Parhaat einekset

IHS

Mitkä ovat teidän luotto einekset? Itse suosin tällä hetkellä x-tra lasagne. Ainoa huono puoli on se, että on liian vetistä omaan makuun, mutta kun laittaa uunituksen jälkeen vetäytymään jääkaappiin päiväksi pariksi niin on yllättävän hyvää.
Eli laitetaan tähän keskusteluun hyviä einesruokia. Laittakaa keskusteluun uusia hyväksihavaittuja einesruokia, joita voitte suositella muille.

Viimeksi muokattu:
Saarioisten jauhelihakiekko. Vuosikymmenestä toiseen, vaikka maku ja aineet hiukan muuttuneet, mutta menee niin kylmänä kuin kuumanakin.

Kivikylän Aurasalami mikropizza on hyvä mutta harvoin tulee syötyä. Jos eineksellä tarkoitetaan "oikeaa" valmisruokaa, niin niitä ei tule syötyä enää ollenkaan. Lopetin vuosi sitten ja huomasin että jaksan paljon paremmin, ja jopa taitopelitkin sujuu paremmin. En tiiä miksi ne ei mulle sovi, onko mulla diabeetes tai joku muu, vai onko ne raaka-aineet ja lisäaineet vain liikaa, mutta aivan älytön ero ku aloin tekemään esim. keittoja tuorista juureksista ja perunasta.

Kivikylän Aurasalami mikropizza on hyvä mutta harvoin tulee syötyä. Jos eineksellä tarkoitetaan "oikeaa" valmisruokaa, niin niitä ei tule syötyä enää ollenkaan. Lopetin vuosi sitten ja huomasin että jaksan paljon paremmin, ja jopa taitopelitkin sujuu paremmin. En tiiä miksi ne ei mulle sovi, onko mulla diabeetes tai joku muu, vai onko ne raaka-aineet ja lisäaineet vain liikaa, mutta aivan älytön ero ku aloin tekemään esim. keittoja tuorista juureksista ja perunasta.
Eineksiäkin on erilaisia. Suolaa, rasvaa ja sokeriahan noissa on yleensä enemmän kuin tarpeeks. Itse en ole huomannu mitään eroa syökö itsetehtyä vai einestä jos suunnilleen samaa ruokaa tekee, esim makaronilaatikkoa. Toki tilanne eri jos vetelee vain jotain valmishampurilaisia, kananugetteja, ranskalaisia jne.
Yks vakioeines kerran viikossa töissä on itsellä on Saarioisten lihakeitto. 2,5e ja hyvän makuista ja lihakin on ihan oikeaa eikä sellaista kun 10v sitten ja kouluissa ja laitoksissa mistä ei oikein tienny mitä elukkaa "liha" oli.. se tähen en koulun jälkeen eineslihasoppaan koskenut, vaikka tykkään siitä "soppa-osasta" hulluna, liha on pelkkää plussaa. Nykyään tosiaan noissa eineskeitoissakin on hyvälaatuista lihaa. 3min mikrossa vs. hitonmoinen säätäminen tehdä itse. Muita soppia, kuten nakkikeittoja tulee kyllä tehtyä tasaisin välein, mutta lihasoppa on sen verran työläs.

Mutta sitten tosiaan on nämä hämärät kananugetit jotka on tehty rasvasta, nahasta, teurasjätteistä, suolaista ja rasvasta, makkaroista puhumattakaan missä on lihaa alle 20% (Xtra makkarassa huima 10%), loput rasvaa ja teurasjätteitä ja jauhoa.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 638
Jäsenet
73 961
Uusin jäsen
askor

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom