Myyty Palit RTX 2070S Super Jetstream LE näytönohjain, Turku

Liittynyt
21.01.2019
Viestejä
52
Myytävä tuote: Palit RTX 2070S Super Jetstream LE näytönohjain
Hinta: 320€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 13.4.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti on, takuu ei voimassa (2 vuotta)
Muuta huomioitavaa: Viileä ja hiljainen 2070 super, alkuperäistä pakkausta ei ole


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa: Postiennakko tai nouto
Maksutapa: Postiennakko tai käteinen


Kuva:
 
Liittynyt
21.01.2019
Viestejä
52
Joo, tiedän kyllä säännöt. En huomannut tuota ensimmäistä tarjousta ja siksi tässä kävi näin. Pahoittelin tätä myös käyttäjälle Pet3. Toki minun on helpompi myös myydä kortti noudolla kuin lähetellä sitä postiennakolla. -lassi
 
Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
201
Joo, tiedän kyllä säännöt. En huomannut tuota ensimmäistä tarjousta ja siksi tässä kävi näin. Pahoittelin tätä myös käyttäjälle Pet3. Toki minun on helpompi myös myydä kortti noudolla kuin lähetellä sitä postiennakolla. -lassi
Juu mut ei täällä saa käyttää maalaisjärkeä...
 
Liittynyt
10.12.2021
Viestejä
296
Joo, tiedän kyllä säännöt. En huomannut tuota ensimmäistä tarjousta ja siksi tässä kävi näin. Pahoittelin tätä myös käyttäjälle Pet3. Toki minun on helpompi myös myydä kortti noudolla kuin lähetellä sitä postiennakolla. -lassi
(Vinkki) Suosittelen käyttämään jatkossa kun myyt (noudot etusijalla) lausetta niin vahinkoja ei käy!
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 818
(Vinkki) Suosittelen käyttämään jatkossa kun myyt (noudot etusijalla) lausetta niin vahinkoja ei käy!
Käy. Foorumin ohjeustus on: Jättäkää se postituksen vaihtoehto kokonaan pois vaihtoehdoista, jos se ei ole vaihtoehto välittömälle HP kaupalle. Eli toimitustapana lukee vain: "Nouto".

Useimmat kyllä kyselevät postitusta jos osalle on tarvetta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 597
Viestejä
4 248 189
Jäsenet
71 368
Uusin jäsen
Jmein

Hinta.fi

Ylös Bottom