Parhaat ohjelmat salasanojen säilytykseen

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 348
Oliko nyt mitään helppoa keinoa siirtää bitwarden.com > bitwarden.eu? Vai onko tällä nyt jotain merkitystä edes?
Export tiedot comista, uusi tunnus eu:hun ja import.. muuta tapaa ei taida olla. Viime elokuussa sain tällaista vastausta kun kyselin näihin asioihin vastauksia bitwardenin supportista:

Vault data is stored in Ireland and the Netherlands on Microsoft Azure servers. The practices used by Bitwarden for securing your sensitive data are the same, regardless of which server region you use. More information can be found here: Storage | Bitwarden Help Center

The features are identical to the US region, though EU customers with very large vaults may notice that their vaults get downloaded slightly faster when logging in.

Bitwarden is GDPR-compliant regardless of where vault data is stored. More information is available on our Compliance page: Compliance | Bitwarden
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 653
2FA kannattaa ottaa joka paikassa käyttöön
Mites tämä käytännössä asetetaan toimimaan? Kokeilin Facebookin ja Ebayn 2FA:ta valitsemalla sovellustoiminnon, joka antaa pitkän koodin. Sen laitoin TOTP- todennuskoodiksi ja Bitwarden kyllä generoi vaihtelevan 6- numeroisen, mutta molempien sivustojen osalta koodi ei ikinä täsmää jostain syystä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 369
Mites tämä käytännössä asetetaan toimimaan? Kokeilin Facebookin ja Ebayn 2FA:ta valitsemalla sovellustoiminnon, joka antaa pitkän koodin. Sen laitoin TOTP- todennuskoodiksi ja Bitwarden kyllä generoi vaihtelevan 6- numeroisen, mutta molempien sivustojen osalta koodi ei ikinä täsmää jostain syystä.
Tarkista, että tietokoneesi kello on varmasti synkassa.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 653
Tarkista, että tietokoneesi kello on varmasti synkassa.
Kiitoksia. Tästähän se johtui. Samoin @TenderBeef :n vinkillä löytyi kohtuu yksinkertaisesti EU- laajennukseen kirjautuminen. Helppoja juttuja, joita ei äkkinäinen hoksaa.

Olen ollut tyytyväinen. Helppohan tuota on käyttää ja vaihdella salasanoja. Tosin Googlesta löytyikin yli 200 salasanaa, joista suurin osa on sama vaan poistaa muistista, kun käyttö on ollut tyyliin yksi kauppatilaus.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 118
Oliko nyt mitään helppoa keinoa siirtää bitwarden.com > bitwarden.eu? Vai onko tällä nyt jotain merkitystä edes?
Tein tästä siirrosta videon, jos on tarvetta nähdä miten tämä toimii käytännössä.
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
454
Aluksi vain luot ilmaisen tilin, asennat softat ja vähän testailet. Ei tarvitse heti mennä all-in, vaan pistä pari tunnaria sinne ja kokeile käyttää.

Hyvin tärkeää on käyttää vahvaa salasanaa Bitwardeniin. Sellaista jota et muualla käytä, mutta jonka muistat. Salasanalause on järkevä valinta.



Ei kannata. Pidä ne yhdessä paikassa ja katso ettei niitä tallenneta muualle. Menee muutoin pakka sekaisin. Jos olet tallettanut Googleen hyviä uniikkeja ja vahvoja tunnuksia, niin ne voinee siirtää Bitwardeniin. Tai sitten luot jokaiseen palveluun uudet.



Noilta ei voi välttyä. 2FA kannattaa ottaa joka paikassa käyttöön. Itse käytän Bitwardenia normisivuihin (eli Bitwarden tarjoaa 2FA-koodin kun kirjaudun) ja sitten erityistärkeisiin käytän Yubikeytä. Mutta sähköposti itse kannattaa laittaa 2FA:n taakse. Se on kuitenkin avain moneen palveluun.
Oliko nyt mitään helppoa keinoa siirtää bitwarden.com > bitwarden.eu? Vai onko tällä nyt jotain merkitystä edes?
Muutama kysymys mielessä. Mulla on ollut Bitwarden.com käytössä joitakin vuosia ja yleensä olen sitä käyttänyt puhelimella. Jos nyt päivitän tilauksen Premiumiin, niin toimiiko se samalla tavalla riippumatta siitä, onko käytössä Bitwarden.com vai Bitwarden.eu? Ja miksi pitäisi .com vaihtaa .eu:ksi? En todennäköisesti osaisi sitä vaihtaa ilman jotain kämmiä, joten pysyisin mieluusti .comissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 154
Muutama kysymys mielessä. Mulla on ollut Bitwarden.com käytössä joitakin vuosia ja yleensä olen sitä käyttänyt puhelimella. Jos nyt päivitän tilauksen Premiumiin, niin toimiiko se samalla tavalla riippumatta siitä, onko käytössä Bitwarden.com vai Bitwarden.eu? Ja miksi pitäisi .com vaihtaa .eu:ksi? En todennäköisesti osaisi sitä vaihtaa ilman jotain kämmiä, joten pysyisin mieluusti .comissa.
Ovat erilliset eli jos vaihtaa .eu:hun niin pitää pyytää aspaa siirtämään tilaus .eun puolelle jos se siis otettu .comiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 135
Eikai tuolla eu vs. com ole mitään käytännön merkitystä yksityishenkilöille. Jos vaultti on ns. järjetön, niin ehkä sen lataaminen on nopeampi eu:sta, mutta näin käytännössä ei mitään merkitystä.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 774
Eikai tuolla eu vs. com ole mitään käytännön merkitystä yksityishenkilöille. Jos vaultti on ns. järjetön, niin ehkä sen lataaminen on nopeampi eu:sta, mutta näin käytännössä ei mitään merkitystä.
Eikös tuolla ole ainoastaan merkitystä yksityishenkilöille. GDPR koskee vain yksityishenkilöiden tietojen käsittelyä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 266
Viestejä
4 196 089
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom