• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:45 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Paras puhelint 500e hintaluokassa

Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
14
Olen jo pidempään pohtinut ostavani uuden puhelimen vanhan applen tilalle. Hakusessa olisi android käyttöjärjestelmä puhelin. Vahvimpana vaihtoehtona omasta mielestä on OnePlus 6 tai Honor P20. Mielipiteitä/ehdotuksia mikä olisi paras?
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 985
Noiden kahden välillä en osaa sanoa (en omista kumpaakaan) mutta tuo

"Paras puhelint 500e hintaluokassa"

Otsikko on huono koska Android puhelimia on siinä 500€ luoksssa niin paljon että ei mitenkään voi tulla yhteisymmärrystä yhdestä teitysta parhaasta puhelimesta.

Ts muokaa otsikkoa niin että se kysyy kumpi OnePlus 6 vai Honor P20 niin voit saada vastauksen siihen mitä kysyt.

Nykyisellä otsikolla saataikaan vain mahtavan sotku/riidan.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Olen jo pidempään pohtinut ostavani uuden puhelimen vanhan applen tilalle. Hakusessa olisi android käyttöjärjestelmä puhelin. Vahvimpana vaihtoehtona omasta mielestä on OnePlus 6 tai Honor P20. Mielipiteitä/ehdotuksia mikä olisi paras?
Unohda tuo p20 ja ota kilpailijaksi Asus ZenFone 5Z
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Oneplus 6 ollut nyt pari viikkoa rundissa, ja on kyllä ollut loistava laite. Voin vahvasti suositella sitä hakemassasi hintaluokassa :tup:
+ näyttää hyvältä
+ iso ja hyvä näyttö
+ erinomainen kamera
+ kestävä akku
+ yleisesti laadukkaan oloinen

Kirjoittelin vähän ensifiiliksiä luurista satunnaisblogiini jos kiinnostaa lukea OnePlus 6 käyttökokemuksia
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 873
Oneplussaan saa aika hyvin customrommeja ainakin. Pidän tätä tärkeänä kun viralliset päivitykset tulevat vain kaksi vuotta, joten customeilla puhelimen elinikä kasvaa huomattavasti.

Ei ole noista muista mitään kokemusta, mutta minulla on op3 ja avokilla op6, eikä oikein mitään huonoa sanottavaa ole kummastakaan. Ei tuossa ainakaan pahasti vikaan mene jos valitsee op6.
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
1 168
Kumpi on lähempänä puhdasta androidia ja kuinka monet päivitykset on luvattu?
 
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
14
Taidan vahvasti kallistua kyllä OP6 suunnalle.. vastaa varmaan parhaiten omia tarpeita. Sonyn puhelimiin en halua sekaantua. Kavereilla ollut ja tuntunut todella tökeröiltä ja muotoilu mielestäni melko ruma
 

kirves

rakkauden työkalu
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
51
Jos itse pitäisi valita OP6 tai P20, niin ensimmäisen ottaisin. Jos myös iOS olisi vaihtoehto niin siinä tapauksessa tässä hintaluokassa iPhone 7 mahtuisi joukkoon. Asukseen tai Sonyyn en koske, sillä lukuisia huonoja kokemuksia olen seurannut vierestä. Asus voi ehkä nykyisin olla ok, mutta OP6 on varmasti ok.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 362
Viestejä
4 195 987
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom