös.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Ehkä siinä on hieno raja, jonka helposti ylittää. En jauha paskaa, usein mulle naisetkin kehuvat, että kanssani on todella antoisaa keskustella. Kukin tavallaan. Itse tykkään tehdä arjesta vähän mausteisemman. Riittää se perus suola ja pippuri, muutkin mausteet käyttöön. Ja erityisesti sytyttää naiset, joissa on vähän chiliäkin.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 963
Hyvin laitettu mausteet sekaan =D
Ei mutta siis tottahan toi että siis monelle se raja valehtelussa jne on niin häilyvä. Ei niin tarkkaa.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
En sanonut että valehtelit. Olin samaa mieltä siitä hienosta rajasta mitä sanoit.
Tulkitsin sitten väärin. Olinkin sitä mieltä, että jo "sokerikuorruttaminen" johtaa harhaan. Puhun ilmaisutavoista itse.

Jos vertaat esim. hienon ravintolan tapaan kuvailla ruokiaan, niin siitä on kyse. Kumpi kuulostaa paremmalta:

1. Munaleipä.

2. Voissa paistettu kananmuna talon täysjyväleivällä ja rosmariinilla.

Tämä voisi viitata samaan ruokaan, mutta munaleipä on ennemmin se, mitä haet VR:n ravintolavaunusta ja maistuu paskalta. Tuo kakkosvaihtoehto kohottaa sen arkisen aamupalan uusiin sfääreihin, vaikka todellisuudessa ripoteltiin vain vähän sitä rosmariinia tavalliseen munaleipään päälle.

Ja, kuten sanoin, olen "mahdollistaja". Myyn naiselle viehättävimmän illallisen, jollaista ei edes Stefan's steakhousesta saa. Olen köyhä ja silti syön paremmin kuin rikkaat. Naiseni antavat minun myös syödä lisää makkarissa.

Tämä on selkeästi minun tyylini ja se vain toimii. En osaa muuta sanoa. Kehittyi usean vuoden kokemuksen nojalla.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 963
Tulkitsin sitten väärin. Olinkin sitä mieltä, että jo "sokerikuorruttaminen" johtaa harhaan. Puhun ilmaisutavoista itse.

Jos vertaat esim. hienon ravintolan tapaan kuvailla ruokiaan, niin siitä on kyse. Kumpi kuulostaa paremmalta:

1. Munaleipä.

2. Voissa paistettu kananmuna talon täysjyväleivällä ja rosmariinilla.

Tämä voisi viitata samaan ruokaan, mutta munaleipä on ennemmin se, mitä haet VR:n ravintolavaunusta ja maistuu paskalta. Tuo kakkosvaihtoehto kohottaa sen arkisen aamupalan uusiin sfääreihin, vaikka todellisuudessa ripoteltiin vain vähän sitä rosmariinia tavalliseen munaleipään päälle.

Ja, kuten sanoin, olen "mahdollistaja". Myyn naiselle viehättävimmän illallisen, jollaista ei edes Stefan's steakhousesta saa. Olen köyhä ja silti syön paremmin kuin rikkaat. Naiseni antavat minun myös syödä lisää makkarissa.

Tämä on selkeästi minun tyylini ja se vain toimii. En osaa muuta sanoa. Kehittyi usean vuoden kokemuksen nojalla.
Olettaen että kumpikin annos on täysin samanlainen, niin ottaisin sen munaleivän.
Miksi mun pitäs valita se mikä jollain kauniilla tekstillä tehty hienommaks kun se todellisuudessa on?
Ennemmin otan sen mikä on faktaa eikä mitään satuleikkejä mihinkään suuntaan. Oli sitten puhe naisesta tai siitä vitun munaleivästä. =D
Tyylejä on monia.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Olettaen että kumpikin annos on täysin samanlainen, niin ottaisin sen munaleivän.
Miksi mun pitäs valita se mikä jollain kauniilla tekstillä tehty hienommaks kun se todellisuudessa on?
Ennemmin otan sen mikä on faktaa eikä mitään satuleikkejä mihinkään suuntaan. Oli sitten puhe naisesta tai siitä vitun munaleivästä. =D
Tyylejä on monia.
Molemmat ovat faktaa. Väitän tuon kakkosen olevan enemmän faktaa. Kuvailee enemmän, mistä on kyse. Toki, jos haluat elämäsi kuin mäkkärin tilauksesi, sekin on oma tyylinsä.

Ehkä tässä ketjussa pitäisi osata ottaa vastaan eri tapoja avoimesti. Ei yhtä totuutta ole mihinkään. Kukin tekee tavallaan. Ei ole yhtään tuottavaa vertailla näitä keskenään. Samaa kuin vertailisi peniksen pituutta. Sinun ei siis "pitäisi" tehdä hevon vittuakaan.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 963
Molemmat ovat faktaa. Väitän tuon kakkosen olevan enemmän faktaa. Kuvailee enemmän, mistä on kyse. Toki, jos haluat elämäsi kuin mäkkärin tilauksesi, sekin on oma tyylinsä.

Ehkä tässä ketjussa pitäisi osata ottaa vastaan eri tapoja avoimesti. Ei yhtä totuutta ole mihinkään. Kukin tekee tavallaan. Ei ole yhtään tuottavaa vertaills näitä keskenään. Samaa kuin vertailisi peniksen pituutta.
Tämäpä se tosiaan onkin.
Harvalla on se mielipide täysin samanlainen kun toisella.
Ps: mulla on pienempi =D
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Tietysti tässä ketjussa moni kokemuksiaan jakaneena toivoo varmasti, että siitä olisi apua muille. Olin itse aivan saamaton luuseri tuoreesti parikymppisenäkin. Pienenä poikana perinteisen kasvatuksen myötä vältin esiaviollista seksiäkin.

Hyvin ujo tapaus, reilusti koulukiusattu, pullaposkikin. Ei tytöt olleet minusta kiinnostuneita. Tein nörttijuttuja ja pelasin ceeässää. Sitten tosiaan "havahduin", että elämä voi olla muutakin. Tässä sitä on työstetty ja edelleen tykkään kehittää itseäni lisää.

Jos joku nyt rohkaistuisi vaikka matkimaan aluksi. "Fake it until you make it". Sitten muovautuu se oma käsitys siitä, mikä itselleen toimii. Siksi siellä maksullisessakin käyminen on kuin oma riittinsä ihan pelimiehillekin.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
535
Ei tällaisia kannata miettiä yhtään. Sikäli kun joskus hommaat jonkun naisen, niin sen kanssa voi kuukaudessa tehdä kaiken sen mitä "ne muut" ovat tehneet vuosikymmenen tai pari eikä se mitään niin erikoista ole kuin mitä ehkä kuvittelet.
Juuri näin, ihan riippumatta siitä minkälaisen alfan joku nainen puolisokseen löytää, niin ne yhdessä olemisen tavat, jutut mistä toinen sängyssä tykkää ja yhteiset kokemukset pitää keskustella ja hankkia yhdessä. Kokemattomien olisi tärkeintä päästä päänsä sisällä eroon siitä ajattelusta, että parisuhde ja seksi on jotain eksoottista ja vaatii jotain erityisiä temppuja ja esittämistä. Toki kokemuksesta tiedän, että ajattelun muuttaminen tässä asiassa voi olla ihan hemmetin vaikeaa.

Toki oma pää on hyvä olla jonkinlaisessa järjestyksessä ennen kuin parisuhteeseen menee, mutta tärkeintä on löytää oikea ihminen. Parisuhteen säilyttämiseksi taas aivan ykkösasia on mielestäni kunnioitus vastakkaiseen sukupuoleen yleensä ja siihen omaan puolisoon aivan erityisesti.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Juuri näin, ihan riippumatta siitä minkälaisen alfan joku nainen puolisokseen löytää, niin ne yhdessä olemisen tavat, jutut mistä toinen sängyssä tykkää ja yhteiset kokemukset pitää keskustella ja hankkia yhdessä. Kokemattomien olisi tärkeintä päästä päänsä sisällä eroon siitä ajattelusta, että parisuhde ja seksi on jotain eksoottista ja vaatii jotain erityisiä temppuja ja esittämistä. Toki kokemuksesta tiedän, että ajattelun muuttaminen tässä asiassa voi olla ihan hemmetin vaikeaa.

Toki oma pää on hyvä olla jonkinlaisessa järjestyksessä ennen kuin parisuhteeseen menee, mutta tärkeintä on löytää oikea ihminen. Parisuhteen säilyttämiseksi taas aivan ykkösasia on mielestäni kunnioitus vastakkaiseen sukupuoleen yleensä ja siihen omaan puolisoon aivan erityisesti.
Vaikka allekirjoitan tämän täysin, niin tietysti on huomioitava se, että on ensin tultava "nähdyksi" ja se vaatii ponnistelua myös niiltä alfoilta.

Tarkoitan tällä sitä, ettei oikeastaan ole mitään väliä, kuinka kohtelias, hyväkäytöksinen, älykäs, jne. olet, jos yksikään nainen ei huomioi sinua. Eli jää pitää jollain tapaa rikkoa, oli se sitten opiskelupaikassa, työpaikalla, kassajonossa, missä ikinä muuallakaan. Tämä pätee niin ventovieraaseen naiseen kuin jo tuttuun naiseen kaveripiiristä. Tutustuttuasi naiseen voit sitten näitä parhaimpia puoliasi tuoda esiin ja siten hankkia yhdessä keskustellen ja asioita tehden niitä kokemuksia sekä syventää parisuhdetta.

Mutta ei millään tuolla ole väliä vielä siinä vaiheessa, kun yrität saada naisen huomion. Jos olet naisille näkymätön, osittain ehkä siksi, että omassa mielessä ajattelet asioita liikaa tai pidät juurikin naisia eksoottisina, niin ei ole ihme, jos ei keskustelu edes saa alkuaan. Toisinaan naiset tekevät aloitteen, mutta jos tämä ei ole oma kokemus, niin sitten on tehtävä itse niitä askelia aivan itse, oma-aloitteisesti. Sinänsä mitään temppuja ei tarvita, mutta jotain kyllä tarvitaan. Laimeakin avaus on avaus.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Lisäksi, muiden miesten käytös myös vaikuttaa siihen, miten kaikki tämä toimii. Se muovaa sinkkunaisia, kun miehet tulevat iskemään, juttelemaan, tekemään liikkeitään.

Osa naisista kyllästyy ainaiseen iskulauseiden heittoon, osa naisista taas näkevät sen selkeänä merkkinä siitä, että nyt on "ehdokas" edessä. Osa naisista ei tykkää, kun mies on mukamas kaverimielessä tutustumassa, kun on kuitenkin "taka-ajatuksia", kun taas osa naisista haluavat juuri sellaisen lähestymisen, ettei olisi kaikki pelkkää sitä "seksiä". Osa naisista ovat nähneet ja kokeneet jo kaiken, joten sinun on pistettävä parastasi ja vietellä oikein näkyvästi, mutta osa naisista sen sijaan haluavat vaikka puistoon istuskelemaan kolmioleipää mussuttaen.

Tämä tietysti tarkoittaa sitä, että siitä huolimatta mitä itse haluat löytää naisessa, niin hänet on lukuisat kymmenet, jopa sadat muut miehet yrittänyt iskeä myöskin. Voi siis olla, että ihanteellinen nainen löytyy sellaisesta, joka alkumetreillä vaatii aivan muunlaista kohtelua, ihan vain suodattaakseen pois sellaisia miehiä, jotka kyseinen nainen on kokenut ikäviksi, limaisiksi, jne. Esim. eräs hyvin ujo ja yksinkertainen nainen sai minut hämmästymään, kun aluksi ehdotti hienoa ravintolaa treffipaikaksi, mutta paikan päällä kaipasi vain lähteä pois.

Ei siis todellakaan halunnut sinne hienoon ravintolaan, vaan ennemmin oli kyllästynyt niihin miehiin, jotka olivat "mukavia" ja ilmeisesti vain teeskentelivät saadakseen sitä pillua. Tämä naisen asettama kynnys treffeille olikin siis vain jonkinlainen tapa suodattaa jäljelle ne miehet, jotka olisivat valmiita myös tekemään isompia liikkeitä. Ei lopulta syöty hienossa ravintolassa, vaan haettiin ne kolmioleivät Alepasta. Oli aivan erilainen, kuin mitä aluksi odotin. Tällainen "catfish" ei ollut turn off ja nainen selittikin auki ymmärrettävästi, mikä tilanne.

Symppaan sellaista rehellisyyttä tietysti. Naisen maailma on erilainen, kun ottajia tuntuu tulevan joka piipusta. Siskoja löytyy itseltäni ja heidän kokemukset ovat juurikin tätä. Ei oikein voi yhtäkään päivää olla rauhassa, ilman että joku tulee "moikkaamaan". En syytä niitä miehiäkään, koska tämä on vain luonnon laki: miesten on useimmiten tehtävä ne avaukset. Toki, se sitten kyllästyttää ainakin osaa naisista reilusti. Moni mies muuttuu heidän silmissään näkymättömiksi juuri siksi. "Taas joku tuli iskemään. Joo-o. Seuraava!" Tämä käy järkeen.

Siksi täytyy ponnistella ja pystyä tarjoamaan jotain, mikä tuo naisen arkeen edes sen pienen taianomaisen hetken että tässä on muuten hyvä tyyppi, eikä kusipää. Oli se sitten olemuksen, persoonan, työn, koulutuksen, jne. takia. Tietysti osalle naisista tämäkään ei riitä, mutta kun ei kaikkia naisia voi laittaakaan yhteen lokeroon; naisia on erilaisia ja ymmärrettävästi on eri vaatimuksia sekä odotuksia. Lisäksi, "rahalla saa". Aina on saanutkin. Moni nainen voi hyväksyä rentun miehekseen, pitkäänkin liittoon, jos se mahdollistaa muuten sen unelmien elämän.

Ei näistä kannata masentua, tms. Enemmänkin on hyvä tiedostaa, mitä kaikki ajattelevat. Näin "peli" toimii. Voit olla täysin oma itsesi, rehellinen, "pelaamatta" mitään peliliikkeitä ja saada sen naisen. Siitä huolimatta jotain sinun piti tehdä tulla nähdyksi sille naiselle, joka pitää sinua viehättävänä. Esim. astuit ovista sisään sinne baariin juuri oikealla hetkellä, jos ei muuta. Tai sitten muulla tavoin sait tuotua näitä hyviä puoliasi esiin ja nainen huomasi tämän. Ehkä autoit mummoa ylittämään suojatien?! Älyttömätkin tilanteet käyvät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
535
Vaikka allekirjoitan tämän täysin, niin tietysti on huomioitava se, että on ensin tultava "nähdyksi" ja se vaatii ponnistelua myös niiltä alfoilta.

Tarkoitan tällä sitä, ettei oikeastaan ole mitään väliä, kuinka kohtelias, hyväkäytöksinen, älykäs, jne. olet, jos yksikään nainen ei huomioi sinua. Eli jää pitää jollain tapaa rikkoa, oli se sitten opiskelupaikassa, työpaikalla, kassajonossa, missä ikinä muuallakaan. Tämä pätee niin ventovieraaseen naiseen kuin jo tuttuun naiseen kaveripiiristä. Tutustuttuasi naiseen voit sitten näitä parhaimpia puoliasi tuoda esiin ja siten hankkia yhdessä keskustellen ja asioita tehden niitä kokemuksia sekä syventää parisuhdetta.

Mutta ei millään tuolla ole väliä vielä siinä vaiheessa, kun yrität saada naisen huomion. Jos olet naisille näkymätön, osittain ehkä siksi, että omassa mielessä ajattelet asioita liikaa tai pidät juurikin naisia eksoottisina, niin ei ole ihme, jos ei keskustelu edes saa alkuaan. Toisinaan naiset tekevät aloitteen, mutta jos tämä ei ole oma kokemus, niin sitten on tehtävä itse niitä askelia aivan itse, oma-aloitteisesti. Sinänsä mitään temppuja ei tarvita, mutta jotain kyllä tarvitaan. Laimeakin avaus on avaus.
Aivan totta ja oikein hyviä pointteja, mutta ihan ensimmäiseksi pitää ymmärtää nimenomaan se, että jos näissä asioissa on haasteita, niin muutos pitää lähteä itsestä. Se, että alkaa syyttää naisia, muita miehiä tai "peliä" ja katkeroituu on inhimillistä ja ymmärrettävää, mutta lopulta siitä kärsii eniten itse.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
535
Aivan totta ja oikein hyviä pointteja, mutta ihan ensimmäiseksi pitää ymmärtää nimenomaan se, että jos näissä asioissa on haasteita, niin muutos pitää lähteä itsestä. Se, että alkaa syyttää naisia, muita miehiä tai "peliä" ja katkeroituu on inhimillistä ja ymmärrettävää, mutta lopulta siitä kärsii eniten itse.
Ja vielä, tämä(kin) on sellainen asia, että kun sitten jossain kohtaa "tulee nähdyksi" ja pääsee ns. seuraavaan vaiheeseen, niin jälkikäteen voi vain ihmetellä että "näinkö helppoa tämä olikin". Hommahan voi toki mennä (ja usemmissa tapauksissa meneekin) kiville missä tahansa vaiheessa sen jälkeenkin, mutta muutaman kerran ekan kynnyksen ylitettyään ei enää käsitä, miksi joskus piti sitä kynnystä kauhean korkeana.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Ja vielä, tämä(kin) on sellainen asia, että kun sitten jossain kohtaa "tulee nähdyksi" ja pääsee ns. seuraavaan vaiheeseen, niin jälkikäteen voi vain ihmetellä että "näinkö helppoa tämä olikin". Hommahan voi toki mennä (ja usemmissa tapauksissa meneekin) kiville missä tahansa vaiheessa sen jälkeenkin, mutta muutaman kerran ekan kynnyksen ylitettyään ei enää käsitä, miksi joskus piti sitä kynnystä kauhean korkeana.
Näin on. Siksi muuten sekin lähtökohta, että kaipaa perustaa perheen, tulee omalla riskillään. Jos naiseen tutustuu vain siinä mielessä, että hänestä tulee tulevien lastesi äiti, niin siinä on kompastumisen vaaraa; paljonkin. Jos ensiksi vaikka tutustuu naiseen naisena ja katsoo sitten, onko tullakseen perhettä. Vaikka tämä voisi kuulostaa ikävältä, kun itsellänikin oli "vauvakuumetta", niin totuus on, ettei "perheen perustajaa" oikein voi lähteä etsimään, vaan kumppania ensiksi, josta mahdollisesti muovautuu ikioma perhe ympärille.

Esim. kaikki naiset eivät välttämättä ole hedelmällisiä tai edes tietoisia omasta hedelmällisyydestään. Oma pomonikin on kertonut, että sai aviomiehensä kanssa yrittää useita vuosia ja hormonihoidoista, ym. huolimatta mikään ei auttanut. Lopulta ihmeen kaupalla kuitenkin syntyi lapsi, mutta se oli myös ensimmäinen ja viimeinen kerta tälle pariskunnalle. Kokemus ei ole kaikille naisille miellyttävä, osa saattaa haluta abortoida viimeisillä metreilläkin. Kuitenkin on kyseessä naisen vartalo ja raskaana oleminen on raskasta, eikä synnyttäminenkään aina onnistu. Tämä kaikki jo ennen sitäkin toteamusta, etteivät kaikki naiset halua lapsia. Tai mahdollisesti perheen perustaminen kiinnostaa, mutta rahallinen tilanne ei suosi sellaista. Eli juuri sinun kanssasi nainen ei lapsia halua, koska teidän yhteiset tulotasot eivät anna naiselle tarvitsemaansa varmuutta. Jonkun muun miehen kanssa taas lapsi voisi olla mahdollinen. Miettikää nyt, ei ole vain "1+1=3".

Eli kun @Väsähtänyt 'kin toteaa, että "rimaa alas", niin mielestäni sen pitäisi kohdistua nimenomaan odotuksiin, eikä esim. naisen ulkoiseen olemukseen tai vaikkapa persoonaan. Niin kaunis kuin "rumakin" nainen voi olla montaa mieltä lapsista, johon myös vaikuttaa se, olisitko itse soveltuva isäksi. Ehkä kumppaniksi olisit pitkässäkin liitossa hyvää ja luotettavaa seuraa, muttet yksinkertaisesti olisi isäksi. Nainen saattaa kelata, että tällainen onni kävi, että on hyvä iloita siitä mitä on ja unohtaa haaveet lapsista. Ei ne naiset kuitenkaan mitään objekteja ole, seksiin tai lapsien saantiinkaan. Ihmisiä ovat. Kun tämän tajuaa, on jo heti helpompaa. Aina voi kertoa, että toivoisi lapsia, mutta tosiaan, "tosielämä" saattaa siitä huolimatta tulla väliin.

Jotkut taas kaipaavat vain jonkun, jonka saisi kainaloonsa tai syliinsä, kun katsoo leffoja. Joku, jonka kanssa kuherrella aamuisin, ennen kuin on töihin mentävä. Joku, jolle tekee pieniä yllätyksiä ja joka tekee samoin. Eli joku, joka olisi se paras ystävä ja jolta ei muuta odota. Tosiasia on, että tässäkin tapauksessa se selviää sitten, onko oikeasti tällaiseen. Ehkä se haave omassa mielessään tuntuu hyvältä, mutta oikeasti kun pitäisi näitä tehdä, ei se sitten innostakaan. Esim. monet pelkäävät, mitä jos eleet tulkitaan väärin tai yllätykset pettävät. Syy voi olla toisessa tai molemmissa. Sama nainen voi siis toisen miehen kanssa käyttäytyä aivan toisin, eläen jopa sitä unelmaa, minkä sinäkin olisit toivonut, mutta jostain syystä se ei toteutunut.

Siksi pitää jokainen nainen nähdä omana ihmisenään ja omana uutena mahdollisuutenaan, mihin tämä vie. Aina voi viedä keskusteluakin omaan haluttuun suuntaansa, esim. "mä osaan olla romanttinen, tykkäisitkö jos välillä tekisin pieniä yllätyksiä?" Kokeilkaapa vaikka tällainen heitto usean naisen kanssa ja voitte yllättyäkin, miten laidasta laitaan vastauksia tulee. Yleistä kaavaa naisten "iskemiseen" kun ei oikein ole, jokainen on oma ihmisensä. Sitä voi toivoa parasta ja yrittää löytää samaa aallonpituutta olevaa tyyppiä sekä ilmaista, mitä odottaa parisuhteelta, kuten vaikkapa lapsia. Totuus kuitenkin on, ettei mihinkään näistä saa mitään taetta ja homma voi kaatua pienimpäänkin eripuraan tai vaikka siihen, ettei vain pysty.

Nimimerkillä oma vaimoni lupasi minulle lapsia, oli itse erityisen halukas hankkimaan lapsia. Eipä niitä tule nyt varsinkaan, kun olemme eroamassa.
 

Civis Bonus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
75
Tuli muuten vaan mieleen, että monet naiset ei näköjään tykkää miehistä, joilla on naispuoleisia ystäviä. Kyse ei ole siitä, että tulisi välttämättä mustasukkaisuusasetelmaa, vaan alitajunnasta. En ole nainen, niin vaikea sanoa. En lähde edes arvailemaan.

Ekoilla treffeillä naiset kysyivät minulta usein ystävistäni. Jos kerroin edes yhden naispuoleisen ystävän nimen, vaikka neljäntenäkin, oli reaktio selvästi negatiivinen. Näki ihan kasvojen ilmeistä, vaikka mitään negatiivistä ei nainen sanonutkaan. Sitten oli äkkiä paras vaihtaa puheenaihetta…

Yhdenkään naispuoleisen ystävän nimen paljastaminen edes suhteen alussa on todella iso riski. Sitä ei kannata tehdä.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Tuli muuten vaan mieleen, että monet naiset ei näköjään tykkää miehistä, joilla on naispuoleisia ystäviä. Kyse ei ole siitä, että tulisi välttämättä mustasukkaisuusasetelmaa, vaan alitajunnasta. En ole nainen, niin vaikea sanoa. En lähde edes arvailemaan.

Ekoilla treffeillä naiset kysyivät minulta usein ystävistäni. Jos kerroin edes yhden naispuoleisen ystävän nimen, vaikka neljäntenäkin, oli reaktio selvästi negatiivinen. Näki ihan kasvojen ilmeistä, vaikka mitään negatiivistä ei nainen sanonutkaan.

Sitten oli äkkiä paras vaihtaa puheenaihetta…
Taas kerran kysyn itseltäni tätä: täytyykö kaikkea kertoa?

Jos jätän mainitsematta naispuoleiset kaverit, kun niitä kuitenkin riittää paljonkin, niin onko se niin paha asia? Kuitenkin minun kaveriporukkani on minun kaveriporukkani. Naisen ei tarvitse hyväksyä enkä kaipaa naiselta siihen hyväksyntää myöskään. Minun kavereistani voi kysyä, mutta sitten puhun vain niistä, joista koen, että niistä naiselle voi puhua ilman seuraamuksia. Ei tämä lopulta mitään peittelyä ole tai mitään sellaistakaan, tuntuu vain että hyvin monella on sellainen outo käsitys, että tulevan kumppanin pitäisi tietää aivan kaikki yksityiskohdat sinusta, vaikka tämäkin on vain jotain outoa Disney-fantasiointia. Hyvin moni haluaa pitää oman elämänsä omanaan, yhteinen elämä sitten siihen ohelle. Ei niitä naisiakaan välttämättä kiinnosta kertoa kaikista miehistä elämässään, ihan jo suojeluvaisto kehottaa toimimaan niin.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 360
Tuli muuten vaan mieleen, että monet naiset ei näköjään tykkää miehistä, joilla on naispuoleisia ystäviä. Kyse ei ole siitä, että tulisi välttämättä mustasukkaisuusasetelmaa, vaan alitajunnasta. En ole nainen, niin vaikea sanoa. En lähde edes arvailemaan.

Ekoilla treffeillä naiset kysyivät minulta usein ystävistäni. Jos kerroin edes yhden naispuoleisen ystävän nimen, vaikka neljäntenäkin, oli reaktio selvästi negatiivinen. Näki ihan kasvojen ilmeistä, vaikka mitään negatiivistä ei nainen sanonutkaan. Sitten oli äkkiä paras vaihtaa puheenaihetta…

Yhdenkään naispuoleisen ystävän nimen paljastaminen edes suhteen alussa on todella iso riski. Sitä ei kannata tehdä.
Oman elämänkokemukseni mukaan homma menee juurikin toisin päin eli tyypillisesti miehille on ongelma jos naisella on miespuolisia ystäviä
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Oman elämänkokemukseni mukaan homma menee juurikin toisin päin eli tyypillisesti miehille on ongelma jos naisella on miespuolisia ystäviä
Eiköhän ole molempia. Esim. itse pidin paljonkin siitä, kun ex-tyttöystävällä oli miespuolinen "bestis". Tajusin kaveerata sitä tyyppiä myös itsekin, joka toimi ikään kuin sijaisenani, kun ei ollut itselläni aikaa naiselle. En ikinä epäillyt, että nainen pettäisi tämän tai muunkaan miehen kanssa. Puolestaan tämä bestis oli hyvä apu, kun osasi kääntää miesten kesken käydyt keskustelut niin, ettei nainen puolestaan olisi ikinä mustasukkainen mistään.

Tuolloin tein paljon tapahtumatuotantoa ja olin jatkuvasti eri ihmisten kanssa tekemisissä, erityisesti naisten. Työpäivät saattoivat oikeasti venyä seuraavaan aamuun, erityisesti jos jotain hackathonin kaltaista oli järkätty. Lopulta tuo bestiksen olemassaolo ei ollut se ongelma, että tämä suhde katkesi. Nainen koki aina riittämättömyyttä, koska itse tein niin helvetisti kaikkea. Ei voi mitään. Tsempattiin molemmat, tämä bestis jopa ankarammalla kielenkäytöllä yritti naista saada rauhoittumaan, mutta ei vain ollut tasapainoa. Eli omasta kokemuksestani voin sanoa, että ihan turhaa pelätä muita miehiä, saattavat jopa olla avuksi.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Tuli muuten vaan mieleen, että monet naiset ei näköjään tykkää miehistä, joilla on naispuoleisia ystäviä. Kyse ei ole siitä, että tulisi välttämättä mustasukkaisuusasetelmaa, vaan alitajunnasta. En ole nainen, niin vaikea sanoa. En lähde edes arvailemaan.

Ekoilla treffeillä naiset kysyivät minulta usein ystävistäni. Jos kerroin edes yhden naispuoleisen ystävän nimen, vaikka neljäntenäkin, oli reaktio selvästi negatiivinen. Näki ihan kasvojen ilmeistä, vaikka mitään negatiivistä ei nainen sanonutkaan. Sitten oli äkkiä paras vaihtaa puheenaihetta…

Yhdenkään naispuoleisen ystävän nimen paljastaminen edes suhteen alussa on todella iso riski. Sitä ei kannata tehdä.
Tietääpähän kiertää kaukaa tuollaiset tapaukset, jos joku nainen alkaa mustasukkaiseksi kavereista tai existä niin neeext...

Paras oli kun eräskin suuttui kun olin exän kanssa tekemisissä viikottain, exä sattuu olemaan lapseni äiti, nousin ylös ja totesin että eiköhän tämä ollut tässä.

Itse en kaipaa mitään draamaa elämään ja jos toinen ei pysty tuon vertaa ymmärtämään asioita niin heippa.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 712
Mä kierrän sellaset henkilöt kaukaa joitten sanavarastoon kuuluu draamaa. Tuntuu olevan oman empiirisen kokemuksen perusteella sellaisten ihmisten elämässä draamaa.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
312
Itse en syytä omasta tilanteestani, kuin itseäni. Ihmisille, jotka eivät tee asioiden eteen mitään, kuuluu seksitön elämä, jotka tyytyvät sitten vaikka siihen pornoon.
Seksin ostamista en edes harkitse, koska kyllä haluaisin kokea olevani haluttu ihan itseni takia, en rahan.

Ja mitä tulee kaikkiin viesteihinne, niin luen jokaisen viestin sanasta sanaan ajatuksella.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Itse en syytä omasta tilanteestani, kuin itseäni. Ihmisille, jotka eivät tee asioiden eteen mitään, kuuluu seksitön elämä, jotka tyytyvät sitten vaikka siihen pornoon.
Seksin ostamista en edes harkitse, koska kyllä haluaisin kokea olevani haluttu ihan itseni takia, en rahan.

Ja mitä tulee kaikkiin viesteihinne, niin luen jokaisen viestin sanasta sanaan ajatuksella.
Mitä noihin maksullisiin tulee, itse olen niitä tässä ketjussa aina "suositellut" nimenomaan jään rikkojaksi, ettei seksiin tai ylipäänsä naisiin liittyisi mitään turhaa jännitystä. Ei kannata naisille mennä puhumaan ns. "pistooli" ladattuna muutenkaan...
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Näin on. Siksi muuten sekin lähtökohta, että kaipaa perustaa perheen, tulee omalla riskillään. Jos naiseen tutustuu vain siinä mielessä, että hänestä tulee tulevien lastesi äiti, niin siinä on kompastumisen vaaraa; paljonkin. Jos ensiksi vaikka tutustuu naiseen naisena ja katsoo sitten, onko tullakseen perhettä. Vaikka tämä voisi kuulostaa ikävältä, kun itsellänikin oli "vauvakuumetta", niin totuus on, ettei "perheen perustajaa" oikein voi lähteä etsimään, vaan kumppania ensiksi, josta mahdollisesti muovautuu ikioma perhe ympärille.

Esim. kaikki naiset eivät välttämättä ole hedelmällisiä tai edes tietoisia omasta hedelmällisyydestään. Oma pomonikin on kertonut, että sai aviomiehensä kanssa yrittää useita vuosia ja hormonihoidoista, ym. huolimatta mikään ei auttanut. Lopulta ihmeen kaupalla kuitenkin syntyi lapsi, mutta se oli myös ensimmäinen ja viimeinen kerta tälle pariskunnalle. Kokemus ei ole kaikille naisille miellyttävä, osa saattaa haluta abortoida viimeisillä metreilläkin. Kuitenkin on kyseessä naisen vartalo ja raskaana oleminen on raskasta, eikä synnyttäminenkään aina onnistu. Tämä kaikki jo ennen sitäkin toteamusta, etteivät kaikki naiset halua lapsia. Tai mahdollisesti perheen perustaminen kiinnostaa, mutta rahallinen tilanne ei suosi sellaista. Eli juuri sinun kanssasi nainen ei lapsia halua, koska teidän yhteiset tulotasot eivät anna naiselle tarvitsemaansa varmuutta. Jonkun muun miehen kanssa taas lapsi voisi olla mahdollinen. Miettikää nyt, ei ole vain "1+1=3".

Eli kun @Väsähtänyt 'kin toteaa, että "rimaa alas", niin mielestäni sen pitäisi kohdistua nimenomaan odotuksiin, eikä esim. naisen ulkoiseen olemukseen tai vaikkapa persoonaan. Niin kaunis kuin "rumakin" nainen voi olla montaa mieltä lapsista, johon myös vaikuttaa se, olisitko itse soveltuva isäksi. Ehkä kumppaniksi olisit pitkässäkin liitossa hyvää ja luotettavaa seuraa, muttet yksinkertaisesti olisi isäksi. Nainen saattaa kelata, että tällainen onni kävi, että on hyvä iloita siitä mitä on ja unohtaa haaveet lapsista. Ei ne naiset kuitenkaan mitään objekteja ole, seksiin tai lapsien saantiinkaan. Ihmisiä ovat. Kun tämän tajuaa, on jo heti helpompaa. Aina voi kertoa, että toivoisi lapsia, mutta tosiaan, "tosielämä" saattaa siitä huolimatta tulla väliin.

Jotkut taas kaipaavat vain jonkun, jonka saisi kainaloonsa tai syliinsä, kun katsoo leffoja. Joku, jonka kanssa kuherrella aamuisin, ennen kuin on töihin mentävä. Joku, jolle tekee pieniä yllätyksiä ja joka tekee samoin. Eli joku, joka olisi se paras ystävä ja jolta ei muuta odota. Tosiasia on, että tässäkin tapauksessa se selviää sitten, onko oikeasti tällaiseen. Ehkä se haave omassa mielessään tuntuu hyvältä, mutta oikeasti kun pitäisi näitä tehdä, ei se sitten innostakaan. Esim. monet pelkäävät, mitä jos eleet tulkitaan väärin tai yllätykset pettävät. Syy voi olla toisessa tai molemmissa. Sama nainen voi siis toisen miehen kanssa käyttäytyä aivan toisin, eläen jopa sitä unelmaa, minkä sinäkin olisit toivonut, mutta jostain syystä se ei toteutunut.

Siksi pitää jokainen nainen nähdä omana ihmisenään ja omana uutena mahdollisuutenaan, mihin tämä vie. Aina voi viedä keskusteluakin omaan haluttuun suuntaansa, esim. "mä osaan olla romanttinen, tykkäisitkö jos välillä tekisin pieniä yllätyksiä?" Kokeilkaapa vaikka tällainen heitto usean naisen kanssa ja voitte yllättyäkin, miten laidasta laitaan vastauksia tulee. Yleistä kaavaa naisten "iskemiseen" kun ei oikein ole, jokainen on oma ihmisensä. Sitä voi toivoa parasta ja yrittää löytää samaa aallonpituutta olevaa tyyppiä sekä ilmaista, mitä odottaa parisuhteelta, kuten vaikkapa lapsia. Totuus kuitenkin on, ettei mihinkään näistä saa mitään taetta ja homma voi kaatua pienimpäänkin eripuraan tai vaikka siihen, ettei vain pysty.

Nimimerkillä oma vaimoni lupasi minulle lapsia, oli itse erityisen halukas hankkimaan lapsia. Eipä niitä tule nyt varsinkaan, kun olemme eroamassa.
No nyt tuli kyllä niin monta kieltävää ehtoa perheen perustamiselle,
että ihmiskunta varmasti kuolee sukupuuttoon :lol:
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
312
Mitä noihin maksullisiin tulee, itse olen niitä tässä ketjussa aina "suositellut" nimenomaan jään rikkojaksi, ettei seksiin tai ylipäänsä naisiin liittyisi mitään turhaa jännitystä. Ei kannata naisille mennä puhumaan ns. "pistooli" ladattuna muutenkaan...
Jotkut samassa tilanteessa olevista on päätynyt seksin ostamiseen, että pääsisi eroon stigmasta. Osaa se on auttanut jatkoa ajatellen, osaa ei.

Paljon myös mietityttää, että kun olen katsonut pornoa 4-5 luokalta asti, niin, miten suhtautua normaalin naisen vartaloon. Sitähän ei tiedä ollenkaan, millainen se nainen on vaatteidensa alla.
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Niinpä! Opiskelijaelämässä varsinkin. Hakekaa puutteessa olevat nuoret miehet vitsillä johonkin naisvaltaiseen kouluun. Vaikka lähihoitajaksi. Ei teidän tarvitse edes käydä siellä luennoilla. Kunhan liitytte ainejärjestöön ja menette sinne bileisiin. Sanotte vaikka bileissä, että tulin vaan tutustumaan teihin, koska olen vielä vuoden loppuun laivastossa varusmiehenä. Ei niitä edes kiinnosta onko se totta!

:srofl:
Miks pitää mennä lähihoitajaks että pääsee laivalle niiden ämmien kanssa?
voihan mennä ihan ominpäin laivalle, vaikka sillonkun niillä on risteily.
Tai vielä parempi, pysyy deittiäppseissä, ei tarvii ees laivalippua maksaa.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Jotkut samassa tilanteessa olevista on päätynyt seksin ostamiseen, että pääsisi eroon stigmasta. Osaa se on auttanut jatkoa ajatellen, osaa ei.

Paljon myös mietityttää, että kun olen katsonut pornoa 4-5 luokalta asti, niin, miten suhtautua normaalin naisen vartaloon. Sitähän ei tiedä ollenkaan, millainen se nainen on vaatteidensa alla.
No, just siksi suosittelen sitä maksullista sulle. Mitä, jos hyvä nainen tulee vastaan ja sulla räjähtää kasetti ja menetät mahdollisuutesi? Se, että maksaa palvelusta tutustua naisen vartaloon, on tässä vaiheessa sijoitus itseensä. Tiedätpähän sitten myös, kaipaatko takaisin vai et koskaan.
 
Liittynyt
25.11.2018
Viestejä
312
No, just siksi suosittelen sitä maksullista sulle. Mitä, jos hyvä nainen tulee vastaan ja sulla räjähtää kasetti ja menetät mahdollisuutesi? Se, että maksaa palvelusta tutustua naisen vartaloon, on tässä vaiheessa sijoitus itseensä. Tiedätpähän sitten, kaipaatko takaisin vai et koskaan.
En nyt ihan jaksa uskoa siihen, että joku urheileva kaunotar tulisi juttelemaan minulle. Tällaiset tapaukset kyllä joku kokenut äijä käy hakemassa itselleen, joten ei heidän todennäköisesti itse tarvitse vaivautua iskemään ketään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
149
Kannattaa pukeutua sen mukaan millainen parisuhde on hakusessa. Jos pieruverkkareissa tai reikäisissä farkuissa hakee seuraa, niin varmaan saa myös sen tasoista.
Sveitsiläinen arvorannekello (väh. 5k€) ranteeseen ja Euroopassa valmistettu luonnonkuitupuku, niin huomion saa niiltä kansainvälisissä firmoissa manager-tittelilläkin toimivilta naisilta. :tup:
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
En nyt ihan jaksa uskoa siihen, että joku urheileva kaunotar tulisi juttelemaan minulle. Tällaiset tapaukset kyllä joku kokenut äijä käy hakemassa itselleen, joten ei heidän todennäköisesti itse tarvitse vaivautua iskemään ketään.
Ei kaikki prostituoidut todellakaan mitään Barbie-nukkeja ole.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
Kannattaa pukeutua sen mukaan millainen parisuhde on hakusessa. Jos pieruverkkareissa tai reikäisissä farkuissa hakee seuraa, niin varmaan saa myös sen tasoista.
Sveitsiläinen arvorannekello (väh. 5k€) ranteeseen ja Euroopassa valmistettu luonnonkuitupuku, niin huomion saa niiltä kansainvälisissä firmoissa manager-tittelilläkin toimivilta naisilta. :tup:
Fake news. Sieltä tulee ne gold diggeritkin. :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
149
Fake news. Sieltä tulee ne gold diggeritkin. :)
Niin siis kannattaa hankkia itseään varakkaampi puoliso. Eikä mitään sairaanhoitajaa, parturikampaajaa tai kosmetologia, joka tienaa alle 5k€/kk:ssa. :rofl:
Gold diggereiden kanssa voi pitää hauskaa oman aikansa. :smile:
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
On se hurjaa. parikymmentä sivua sitten vähän aikaa sitten kysyin että onko baarissa eri naisia kun äppseissä, että kannattaako mennä baariin jos ei nyt äppseissä ole suhdenaista,
threadi oli seissyt pari vuotta hämähäkinseitissä.
Tästä kirposi hillitön keskustelu ties mistä.
Tuli sohaistua näköjään muurahaispesää :D

Ei pariutuminen ole rakettitiedettä. Se on kuin ostais kaupasta maitoa. Ellei ole sellainen henkilö kenen pitää maidonhakureissulla saada kaupasta yksisarvisen nisästä lypsettyä maitoa :D
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 760
On se hurjaa. parikymmentä sivua sitten vähän aikaa sitten kysyin että onko baarissa eri naisia kun äppseissä, että kannattaako mennä baariin jos ei nyt äppseissä ole suhdenaista,
threadi oli seissyt pari vuotta hämähäkinseitissä.
Tästä kirposi hillitön keskustelu ties mistä.
Tuli sohaistua näköjään muurahaispesää :D

Ei pariutuminen ole rakettitiedettä. Se on kuin ostais kaupasta maitoa. Ellei ole sellainen henkilö kenen pitää maidonhakureissulla saada kaupasta yksisarvisen nisästä lypsettyä maitoa :D
Toisinaan olet täysin toivoton ja haluat vain jonkun raskaaksi, kunhan antaa lapsia sulle. Nyt pariutuminen on kuin ostaisi kaupasta maitoa. Meneekö samalle ostokuitille kuin kaurapuurokin?
 
Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Toisinaan olet täysin toivoton ja haluat vain jonkun raskaaksi, kunhan antaa lapsia sulle. Nyt pariutuminen on kuin ostaisi kaupasta maitoa. Meneekö samalle ostokuitille kuin kaurapuurokin?
ettei olis itse kullakin ongelmana vaan se,
että kun on kauppapäivä ja pitäis kiltisti syödä puuro,
niin kieltäydytään puurosta nyrpistäen nenää ja jäädään odottaa hanhenmaksaa
 

Civis Bonus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
75
Kannattaa pukeutua sen mukaan millainen parisuhde on hakusessa. Jos pieruverkkareissa tai reikäisissä farkuissa hakee seuraa, niin varmaan saa myös sen tasoista.
Sveitsiläinen arvorannekello (väh. 5k€) ranteeseen ja Euroopassa valmistettu luonnonkuitupuku, niin huomion saa niiltä kansainvälisissä firmoissa manager-tittelilläkin toimivilta naisilta. :tup:
Mä saan niiltä kuule sitä kuuluisaa yhden yön kiinnostuksen tasoista huomiota ihan reikäisillä farkuillakin.

Eikä varmaan yllätä ketään jo aikaisemman perusteella, että se oman rouvan pohjaanpalanut sienipiirakka ja lusikka telkkarin ääressä houkuttelee siltikin enemmän. Päätös pitää.

Se muuten maistuu siltikin paremmalta, kuin viidensadan euron illallinen jossain keskustan hienostopaikassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
149
Mä saan niiltä kuule sitä kuuluisaa yhden yön kiinnostuksen tasoista huomiota ihan reikäisillä farkuillakin.

Eikä varmaan yllätä ketään jo aikaisemman perusteella, että se oman rouvan pohjaanpalanut sienipiirakka ja lusikka telkkarin ääressä houkuttelee siltikin enemmän. Päätös pitää.
Luulin, että tää on aikuisten keskusteluketju. Et kai oikeasti väitä, että käytät rikkinäisiä farkkuja? :D
 

Civis Bonus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
26.07.2022
Viestejä
75
Luulin, että tää on aikuisten keskusteluketju. Et kai oikeasti väitä, että käytät rikkinäisiä farkkuja? :D
Vapaa-ajalla ja kesälomalla sellaisia kulahtaneita. En kuitenkaan reikäisiä. Kauluspaitaa en pue päälleni, ellei makseta.

Se on katsos ne prioriteetit tällaiset, kun joutuu työasunaan käyttämään sitä kuuluisaa aikuisten potkupukua. Ne ei ole mitään mukavia päällä. Mielummin vaikka työhaalari…
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 436
Viestejä
4 315 410
Jäsenet
72 032
Uusin jäsen
Muropakolainen

Hinta.fi

Ylös Bottom