Parhaat tarinavetoiset co-op pelit (ei PvP)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
On taas pitkän aikaa ollut hiljaista kunnon co-op rintamalla.
Onko jotain suositella hyväksi FPS cooppi peliksi jossa olis tarina ja juoni, ei siis mmitään areenamättöjä tai Vermintide tyylistä kenttätahkoomista.

Joku Dying Lightin, Dead Islandin tai Borderlandsin tyylinen. Far Cry 5 nyt on suht uusi, mutta on vielä kallis. Shadow Warrior 2 ja Bulletstorminikin on vuodesta toiseen kalliita.
Toivottavasti tänä vuonna tulis Borderlands 3 ni pääsisi ees sitä pelaa. Se vois olla ainoo mitä vois harkita täyshintaisenakin.

Pitäis olla:
-FPS
-Ei PvP
-Tarinavetoinen/open world

Ehdotuksia?
 

HiekkaP

Influensseri
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
443
On taas pitkän aikaa ollut hiljaista kunnon co-op rintamalla.
Onko jotain suositella hyväksi FPS cooppi peliksi jossa olis tarina ja juoni, ei siis mmitään areenamättöjä tai Vermintide tyylistä kenttätahkoomista.

Joku Dying Lightin, Dead Islandin tai Borderlandsin tyylinen. Far Cry 5 nyt on suht uusi, mutta on vielä kallis. Shadow Warrior 2 ja Bulletstorminikin on vuodesta toiseen kalliita.
Toivottavasti tänä vuonna tulis Borderlands 3 ni pääsisi ees sitä pelaa. Se vois olla ainoo mitä vois harkita täyshintaisenakin.

Pitäis olla:
-FPS
-Ei PvP
-Tarinavetoinen/open world

Ehdotuksia?
Arman 3? Omasta mielestä co-op aika loistava, jos vaan löytää oikeanlaista seuraa

Viralliset kampanjat voi pelata cooppina, mutta itse en tätä ole kokeillut, miten toimii
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Arman 3? Omasta mielestä co-op aika loistava, jos vaan löytää oikeanlaista seuraa

Viralliset kampanjat voi pelata cooppina, mutta itse en tätä ole kokeillut, miten toimii
Taitaa vaan olla mulle liian monimutkainen ja vakava. Nappeja ja komboja on satatuhatta ja en muista puoliakaan niistä. Joskus kokeilin Operation Flaspointia jasiinä oli sama juttu. Vähän kasuaalimpaa kaipais.

Niin ja Serious Sam 3 oli kanssa erittäin hauska kaksinpelinä.
 

HiekkaP

Influensseri
Liittynyt
30.07.2017
Viestejä
443
Taitaa vaan olla mulle liian monimutkainen ja vakava. Nappeja ja komboja on satatuhatta ja en muista puoliakaan niistä. Joskus kokeilin Operation Flaspointia jasiinä oli sama juttu. Vähän kasuaalimpaa kaipais.

Niin ja Serious Sam 3 oli kanssa erittäin hauska kaksinpelinä.
Melko casuaaliksi armakin on mennyt, kynnys hypätä mukaan on pieni kolmosessa, mutta joo oma säätäminenhän siinä pelissä aina on, varsinkin jos haluaa modeja kokeilla. Mutta devit ovat nimenomaan halunneet helpottaa kolmosessa uusien pelaajien aloittamista, mikä on mielestäni onnistunut hyvin, parilla napin painalluksella pääsee keskelle äksöniä:)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Olis Steamissa Shadow Warrior 2 tyrkytyksessä. Saisinkohan houkuteltua kaverit ostamaan..
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Pitäis olla:
-FPS
-Ei PvP
-Tarinavetoinen/open world

Ehdotuksia?
Miten ois A Way Out. Ei ole fps eikä avoin maailma, vaan vahvasti tarina vetoinen tiivis paketti eikä tuossa ole edes yksinpeliä.

Minulla mokoma on vielä pelaamatta, mutta kiinnostaa koska ohjaajana on elokuvista (mm. Kopps) ja pelistä Brothers: A Tale of Two Sons tuttu Josef "FUCK OSCARS!" Fares.



Traileri:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Miten ois A Way Out. Ei ole fps eikä avoin maailma, vaan vahvasti tarina vetoinen tiivis paketti eikä tuossa ole edes yksinpeliä.

Minulla mokoma on vielä pelaamatta, mutta kiinnostaa koska ohjaajana on elokuvista (mm. Kopps) ja pelistä Brothers: A Tale of Two Sons tuttu Josef "FUCK OSCARS!" Fares.



Traileri:
Kiitti vinkistä, mutta noi 3rd personit ei oikein iske kun en osaa niitä pelata. Niissä olisikin paljon cooppeja, mutta pelaaminen on sellaista tuskaa ettei siitä nauti niin mieluiten FPS pelejä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 560
Gears of War 4 nyt uusista peleistä ainakin todella mukava yhdessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 865
Pahoittelen kun jäi huomiotta tuo FPS vaatimus. Suosittelen silti ellei nyt ihan suorastaan vihaa kolmatta persoonaa.
Myös Gears of War: Ultimate Edition hyvä.
Juu ei pahalla. Saahan noita toki ehdottaa, joku muu saattaa inspiroitua :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 417
Viestejä
4 198 728
Jäsenet
70 905
Uusin jäsen
Jazo

Hinta.fi

Ylös Bottom