Paras ilmainen navigaattori softa Androidille

Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
28
Tarpeeseen tulee vuodenvaihteen jälkeen kun työt pääkaupunkiseudulla alkavat. Pitäisi toimia 5.1.1 lähtien ja muutaman vuoden vanhassa Sonyn Z1:ssä. Vihjeitä, linkkejä, mitä vaan ;)
 

Viltsur

Frhr
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
113
MapFactor GPS Navigation Maps

Yllä oleva on toiminut itsellä melko hyvin, jos on ilman nettiä tarvinnut navigoida. Ilmaisia karttoja löytyy melkeinpä joka maailman kolkkaan. Jossakin päin aasiaa oli tosin paikan nimet paikallisilla "aakkosilla" kirjoitettuna, mikä häiritsi navigoimista. Muuten toimiva.

Muutoin käytän Google Mapsiä ja omasta mielestäni se on paras ja monipuolisin ilmainen navigaattori androidiin. Siihenkin saa toki nykyään ladattua jonkin verran karttoja offline käyttöä varten, mutta en ole sitä silti ulkomailla käyttänyt.

Maksullisista navi-softista ei ole itsellä kokemusta.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Google Maps on ihan ok, senkin kanssa useimmiten löytänyt perille, mutta etenkin Helsingissä tuntunut vievän välillä todella hassuja reittejä. Outona puolena myös se, ettei navigoinnin kieltä voi vaihtaa niin jos puhelin in englanniksi, sitten on navigointikin. Usein tuntuu myös kaksikielisissä paikoissa antavan kadunnimen på svenska, joka on myös snadisti häiritsevää "turn left to nönnönnönnögatan"...

Henk.koht. tykkään, että HERE WeGo, eli entinen Nokian Here Maps on parempi navigointiominaisuuksiltaan ja muutenkin ainakin kotimaassa. Se toimii myös 100% offline ja olen käyttänyt Nokian aikaan sitä myös Suomen lisäksi Ruotsissa, Espanjassa ja USAssa ja joka paikassa toiminut erinomaisesti. Kartat voi ladata etukäteen puhelimeen ja navigoinnin kieli määräytyy lataamasi puhekielipaketin mukaan. Mukana on myös ylinopeusvaroitus ja taitaa se nopeusvalvontakameroistakin herjata. Erinomaisen toimiva ja näppärä softa.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Mikä vika Google Mapsissa? Aina parhaiten ajantasalla olevat kartat, ilmainen ruuhkankiertotoiminto, älykäs osoitehaku ymv.

Ainoa mikä Mapsissa ärsyttää on vajavainen kaistaopastin kaupunkialueella teillä.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 708
Sen reittivalinnat. Motoristina tykkään kun saa itse valita (epäsuoran) reitin. Google ei myöskään tunne hiekkatien ja päällysteen eroa. Niin ja koitappa ajaa pelkkien puheohjeiden perusteella.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
28
Kiitoksia ehdotuksista! Pitää kokeilla noita ilmaisia vaikka ei toi Sygic mikään kallis ole. Pitää tehdä koe kaikilla ilmaisilla ja mikä toimii mulla ja mikä ei. Taitaa olla aika henkilökohtainen valinta. Se äiti ja tytär juttu tähän jatkoksi ;) Palataan astialle kokeen jälkeen!
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 750
Sen reittivalinnat. Motoristina tykkään kun saa itse valita (epäsuoran) reitin. Google ei myöskään tunne hiekkatien ja päällysteen eroa. Niin ja koitappa ajaa pelkkien puheohjeiden perusteella.
Mieleisen reitin saa parhaiten valittua etukäteen tietokoneella. Selaimella pystyy helposti muokkaamaan reitin kulkemaan juuri sieltä, mistä haluaa. Sitten vaan klikkaa "lähetä reittiohjeet puhelimeen".

Edit. Jaa olikin ihan perseestä tuo vinkki. Taitaakin vain lähettää lähtö ja maalipisteet eikä oikeasti reittiä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Sen reittivalinnat. Motoristina tykkään kun saa itse valita (epäsuoran) reitin. Google ei myöskään tunne hiekkatien ja päällysteen eroa. Niin ja koitappa ajaa pelkkien puheohjeiden perusteella.
Reittinäkymässä oikeasta yläkulmasta valikosta "lisää pysähdys" ja sitten naputat siihen osoitteen minkä kautta haluat mennä. Ei kaikkein kätevin, mutta toimii. Valmiita reittejähän tuo yleensä tarjoaa myös useampia joista voi valita suoraan napauttamalla harmaana näkyvää reittiä.

Hiekkateihin ei juu löydy siitä erottelua.

Pelkillä puheohjeilla olen pärjännyt ihan hyvin kyllä. Tuo kaistaopastuksen puute on jossain paikoissa toki vähän ongelmallinen kun ei ruuhkassa välttämättä kaistanvaihto onnistu enää kun navigaattori ilmoittaa käännöksestä.

Eli juu, voisihan se parempikin olla, mutta hyvin olen itse pärjännyt.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 708
Mieleisen reitin saa parhaiten valittua etukäteen tietokoneella. Selaimella pystyy helposti muokkaamaan reitin kulkemaan juuri sieltä, mistä haluaa. Sitten vaan klikkaa "lähetä reittiohjeet puhelimeen".

Edit. Jaa olikin ihan perseestä tuo vinkki. Taitaakin vain lähettää lähtö ja maalipisteet eikä oikeasti reittiä.
Juurikin tuo. Kyllä sen kohteen lähetys onnistuu, mutta reitin valinta ei.

Reittinäkymässä oikeasta yläkulmasta valikosta "lisää pysähdys" ja sitten naputat siihen osoitteen minkä kautta haluat mennä.
Kappas. Tuota ei aikanaan ollut. Nythän tuolla voi oikeasti suunnitella reittiä... mutta silti google ajattaisi tietyissä paikoissa hiekkatietä pitkin vaikka tarjolla olisi päällystettäkin.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
34
Itse olen tykännyt Wazesta. Osaa varoitella kameratolpista. Siihen ei tosin taida saada karttoja offlineen.

Toi Here WeGo oli mulle uusi tuttavuus, täytyypä ottaa kokeiluun.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 312
Itsellä kanssa käytössä Here Wego (ent. Here Maps). Tämä toimii hyvin myös ulkomailla. Ainut puute on ettei varoittele tolpista, mutta tomtom kameratolpat hoitaa sen ja on ilmainen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
966
Itsellä kanssa käytössä Here Wego (ent. Here Maps). Tämä toimii hyvin myös ulkomailla. Ainut puute on ettei varoittele tolpista, mutta tomtom kameratolpat hoitaa sen ja on ilmainen.
Ainakin itselläni varoittaa here wego tolpista. Varoitusääni vaan taitaa olla sama kuin ylinopeudesta, joten jos ei tiedä sen varoittavan tolpista, niin menee helposti ohi. Kuuluu siis vain semmoinen "plomplom" ääni, mutta kartassa ei näy mitään.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 312
Ainakin itselläni varoittaa here wego tolpista. Varoitusääni vaan taitaa olla sama kuin ylinopeudesta, joten jos ei tiedä sen varoittavan tolpista, niin menee helposti ohi. Kuuluu siis vain semmoinen "plomplom" ääni, mutta kartassa ei näy mitään.
Pitänee testata. Muistelisin, että aikoinaan ei varoitellut, niin tuli tuo tomtom kameratolpat laitettua. Tämä silloin kun ohjelman nimi oli vielä here maps. Itsellä on tosin se ylinopeus varoitus pois, jos sillä on jotain merkitystä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
507
Mulla olis hakusessa kelkkailuun sopiva softa. Vaatimuksina seuraavia: waypointit, ja silleen että näyttäis nuolella suunnan seuraavalle pisteelle, suht tarkka maastokartta korkeuksineen, korkeudet mielellään väreillä, pointteri/trakkeri, eli että pistät gps:n pääle ja lähet ajeleen ja piirtää karttaan missä on tullu seikkailtua. Ja painotus olis tuola maastokartan tarkkuudella, löytyykö?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
574
Mulla olis hakusessa kelkkailuun sopiva softa. Vaatimuksina seuraavia: waypointit, ja silleen että näyttäis nuolella suunnan seuraavalle pisteelle, suht tarkka maastokartta korkeuksineen, korkeudet mielellään väreillä, pointteri/trakkeri, eli että pistät gps:n pääle ja lähet ajeleen ja piirtää karttaan missä on tullu seikkailtua. Ja painotus olis tuola maastokartan tarkkuudella, löytyykö?
Mitenhän tuo Maastokartat-sovellus toimisi? Maksullisessa versiossa on ainakin reittien luonti ja tallennus. En ole tutustunut tarkemmin, koska ei ole tarvetta noille maksullisille ominaisuuksille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 007
Tälle myös suositus. Ei ehkä kaikkein viimeistellyin kokemus ja varsinkin ulkomailla on joidenkin osotteiden kanssa ongelmia, mutta kokonaisuuten en voi valittaa. Saa ladattua juuri niiden maiden kartat jotka haluaa eikä mitään turhaa. Ja juurikin ulkomailla hyvä ladattavien offline karttojen ansiosta.
Itselläni on asennettuna Here Maps tjsp, johon pätee hyvin tarkkaan samat perustelut. Osoitteiden kanssa en muista törmänneeni ongelmiin Suomessa tai Virossa. Sen laajemmin en ole testaillut autoillessa. Kyllä tuosta pariin otteeseen oli apua myös Italiassa, hoiti hommansa, mutta olin jalkaisin liikenteessä. En tiedä kuinka olisi autoillessa reitittänyt, perille vai yksisuuntaista pitkin mereen :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Tarkennetaan vielä, että tuon MapFactorin osoite ongelmat johtuivat lähinnä kahdesta seikasta. Ensinnäkin katujen nimiä on joskus vaikea näppäillä kirjoitettavaan muotoon kun siellä on jotain aksentti/heittomerkkiä seassa tai paljon konsonantteja putkeen. Toinen seikka mihin törmäsin oli se, että kaikkien talojen numeroita ei löytynyt suoraan. Esim. kadun nimi 3 antoi heti "not found" ilmoituksen, mutta kun valitsi kadun nimi 2-4 niin löytyi. Navigointiinhan tämä ei juuri vaikuta kun perille pääsee kuitenkin. Lisäksi olin yllättynyt miten hyvin siellä oli nämä POI't esillä. Useimmat ravintolat, kauppakeskukset yms. näkyi suoraan kun kartasta katseli.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 045
Mulla on tuo sygicin ohjelma ostettuna, ja ei se kyllä mikään maailman paras navi ole, vaikka jotain maksaakin.
Se on anaalisen tarkka osoitteen muodosta, eikä osaa ehdottaa itse mitään mikä se voisi olla jos on kirjoittanut osoitteen jotenkin väärässä muodossa, eli nimessä on välilyönti, genetiivi, tie onkin katu tjsp. Myös jos ajaa ehdotetulta reitiltä pois, se koittaa väkisin tarjota U käännöstä useiden kilometrien ajan. Nopeuskameroiden päivitystahti ei ole mikään kovin kummoinen, tai edes looginen. Eilen Kehä 1:llä se tiesi ehkä puolet kameroista, joka on jotenkin outoa, koska ne kuitenkin tulivat käytännössä samaan aikaan kaikki.

Here navilla oli ainakin aiemmin ihme tapa navigoida annetussa osoitteessa olevan talon takapihalle. Se siis tiesi osoitteen perusteella täsmälleen missä kyseinen rakennus on, ja sitten haki pisteen jossa yleinen tie oli lähimpänä taloa, ja usein talojen edustalla on jokin parkkipaikka tms, joka ei näy kartassa, josta seurasi se että navi ohjasi talon taakse. Paikka kyllä löytyi, mutta ärsyttäviä loppumetrien seikkaliluja.

Googlen maps navigointi ominaisuus on vähiten navigaattorimainen, ja sen käyttö on joissain tilanteissa autolla ajaessa helppoa, koska sen navin voi aloittaa puheohjauksella, mutta muuten sen säätäminen on hankalampaa, jonka lisäksi mä olen onnistunut joskus saamaan kaksi navigointia eri paikkoihin päälle yhtäaikaa. 1. ohjaus jäi jotenkin taustalle kun syötin uuden osoitteen. Kameroista ei varoita, eikä näytä nopeustietoa navigoidessa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
134
Mikä vika Google Mapsissa? Aina parhaiten ajantasalla olevat kartat
Google tuntuu päivittävän todella huonosti karttoja. Heren kartat ovat paljon uudempia. Yleensä tulee etsittyä osoitteita google mapsista, fonectasta ja herestä. Näistä here tuntuu olevan parhaiten ajantasalla. Heren reitit ovat myös google mapsia järkevämpiä.

Kaikkein parhaiten uudet osoitteet löytyy paikkatietoikkunasta, mutta sen käyttäminen puhelimella on jokseenkin hankalaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 576
Piti ostaa Tomppa ulkomailla, koska se oli ainoa navi johon päivittyi kunnolla kaikki poikkeukset. Esim. eräs moottoritien ramppi suljettu tietyön vuoksi sai kaikki muut navit aivan silmukkaan. (Here, Navigon, google.) Eli vain Tompassa reititys toimi oikein.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 331
Itse käytän Wazea ja OsmAndia pidemmillä matkoilla ja lyhyemmillä uskaltaa käyttää GoogleMapsia tai Hereä. Mulla on joku mystinen ongelma Heressä ja Googlessa että yli 250km matkoissa nuo kaatuvat matkalla joko ihan vaan että näyttö pysähtyy tai sitten koko softa kaatuu. Esim kotoa Imatralle on muutama kilsa yli 250km ja jossain noin 200km kohdalla GMaps jämähtää kun taas kotoa Joutsenoon asti eli noin 240km toimii perille asti. En tiedä onko ongelma softassa, puhelimessa vai puhelimen tallennustilassa vaiko jossain muualla mutta tuo on varsin kiusallinen ominaisuus. Itse kuitenkin mielelläni laitan navigoinnin jo kotipihalla päälle niin näkee ETA:n koko ajan jne. Toki esim Kuopioon tai Imatralle ajaessa osaan ajella ilman navigaattoria muutaman kilsan päähän määränpäätä mutta olisi se kiva kun navigointikin toimisi koko matkan.

Niin, ja monesti joudun ajelemaan sellaisiin paikkoihin että tie on juuri vasta muutamia viikkoja tai kuukausia aiemmin tehty. Nuo monesti löytyvät jo noista Wazesta tai Osmandista koska niiden kartat päivittyvät crowd-sourced -periaatteella eli jos joku huomaa uuden tien ja lisää sen niin se on hetken kuluttua kaikkien käytettävissä. Google ja Here päivittyvät todella paljon hitaammin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
Itsellä ei kyllä Google tai Heren softat ole kaatuneet kertaakaan, vaikka yleensä matkat joilla noita käytetään ovat lähes poikkeuksetta yli 500km.

Näin siis useamman eri androidin (v4-6) ja Applen (v7-10) perusteella.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 708
GMapsissä kannattaa ladata reitin data offlineen. Ei ainakaan hajoa verkon katkeamiseen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 009
Uskaltaako tässä kysyä mikä olisi paras ilmainen navigaattori Lumiaan missä on Win 10? o_O
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Uppi. Mikä olisi hyvä/paras navigointisofta, joka toimii ilman minkäänlaista nettiyhteyttä eli kartat, opastus ja hakuindeksit kokonaan puhelimessa ja navigointi pelkästään satelliittien avulla? Alusta on Android (Oneplus 3T). Saa olla maksullinen tai ilmainen. Ääniopastus suomeksi tai vähintään englanniksi, mutta mieluiten suomeksi, ja ainakin Euroopan kartat pitää saada.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 205
Uppi. Mikä olisi hyvä/paras navigointisofta, joka toimii ilman minkäänlaista nettiyhteyttä eli kartat, opastus ja hakuindeksit kokonaan puhelimessa ja navigointi pelkästään satelliittien avulla? Alusta on Android (Oneplus 3T). Saa olla maksullinen tai ilmainen. Ääniopastus suomeksi tai vähintään englanniksi, mutta mieluiten suomeksi, ja ainakin Euroopan kartat pitää saada.
No tietenkin HERE WeGo (entinen HERE, entinen Nokia Maps)

HERE WeGo – Android-sovellukset Google Playssa

Kartat voi ladata etukäteen vaikka wifi-verkossa, ja käyttää niitä myöhemmin offline.
 

kromo

Make ATK Great Again
Team Linux
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
190
Sygic on itsellä ollut vuosikausia käytössä vaikka ei nyt aivan ilmainen olekaan. Näyttää nopeusrajoitukset ja kamerat, opastus suomeksi. Toimii ilman nettiyhteyttäkin. Lisäpalikkana saa hankittua vaikka HUD-näytön. Plussaa on mm. lähimpien huoltoasemien näyttö, erittäin kätevä oudoilla seuduilla liikuttaessa. Miinusta pitää antaa hivenen kankeasta tavasta syöttää osoitteita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
708
Sygicin uusimmassa versiossa muutettu: "Parannettu haku-nyt on helpompi ja nopeampi etsiä osoitteita ja kiinnostuksen kohteita"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
No tietenkin HERE WeGo (entinen HERE, entinen Nokia Maps)

HERE WeGo – Android-sovellukset Google Playssa

Kartat voi ladata etukäteen vaikka wifi-verkossa, ja käyttää niitä myöhemmin offline.
+1. Tämä on se mikä itsellä on ollut puhelimessa kun olen mennyt jonnekin niin että data pois päältä kokonaan. Osoitteet ja kartta muistissa esiladattuna ja GPS pelkästään ilman WLAN/A-GPS:ää.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 737
Here wego ajatti ainakin espanjassa aivan ihmereittejä pitkin. Ei toki kokoaikaa, mutta välillä koetti mm. jotain hiekkapätkää pitkin vaikka vierestä kulki ihan tiekin. Mutta kyllä sillä pärjäsi kun ei ihan joka hasardiin lähtenyt kääntyilemään mihin se koetti neuvoa. Omituista oli myös että oli hiekkatiet otettu asetuksista pois päältä. Suomessa on kyllä toiminut hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Kiitoksia, täytynee Here tai Sygic ottaa kokeiltavaksi... Here on ilmainen, joten varmaan se ensin. "Sisältää mainoksia" ja "jakaa tietoja" eivät tosin erityisesti vakuuta, mutta ei tule ainakaan rahaa tuhlattua.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
1 348
Kysymys Herestä. Joskus 2017 satuin paikalle kun heidän kuvausauto ajoi ohi. Tästä asti olen odottanut että milloin sen oman kuvan pääsisi näkemään. Vieläkään en ole keksinyt että mistä noita Heren katunäkymiä näkisi. Tietääkö kukaan?

Nettisivujen mukaan kuvaavat tänä vuonnakin lisää, mutta mistä kuvat näkee?
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
274
Here WeGo oli itsellänikin käytössä kun oli android luuri. Kun vaihdoin takas iphoneen kaveri suositteli tuota Wazea, jota olen siitä lähtien käyttänyt. En muista oliko Heressä varoituksia kameratolpista lainkaan, mutta ainakin Wazessa tuntuu toimivan sekin puoli hyvin. Liittyy varmasti siihen että käyttäjät voivat päivittää noita kamera-, tie- ym. tietoja ja tuntuvat myös aktiivisesti sitä tekevän. En muista oliko käyttäjien tekemä tietojen päivitys Heressä edes mahdollista?

Molemmissa tuntuu kuitenkin kartat päivittyvän ihan OK, tosin Heren viimeisestä käytöstä on pari vuotta aikaa.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 345
Here ja Waze saa suositukset täältä. Wazessa yhteisöllisyyden hyvä puoli jos käyttäjät ilmoittavat sattumista matkan varrella. Suomessa tuntuu vähä laiskaa olemaan se puoli mut ulkomailla ajellessa hyvinkin aktiivista touhua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 941
Kysymys Herestä. Joskus 2017 satuin paikalle kun heidän kuvausauto ajoi ohi. Tästä asti olen odottanut että milloin sen oman kuvan pääsisi näkemään. Vieläkään en ole keksinyt että mistä noita Heren katunäkymiä näkisi. Tietääkö kukaan?

Nettisivujen mukaan kuvaavat tänä vuonnakin lisää, mutta mistä kuvat näkee?
Ehkä niitä ei ole tarjolla ilmaistuotteissa. Herehän on isolta osin Saksalaisten autovalmistajien ja Intelin karttadatan toimittaja, joten voi hyvin olla, että datat on kovassa käytössä firman sisäisesti itseajavien autojen kehityksessä, mutta meille mistään mitään maksamattomille kansalaisille niitä ei haluta tarjota.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 343
Osaako Google Maps Suomessa hyvin neuvoa oikeat kaistanvalinnat? Jos ei, osaisiko joku toinen softa? Moni tuntuu vaan neuvovan itse käännökset.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Miksi edes vaivauta käyttämään muuta kuin google mapsia!? Paras navigointi mitä olen koskaan käyttänyt ja aina tarjoaa automaattisesti sen parhaimman reitin ja ongelmia tasan 0kpl niin kauan kuin tuo on ollut käytössä, eli joku 10v?!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
574
Miksi edes vaivauta käyttämään muuta kuin google mapsia!? Paras navigointi mitä olen koskaan käyttänyt ja aina tarjoaa automaattisesti sen parhaimman reitin ja ongelmia tasan 0kpl niin kauan kuin tuo on ollut käytössä, eli joku 10v?!
Monesti on Google Maps yrittänyt ajattaa kevyenliikeenteen väylää pitkin kohteeseen vaikka oikea tiekin menisi toista kautta. Herellä en ole törmännyt vastaavaan.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Monesti on Google Maps yrittänyt ajattaa kevyenliikeenteen väylää pitkin kohteeseen vaikka oikea tiekin menisi toista kautta. Herellä en ole törmännyt vastaavaan.
Vähän epäilen tuota ajattamista, mutta voi ehdottaa kyllä kävellen loppu matkaa...

Here se vasta typerä sovellus onkin, joskus siitä laitoin ihan kuvakaappauksia kun väkisin yritti ajattaa itäkeskukseen kehä 3 kautta koska siinä säästi minuutin, sitten kun ajoin kehä 1 pitkin niin huuti koko matkan tee u-käännös, tee u-käännös :facepalm:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
574
Vähän epäilen tuota ajattamista, mutta voi ehdottaa kyllä kävellen loppu matkaa...

Here se vasta typerä sovellus onkin, joskus siitä laitoin ihan kuvakaappauksia kun väkisin yritti ajattaa itäkeskukseen kehä 3 kautta koska siinä säästi minuutin, sitten kun ajoin kehä 1 pitkin niin huuti koko matkan tee u-käännös, tee u-käännös :facepalm:
Kyllä se ihan autolla käskee ajamaan kevyenliikenteen väylää.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Monesti on Google Maps yrittänyt ajattaa kevyenliikeenteen väylää pitkin kohteeseen vaikka oikea tiekin menisi toista kautta. Herellä en ole törmännyt vastaavaan.
@demo69 Onko sinulla jossain aktiivisessa, selainpohjaisessa Google Maps -loginissa kävelyreititys päällä?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 427
Viestejä
4 161 314
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom