Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdotonta parhaimmistoa.
Ei ehkä koveri, mutta tribuutti.
Tää on kyllä jännä. Mun mielestä se meni koko bändi rikki jo aikoja sitten ja tämä uusin iteraatio on vain tällainen epäonnistumisten kautta löydetty semisti virheetön tuotanto tunteetonta tusinapaskaa. Ensimmäiset 4-5 levyä olivat parasta Nightwishiä, mutta se on vain minun mielipide ja varmaan sille on omakin ketjunsa, joten se siitä täällä.Floor on kyllä niin täydellinen palanen Nightwishiin että voidaan sanoa että bändi on nyt lähes täydellinen. Varsinkin live esiintyjänä Floor on ihan käsittämättömän upea.
Tää on kyllä jännä. Mun mielestä se meni koko bändi rikki jo aikoja sitten ja tämä uusin iteraatio on vain tällainen epäonnistumisten kautta löydetty semisti virheetön tuotanto tunteetonta tusinapaskaa. Ensimmäiset 4-5 levyä olivat parasta Nightwishiä, mutta se on vain minun mielipide ja varmaan sille on omakin ketjunsa, joten se siitä täällä.
Kiitos tästä. En ollut ennen kuullut tästä bändistä, mutta ihan pirun kovaa kamaaItselle verrattain uusi tuttavuus Vermilia uppoaa kuin kuuma veitsi sulaan voihin, samoin sen tekemät pari coveria
Uusimmista levyistä tuntuu puuttuvan tietynlainen potku ja terävyys, mutta hyviä ne ovat mielestäni. Luulen puutteen tunteen johtuvan siitä, että vanhat levyt oli miksattu (tai masteroitu, mikä nyt onkaan oikea termi) samaan tyyliin kuin jokin amispoppijytkytys.Tää on kyllä jännä. Mun mielestä se meni koko bändi rikki jo aikoja sitten ja tämä uusin iteraatio on vain tällainen epäonnistumisten kautta löydetty semisti virheetön tuotanto tunteetonta tusinapaskaa. Ensimmäiset 4-5 levyä olivat parasta Nightwishiä, mutta se on vain minun mielipide ja varmaan sille on omakin ketjunsa, joten se siitä täällä.
Tää on kyllä jännä. Mun mielestä se meni koko bändi rikki jo aikoja sitten ja tämä uusin iteraatio on vain tällainen epäonnistumisten kautta löydetty semisti virheetön tuotanto tunteetonta tusinapaskaa. Ensimmäiset 4-5 levyä olivat parasta Nightwishiä, mutta se on vain minun mielipide ja varmaan sille on omakin ketjunsa, joten se siitä täällä.
Samaa mieltä kanssasi. Seurannut bändin touhuja ensidemosta (sekä Metalliliitto-kokoelmalla olleen The Carpenter) ajoista eli ennen debyyttiä. Se vanha Nightwish (just ne 4-5 levyä) on ja pysyy itselleni parhaimpana, eikä etenkään Floorin aikana ole tehty mitenkään eikä lähellekään niin mullistavaa.
Jopa Anetten aikana tekivät mielenkiintoista ja tärkeää juttua, nyt vaan mennään tosiaan autopilotilla mutta jokin uupuu ja pahasti. Eli ei todellakaan olla täydellisyyttä lähelläkään vaikka täällä (ja netissä monet) sitä jauhavatkin.
Olihan Nightwish vielä kuitenkin Tarjan aikana omanlaisensa raikas tuulahdus ja erottui edukseen kaikista ulkomaalaisista, nyt tilanne on vaan sellainen että Nightwish on vain yksi bändi monien kaltaistensa joukossa. Floorilla sitäpaitsi ollut vaikeuksia suoriutui joistain vanhoista piiseistä livenä.
Ei oo Nightwish tehny pitkään aikaan mitään niin kummempaa, uudet levyt masteroitu miten sattuu, sääli sillä Holopaiset visiot ei saa oikeutettua äänimaailmaa. Empun soolojakin kaipailen ja tuntuu kitara olevan muutenkin vain läsnä mutta ei niin merkittävästi kuin vanhoina aikoina.
Mutta kiinnostaisi kyllä siitä huolimatta kuulla edelliseltä kirjoittajalta perusteluja ja esimerkkejä noille väitteille että ”masteroitu miten sattuu” ja ”Floorilla vaikeuksia vanhojen biisien kanssa”?
Olen kyllä myös samoilla linjoilla, että alkupään Nightwish teki huomattavasti mielenkiintoisempaa musiikkia.