Myydään Panasonic Lumix FZ82 superzoomkamera, 150€, Joensuu

Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
297
Tuote: Panasonic Lumix DC-FZ82 superzoomkamera
Hinta: 150€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä yksityishenkilöltä, 2022 kesällä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: Todella hyvässä kunnossa. Edellinen (ja ensimmäinen) omistaja oli ottanut vain ~100 kuvaa, itse nyt siihen päälle reilut 2000 (shutter count 2167, kuvassa SHTCNT).

Olen hieman modannut etsintä liimaamalla siihen paremman (Nikon dk-20) kumisen silmäsuojan, joka tuntuu vakiota paljon paremmalta ja estää paremmin hajavaloa, ja lisäplussana nenä tökkii hieman vähemmän kosketusnäyttöä. Halutessaan sen saanee revittyä irti.

Akku kestää edelleen n. 300 kuvan verran, riippuu vähän miten paljon zoomiakin käyttää. Mukaan tulee alkuperäisen akun lisäksi vakiolinssinsuojus, metallinen laajakulmavastavalosuoja ja siihen linssinsuojus (ei alkuperäisiä), alkuperäinen laturi ja piuha, kaikki dokumentit ja ohjekirjat ja alkuperäinen pakkaus.

Kameran sensori on pieni 1/2,3" eikä objektiivia voi vaihtaa, kuten muissakin "bridge-kameroissa", joten hämäräkuvaukseen kamerasta ei juuri ole, mutta kohtuullisessa valossa kameralla saa kyllä yllättävän laadukkaita kuvia (18 megapikseliä) ja 4k/30 videota. Itse ostin kameran valokuvauksen harjoitteluun johon se on oikein pätevä, ominaisuudet kun on melko lailla samat kuin järkkäreissä. Ja zoomia tosiaan riittää 1200mm (full frame vastaavaan) asti, kamerassa on Power O.I.S. kuvanvakainkin.

Myyn pois kun siirryin micro four thirds järkkäriin.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Joensuu
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: tilisiirto, käteinen


Kuva: 1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpgmodaus.jpgshuttercount.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 634
Viestejä
4 287 973
Jäsenet
71 706
Uusin jäsen
mäkkis12

Hinta.fi

Ylös Bottom