Paras kieltenopiskelu softa?

Paras olisi varmaan yksityisopettaja ja muuttaa kielialueelle jossa opeteltavaa kieltä puhutaan.
Mutta jos em. ei ole mahdollista, mikä on paras kieltenopiskelusofta (saa maksaakin) kun tavoitteena on parantaa kielioppia, mutta eritoten saada varmuutta englannin puhumiseen?

Selain, Android tai Windows.

Muutamia tuli kokeiltua, mutta niitä on valtava määrä ja jokainen kehuu itseään. Onko kellään kokemusta näistä ja vahvaa suositusta jostain tietystä?

Mulla oli joskus käytössä wordive, mutta en tykännyt.
Nyt olen käyttänyt duolingoa. Olisko ollu tarjouksessa 40€ vuosi.
Jotenkin näppärä ja nopea tapa opiskella.
Toki ei tue suomea, mutta ei ole näin aloittelijallekaan ongelma ollut.

Google Gemini tai joku keinoälykkö AI. Geminiä itse käytän moneen tarkoitukseen mutta sille voi purskauttaa kyselynsä ihan puhumalla ja soomen kielellä ja se vastaa takaisin samalla tai sitten pistelet sormia vikkelästi liikkumaan ja kirjoitat mitä haluat.

En kyllä siis ole kokeillut sitä että sanoisi Geminille että vaikka "Haluasin opiskella termistöä ja tärkeitä lauseita molekyylibiologian alalta niin että pärjään ensimmäisessä työpaikassani sujuvasti" että osaako tuo rakennella sulle koulutus ohjelman. Ok, kokeilempas nyt just: No tein just tuon kyselyn niin se teki pitkän vastauksen jossa oli termit ja yleiskeissit lauseina jne ihan yhdessä listassa peräkkäin. No jotain kuitenkin :)

Toki Googlen Translate toimii ihan hienosti kanssa mutta olen jo Geminiin tottunut kun agenttina se voi suusanallisesti hoitaa päivittäisiä asioitasi myös puhelimsessa esim. "Katsotko kalenteristani mihin aikaan minulla oli tapaaminen työkkärissä torstaina, jos se on klo 14:00 siirrä se kello alkamaan klo 12:00"...

Jaksa enää kohta ikoniakaan painaa kun keinoaivot tekee kohta paskomisenkin ettei tarvi mennä kyykkimään itse :P

Statistiikka

Viestiketjuista
283 278
Jäsenet
78 567
Uusin jäsen
MixaFin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom