Myyty Palit RTX4070 TI 12GB GameRock OC - UUSI [TKU]

Beefeater

BANNATTU
BANNED
Tukijäsen
Liittynyt
24.01.2023
Viestejä
195
Myytävä tuote: RTX4070TI 12GB GameRock OC
Hinta: 850€ OBO
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 6/23 tietokonekauppa.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, 24kk
Muuta huomioitavaa: Avaamaton pakkaus, uusi


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: Nouto, Posti
Maksutapa: MobilePay, tilisiirto, käteinen


Kuva: liitteenä

Myynnissä siis uusi Palit RTX4070TI 12GB GameRock OC näytönohjain. Tuote on noudettavissa Turusta tai voin toimittaa +- 30km säteellä, myös postitus onnistuu ostajan kuluun.

Lisätään vielä, että kauppojen tapahduttava viimeistään torstaina 22.6, jotta nouto / postitus onnistuu kun olen vielä Suomessa.Takaisin reissusta vasta heinäkuun lopussa.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2019
Viestejä
343
Saako kysyä miksi myyt uuden ja avaamattoman etkä palauta ostopaikkaan?
 

Beefeater

BANNATTU
BANNED
Tukijäsen
Liittynyt
24.01.2023
Viestejä
195
Saako kysyä miksi myyt uuden ja avaamattoman etkä palauta ostopaikkaan?
Saat kysyä, mutta en aina ihan ymmärrä, mitä sillä on merkitystä. Kerrotaan nyt sitten tarina kuitenkin, koska muitakin uteliaita varmasti löytyy.

Minulla on x tuhatta euroa käytettävissä korottomassa ostorahoituksessa, ja tällä kertaa tein tälläisen ratkaisun rahoittaakseni loppuviikosta alkavan kuukauden ulkomaan reissun alkua, koska tilipäivä on vasta tulossa.

Käyttötilini käyttövara on tällähetkellä 3,13€
Luottokortilla löytyy katetta 3994,86€
Nettopalkka lomarahoineen on 4545,26€
Minulla on Mustangin avoauto ja mökki Pirkanmaalla. Vaimo on kaupungin työntekijä. Lapset aikuisia. Yksi lapsenlapsikin löytyy.
Lämpömittari näyttää Turussa tällähetkellä varjossa 30,3c• ja aurinko paistaa, tuuli 4m/s.

Olisiko vielä jotain mitä haluat tietää raha-asioistani tai elämästäni muuten?

Jos ei, niin muutkin voivat jatkossa keskittyä kaupantekoon tai sitten vaan olla hiljaa, kiitos.
 

CDB

Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
49
Saat kysyä, mutta en aina ihan ymmärrä, mitä sillä on merkitystä. Kerrotaan nyt sitten tarina kuitenkin, koska muitakin uteliaita varmasti löytyy.

Minulla on x tuhatta euroa käytettävissä korottomassa ostorahoituksessa, ja tällä kertaa tein tälläisen ratkaisun rahoittaakseni loppuviikosta alkavan kuukauden ulkomaan reissun alkua, koska tilipäivä on vasta tulossa.

Käyttötilini käyttövara on tällähetkellä 3,13€
Luottokortilla löytyy katetta 3994,86€
Nettopalkka lomarahoineen on 4545,26€
Minulla on Mustangin avoauto ja mökki Pirkanmaalla. Vaimo on kaupungin työntekijä. Lapset aikuisia. Yksi lapsenlapsikin löytyy.
Lämpömittari näyttää Turussa tällähetkellä varjossa 30,3c• ja aurinko paistaa, tuuli 4m/s.

Olisiko vielä jotain mitä haluat tietää raha-asioistani tai elämästäni muuten?

Jos ei, niin muutkin voivat jatkossa keskittyä kaupantekoon tai sitten vaan olla hiljaa, kiitos.
Kai porukka epäilee että varastettua tavaraa tai jotakin.
 

CDB

Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
49
Kai semmosen tekasee. En mä mitään implikoi mut sellasista syistä ihmiset on kiinnostuneita alkuperästä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 826
Viestejä
4 290 289
Jäsenet
71 737
Uusin jäsen
Hcandersen

Hinta.fi

Ylös Bottom