Palaute/keskustelu: io-techin viikon tekniikkakatsaus podcast (Youtube, iTunes & Spotify)

Tila
Keskustelu on suljettu.

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 845
@Juha Kokkonen Tuossa kun puhuitte teleprompterissa tämän päiväisessä katsauksessa, että mitä jos olisi jokin tee-se-itse versio sinne Juhan toimistolle ja tästä jokin video tuonne Youtuubiin? :geek:
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 005
@Juha Kokkonen Tuossa kun puhuitte teleprompterissa tämän päiväisessä katsauksessa, että mitä jos olisi jokin tee-se-itse versio sinne Juhan toimistolle ja tästä jokin video tuonne Youtuubiin? :geek:
Powerpointilla slideshow ja pyöriin tabletille kameran alle?
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 845
Powerpointilla slideshow ja pyöriin tabletille kameran alle?
:D Tähän siis pitäisi löytyä semmoisia vastaavia kittejä/osia kuin mitä nuo kaupalliset versiot on, unohtamatta 3D tulostelua yms DIY pahvileikkejä. Eli esim. se tärkein kaksisuuntainen peili, jonka taakse kamera tulee.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 390
@Juha Kokkonen Tuossa kun puhuitte teleprompterissa tämän päiväisessä katsauksessa, että mitä jos olisi jokin tee-se-itse versio sinne Juhan toimistolle ja tästä jokin video tuonne Youtuubiin? :geek:
Joku tee-se-itse versio on suunnitteilla, mutta en oikein sen esittelyn tarpeellisuudesta tiedä. Käytännössähän kyse on vaan tabletista johonkin telineeseen asennettuna kameran vieressä. Sampsalla on sellainen valmis kitti, jossa tulee pömpeli kameran ympärille kaksisuuntaisine peileineen. Se maksoi runsaan satasen, joten ei siihen hintaan kannata oikein itse lähteä askartelemaan mitään.
Miksi näissä videoissa juodaan kaljaa?
Ei tuo kaljanjuonti varsinaisesti uskottavuutta lisääkään.
Asiasta annettu palautetta ja ei tule toistumaan viikkokatsauksissa :rolleyes:
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 699
Suodattaisiko RTX voice Kokkoselta ilmastoinnin huminan ja samalla näppiksen klik klak äänet?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 390
Viikkokatsaus tänään normaalisti noin klo 15 alkaen:



Suodattaisiko RTX voice Kokkoselta ilmastoinnin huminan ja samalla näppiksen klik klak äänet?
Joo täytyy koittaa tuota, tänään ei varmaankaan vielä ehdi.

Edit: Asensinpa se nyt kuitenkin kun oli niin simppeli homma.
 
Viimeksi muokattu:

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 390
Tänään viikkokatsaus noin tuntia tavanomaista myöhemmin, eli klo 16 tienoolla:

 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 051
Viestejä
4 193 712
Jäsenet
70 841
Uusin jäsen
wpentti

Hinta.fi

Ylös Bottom