"Parhaat" roskapostit

Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
730
Eli tässä voisi julkaista mehevimmät spammereiden suurella vaivalla? kyhäämät viestit. Laitan kokeeksi mallia.

Jos idea on ihan paska, YP laittakoon tämän deleteen
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
730
Eli tässä voisi julkaista mehevimmät spammereiden suurella vaivalla? kyhäämät viestit. Laitan kokeeksi mallia.

Jos idea on ihan paska, YP laittakoon tämän deleteen
"Kyllikkii" lähestyi minua näin:

Olen jatkanut vanhaa harrastusta. kalastin isäni kanssa lapsena. Sain siitä paljon rauhaa. Sitten elämä alkoi ja lisää stressiä ja kalastus jäi. Aloitin kalastuksen uudelleen muutama vuosi sitten. Yksin nyt isän poismenon jälkeen. Olisi kiva saada mies, joka kalastaa yhdessä kanssani. Jos olet siellä? Heitän ja laitan syöttiä. Tiedän myös hienoja paikkoja, joissa voi olla mukavaa grillata. Se on mukavaa, voin kertoa sinulle. Olen etsinyt aiemmin, mutta kukaan ei ottanut syöttiä. Joten tekisit minut erittäin onnelliseksi, jos ottaisit yhteyttä. Kuinka suunnittelemme kaiken? Mielestäni helpoin asia olisi, jos tulet tänne . Olen jäsen siellä ja voimme puhua siellä edelleen ja suunnitella meille jotain hyvää. Vaihdella joitain kuvia jos haluat. Toivon, että otat minuun yhteyttä, jotta voimme yhdessä tehdä hienoja retkiä. Kyllikkii
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
730
Ja "Christine O":

Joo. Klassikko! En tiedä miksi aloitan nämä rakennusprojektit. Näin eilen muurarin tien toisella puolella ja piruvie, se sai minut liikkeelle. Olemme hauskoja, me naiset. Pitääkö joku DNA: ssamme sanoa, että raksaäijä voi rakentaa kodin, anna hänen tehdä raskaaksi. Se voi olla tilanne? Minä ja ajatukseni. Googlasin asiaa ja olin tietyllä tavalla oikeassa. En pitkästytä sinua oudoilla asioilla. Voin tehdä sen kun tapaamme, hihi. Olen jäsen täällä http://poistettu. Voit mennä sinne, en ole niin aktiivinen sähköpostissa, joten on parempi puhua siellä. Voit laittaa tai katsoa kuvia ja voimme järjestää kaikki käytännön asiat nopeasti. Minulla on hyvä tunne. Kirjoita minulle sinne ja sitten uskon, että meidän pitäisi mennä ulos vaikka kahville. Christine O.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 208
Viestejä
4 330 530
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom