Parhaat einekset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IHS
  • Aloitettu Aloitettu
Sehän johtuu siitä, että nuo on yhden henkilön annoksia, jossa on vähän kaikkea. Otetaan vaikka tuo poronkäristys, jonka ostan kyllä vielä kohta. Siinä on 110g lihaa , 190g muusia ja loput puolukkahilloa.

Jos sen tekisi itse niin joutuisi ostamaan pussin poronkäristystä (täällä Helsingissä vain yksi toimittaja ja pakasteena) ja perunamuusin (senkin voisi ostaa pakasteena (Oolannin)) ja purkin puolukkahilloa. Olisi 3-4 tuollaiseen annokseen materiaalit ja puolukkahilloa jäisi yli. Eli noi on mitoitettu niin, että saa pienen päiväannoksen syötävää yhdelle.

Sama homma esim. makaroonilaatikossa. Aivan varmasti tulee yli yhden henkilön annos, jos kotona tekee.

--

Jos on paljon liikkuva, iso mies , niin sitten pitää ostaa useampi paketti eineksiä yhdelle aterialle - kannattaa ehkä tehdä se ruoka itse.

--

Tämä koskee vaan noita valmisaterioita, jos ostaa pakkauksen lihapullia, siitä saa 2-3 ateriaa, varsinkin, jos on muutakin sen kanssa, kuin perunaa. Mielestäni nämäkin on kuitenkin eineksiä.

Tuohan johtuu siitä, että lihaa ei ole paljon noissa vaan muuta myös. Vaikka pelkkää jauhelijaa söisit niin siinäkin n. 20 g/100g protskua. Kanan rintafileessa hieman enemmän n. 25g protskua per 100g. Vaatii siis aikamoista lihan syömistä jos isoihin proteiinimääriin haluaa.
Pari kertaa päivässä se pari-kolmesataa grammaa. Aikamoista. :rofl: Onhan noissa vakmisaterioissakin yleensä massaa 300-400g.

Sehän johtuu siitä, että nuo on yhden henkilön annoksia, jossa on vähän kaikkea. Otetaan vaikka tuo poronkäristys, jonka ostan kyllä vielä kohta. Siinä on 110g lihaa , 190g muusia ja loput puolukkahilloa.

--

Jos on paljon liikkuva, iso mies , niin sitten pitää ostaa useampi paketti eineksiä yhdelle aterialle - kannattaa ehkä tehdä se ruoka itse.
Juu, nuo valmisateriat on suunniteltu 50 kiloisille neitokaisille.

Toki itse teenkin 90% aterioistani. Joskus ei vaan kerkeä / jaksa, joten kyllä eineksiäkin tulee silloin tällöin nautittua.

Naurettavaa se tuotteiden pienentäminen koko ajan, aivan järkyttävää että on jotain 200-250g annoksia jo joissain. Ei ihmisen ruuantarve ole mihinkään muuttunut viimeisen sadan vuoden aikana, olisi pitänyt valmistajien edes siinä 400 grammassa pysyä.

Naurettavaa se tuotteiden pienentäminen koko ajan, aivan järkyttävää että on jotain 200-250g annoksia jo joissain. Ei ihmisen ruuantarve ole mihinkään muuttunut viimeisen sadan vuoden aikana, olisi pitänyt valmistajien edes siinä 400 grammassa pysyä.

Pistä vielä ne kalorimäärät noista 200-250g annoksista?

Statistiikka

Viestiketjuista
287 234
Jäsenet
79 319
Uusin jäsen
Marianniina1

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom