Myyty Panasonic PT-AE4000

Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
912
Myytävä tuote: Panasonic PT-AE4000
Hinta: 100€
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Ostin aikoinaan töistä joten iästä ei ole tietoa. Eikä myöskään käytettyjen lamppujen määrästä, mutta tuskin montaa kun on ollut presentaatio-tykkinä. Nykyinen on kypsä (3000h) takana ja nollasin juuri laskurin. Ulkoisesti siistissä kunnossa ja pölyt puhallettu. Voin laittaa kuvia mailiin jos kiinnostaa.

Miinukset:
- Ei kaukosäädintä
- Ei linssisuojaa tallessa
- Lamppu vaihtokunnossa

Panasonic PT-AE4000

Sijainti: Tampere
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Käteinen/Tilisiirto
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
3
Moro! Oletko itse vaihtanut tuohon lamppua oston jälkeen? Lampun kypsyys näkyy siis valotehon laskuna? Onko kuvassa mitään huomautettavaa, kuten epätasaista kirkkautta, värivirheitä, pölypisteitä?
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
912
Moro! Oletko itse vaihtanut tuohon lamppua oston jälkeen? Lampun kypsyys näkyy siis valotehon laskuna? Onko kuvassa mitään huomautettavaa, kuten epätasaista kirkkautta, värivirheitä, pölypisteitä?
Tästä on tullut useampia samantyylisiä kyseilyitä niin ihan järkevää vastata tänne.

Olen siis ostanut tykin työpaikaltani kun sinne uusittiin tykit. Omassa käytössäni ollut päällä 20-30h ja käyttö on ollut NHL Arcade, Wrecked ja MM-kisat. Koska itselläni ei ole tiloja "harrastaa tosissaan" niin valkokankaan virkaa on toimittanut Kapa Plast -levy heidän vakio valkoisenaan (tuon saa muuten mukaan jos haluaa, mutta mitat 240x140cm). Tuo on ollut ihan riittävä ns. "porukka seurusteluun" mutta mikään hifi-kangas se ei ole, koska pinta heijastaa jopa omiin silmiin nähtävästi.

En ole itse vaihtanut kertaakaan lamppua. Lampussa oli tunteja aavistuksen vajaa 3000h (3000h on Panasonicin lampulle antama käyttöikä ECO-modessa). Tykki ilmoittaa asiasta hieman ennen kun 3000h tulee täyteen ja sammuttaa itsensä automaattisesti hetken käytön jälkeen (olisiko 30min) kun tunnit ovat täynnä. Em. syystä nollasin laskurin siinä kohdin ja sen jälkeen tykkiä on käytetty yhden illan eli n.6h. Nollauksen jälkeen siis tykki ei enää sammuta itseään.
On hyvin mahdollista, että lamppu on vaihdettu uuteen laskuria nollaamatta, mutta siitä ei ole mitään varmuutta kun itse en noita tee. Eli voi myöskin olla oikeasti se 3000h. Em. syystä haluan painottaa, että lamppu on kypsä. En myöskään tiedä onko kyseessä ensimmäinen lamppu, toinen vai kolmas.

Lampun kypsyys näkyy OMIIN SILMIIN vain laskurissa, mutta koska en ole ainuttakaan leffaa sillä katsonut enkä myöskään omista olosuhteita joissa todeta laatu en pysty sen tarkempaan analyysiin. Tykeissä kuulemma voivat kennot (?) kulua niin niihinkään en osaa ottaa kantaa.

Maksoin itse 250€ muistaakseni 2017 vuoden alussa juuri ennen jääkiekon MM-kisoja. Noita pölypisteitä oli, mutta otin kannen auki ja puhalsin kennoilta pölyt pois. On ilmeisesti "tyyppivika" tässä tykissä ja tapahtuu olikohan noin 1000h välein. Googlella löytyy lisää infoa asiasta.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
141
Moi,

Tehdään kaupat. Maksan hpn 100e. Postitus käy.

Mahdollisesti tai nouto ohimatkalla pääsiäisenä. Voin maksaa etukäteen.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
3
Hyvää settiä, kattava vastaus! tiny ehti ensin, jos muuttuu mieli niin otan myös hintapyynnöllä+posti.
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
912
Moi,

Tehdään kaupat. Maksan hpn 100e. Postitus käy.

Mahdollisesti tai nouto ohimatkalla pääsiäisenä. Voin maksaa etukäteen.

Moro. Valittelen hitauttani, mutta tästä tuli ensimmäinen nouto-tarjous eilen samoihin aikoihin kuin kirjoittelin tuota vastausta. Näyttää siltä, että kaupat tuli mutta laitan kiinnostuneille yksityisviestiä jos jostain syystä peruuntuu. Siinä järjestyksessä kun ostajat ilmaisivat kiinnostuksensa.

Kiinnostuksen määrästä päätellen ilmeisesti hinta oli puutteista huolimatta kohdillaan.

Kiitos kaikille.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
141
7 päivää myyntilmoituksen jälkeen eka kysely, sitten vastasit ja 4 tunnissa lupauduin maksamaan HPn. Nyt sait noudolla tuossa välissä 4h välissä yvn?

Myönnettäkön, hinta oli kilpailykykynen, mutta tarinasi vaikuttaa siltä, että myit sen kaverillesi satasella.

Täytyy peruuttaa nyt toinen kauppa, että eihän tuota vanhaa tykkiä voi myydäkään... kele.

Onko ylläpidolla mitään sanottavaa asiaan?
 

jalaakso

Dyykkari
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
49
7 päivää myyntilmoituksen jälkeen eka kysely, sitten vastasit ja 4 tunnissa lupauduin maksamaan HPn. Nyt sait noudolla tuossa välissä 4h välissä yvn?

Myönnettäkön, hinta oli kilpailykykynen, mutta tarinasi vaikuttaa siltä, että myit sen kaverillesi satasella.

Täytyy peruuttaa nyt toinen kauppa, että eihän tuota vanhaa tykkiä voi myydäkään... kele.

Onko ylläpidolla mitään sanottavaa asiaan?
Minäpä sen kerkesin välistä ottaa, pahoittelen että olin nopeampi :)

Säännöt löytyy täältä:
Tärkeä - Kauppa-alueen säännöt ja ohjeet
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 155
Viestejä
4 318 864
Jäsenet
71 977
Uusin jäsen
Pikkupöllö_65

Hinta.fi

Ylös Bottom