Pakko avautua tänään verkkokaupan toiminnasta.
Kirottu kuollut pikseli.
Ostin Htc viven käytettynä. Verkkokaupan valkoinen iso laatikko jossa viven laatikko oli sisällä pehmusteineen. Kun ensimmäistä kertaa avasin laatikon, tuntui että olisin ostanut ihan uuden tuotteen, sillä se oli niin täydellisessä kunnossa. Tehdasmuovit ja -suojat kaikessa, johdot kaikki nipuissa ihan kuin tehtaalta. Jopa ruuvit ja ruuviproput olivat käyttämättömät! Ensimmäistä kertaa olin erittäin tyytyväinen käytettyyn tuotteeseen.
Noh hetken aikaa pelattuani huomasin kyllä kuolleen pikselin vasemmassa linssissä (olen perfektionisti, huomaan asioita ja mua häiritsee asiat, mitä tavallisia ihmisiä ei häiritse ) kuitenkin, myyjä väitti, että hänellä ei sitä kuollutta pikselia ollut hänen käytössään.
Kysyin verkkokaupan aspasta että meneekö tuote takuuseen, jos siinä on kuollut pikseli. He vastasivat että joo lähetä tänne vaan niin katsotaan. Ajattelin että parasta vaihtaa tuote uuteen niin saa paremman hinnan sitten kun myy jälkeenpäin (laitoin jo kerran fb ryhmään myyntiin mutta ostajia arvelutta mainitsemani kuollut pikseli. Päätin tehdä työtä käskystä ja lähetin asiakaspalautuksena viven verkkokaupan antamaan osoitteeseen. Pakkasin tuotteen juuri niin kuin se uutenakin olisi ollut. Tehdasmuoveja myöten.
Meni muistaakseni yli kuukauden kun tuote oli minulta pois. Parin viikon päästä he ottivat minuun yhteyttä ja sanoivat etteivät löydä kuollutta pikseliä. En tässä kohtaa enää muistanut kumpi linssi se oli, tottakai kerroin että se on justiinsa siinä väärässä linssissä, mainitsin kuitenkin etten enää muistanut varmaksi. Noh taas meni viikko ja sitten lähettivät sen minulle takaisin "aiheettomana palautuksena" kun eivät löytäneet mustaa pistettä laseista. He kertoivat että jos jatkossa tulee ongelmia niin minun pitäisi ottaa yhteyttä suoraan valmistajaan. Tässä kohtaa jo alkoi vähän kiehumaan, mutta kun hain paketin niin sitten alkoikin hermostuttamaan enemmän...
Paketti tuli ensinnäkin sellaisenaan, ilman ulkoista pakettia jonka minä olin heillä lähettänyt. Luulisi että olisi edes samana pakettina takaisin lähettänyt?! Minusta tämä on erittäin epäammattimaista. Minusta ei ole kiva että kaikki näkevät paketin sisällön. (Ei koskaan tiedä jos vaikka paketti häviää matkalla) Ei jimssissäkään koskaan lähetetä paketteja sellaisenaan, poikkeuksena kotelot. Tuotteen paketin kuntohan jo kertoo ensimmäisenä sen käyttäjästä, että miten sitä on säilytetty (jälleenmyyntiä ajatellin).
Tuotteen paketti oli siis saanut huomattavaa kulumaa plus teipit ja postin tarrat jotka yritin repiä irti ilman että jäisi jälkiä. Teipit lähti nätisti irti mutta postin tarrat, jäljethän niistä jää. Sitten kun saan avattua paketin.... lasit eivät ole siinä pussissa jossa sen pitäisi olla, vastaanottimissa ei ole enää muoveja päällä, laturit tungettu alle sotkuun vaikka ne olin niputtanut nätisti. Linssien suojana on yksinkertainen paperi, ja sekin on revitty kahteen osaan!
Ennen kuin joku alkaa mutisemaan että ne on vaan tehdasmuoveja, niin muistakaa nyt että niillä on tärkeä tekijä jälleenmyynnissä (ja pakkomielteessä) ja en edes saanut lasien ongelmaa korjattua. Mitä saan takaisin? Samat lasit takasin "aiheettomana lähetyksenä" sotkuisessa ja kuluneessa paketissa, mikä kyllä harmittaisi ketä tahansa, vaikka kuulostaa vähältä "se on vain paketointi".
En ole ikinä Verkkokaupasta mitään ostanut, enkä kyllä tule ostamaankaan tämän kokemuksen ansiosta.
Mitäs sitten seuraavaksi? Yhteyttä HTC:hen laseista? Minulla on edelleen se kirottu kuollut pikseli niissä jotka ois kiva saada takuuseen!
Edit:
En oikeen löytänyt oikeaa kategoriaa tälle jutulle, mutta tarkotus oli laittaa se tuonne "muut pc-komponentit ja oheislaitteet" -palstalle.
Jäi vielä mainitsematta että ihmettelen etteivät laittaneet minua maksamaan palautustakin...
Otan myös nyt yhteyttä HTC:hen ja katsotaan mitä he sanovat.
Kirottu kuollut pikseli.
Ostin Htc viven käytettynä. Verkkokaupan valkoinen iso laatikko jossa viven laatikko oli sisällä pehmusteineen. Kun ensimmäistä kertaa avasin laatikon, tuntui että olisin ostanut ihan uuden tuotteen, sillä se oli niin täydellisessä kunnossa. Tehdasmuovit ja -suojat kaikessa, johdot kaikki nipuissa ihan kuin tehtaalta. Jopa ruuvit ja ruuviproput olivat käyttämättömät! Ensimmäistä kertaa olin erittäin tyytyväinen käytettyyn tuotteeseen.
Noh hetken aikaa pelattuani huomasin kyllä kuolleen pikselin vasemmassa linssissä (olen perfektionisti, huomaan asioita ja mua häiritsee asiat, mitä tavallisia ihmisiä ei häiritse ) kuitenkin, myyjä väitti, että hänellä ei sitä kuollutta pikselia ollut hänen käytössään.
Kysyin verkkokaupan aspasta että meneekö tuote takuuseen, jos siinä on kuollut pikseli. He vastasivat että joo lähetä tänne vaan niin katsotaan. Ajattelin että parasta vaihtaa tuote uuteen niin saa paremman hinnan sitten kun myy jälkeenpäin (laitoin jo kerran fb ryhmään myyntiin mutta ostajia arvelutta mainitsemani kuollut pikseli. Päätin tehdä työtä käskystä ja lähetin asiakaspalautuksena viven verkkokaupan antamaan osoitteeseen. Pakkasin tuotteen juuri niin kuin se uutenakin olisi ollut. Tehdasmuoveja myöten.
Meni muistaakseni yli kuukauden kun tuote oli minulta pois. Parin viikon päästä he ottivat minuun yhteyttä ja sanoivat etteivät löydä kuollutta pikseliä. En tässä kohtaa enää muistanut kumpi linssi se oli, tottakai kerroin että se on justiinsa siinä väärässä linssissä, mainitsin kuitenkin etten enää muistanut varmaksi. Noh taas meni viikko ja sitten lähettivät sen minulle takaisin "aiheettomana palautuksena" kun eivät löytäneet mustaa pistettä laseista. He kertoivat että jos jatkossa tulee ongelmia niin minun pitäisi ottaa yhteyttä suoraan valmistajaan. Tässä kohtaa jo alkoi vähän kiehumaan, mutta kun hain paketin niin sitten alkoikin hermostuttamaan enemmän...
Paketti tuli ensinnäkin sellaisenaan, ilman ulkoista pakettia jonka minä olin heillä lähettänyt. Luulisi että olisi edes samana pakettina takaisin lähettänyt?! Minusta tämä on erittäin epäammattimaista. Minusta ei ole kiva että kaikki näkevät paketin sisällön. (Ei koskaan tiedä jos vaikka paketti häviää matkalla) Ei jimssissäkään koskaan lähetetä paketteja sellaisenaan, poikkeuksena kotelot. Tuotteen paketin kuntohan jo kertoo ensimmäisenä sen käyttäjästä, että miten sitä on säilytetty (jälleenmyyntiä ajatellin).
Tuotteen paketti oli siis saanut huomattavaa kulumaa plus teipit ja postin tarrat jotka yritin repiä irti ilman että jäisi jälkiä. Teipit lähti nätisti irti mutta postin tarrat, jäljethän niistä jää. Sitten kun saan avattua paketin.... lasit eivät ole siinä pussissa jossa sen pitäisi olla, vastaanottimissa ei ole enää muoveja päällä, laturit tungettu alle sotkuun vaikka ne olin niputtanut nätisti. Linssien suojana on yksinkertainen paperi, ja sekin on revitty kahteen osaan!
Ennen kuin joku alkaa mutisemaan että ne on vaan tehdasmuoveja, niin muistakaa nyt että niillä on tärkeä tekijä jälleenmyynnissä (ja pakkomielteessä) ja en edes saanut lasien ongelmaa korjattua. Mitä saan takaisin? Samat lasit takasin "aiheettomana lähetyksenä" sotkuisessa ja kuluneessa paketissa, mikä kyllä harmittaisi ketä tahansa, vaikka kuulostaa vähältä "se on vain paketointi".
En ole ikinä Verkkokaupasta mitään ostanut, enkä kyllä tule ostamaankaan tämän kokemuksen ansiosta.
Mitäs sitten seuraavaksi? Yhteyttä HTC:hen laseista? Minulla on edelleen se kirottu kuollut pikseli niissä jotka ois kiva saada takuuseen!
Edit:
En oikeen löytänyt oikeaa kategoriaa tälle jutulle, mutta tarkotus oli laittaa se tuonne "muut pc-komponentit ja oheislaitteet" -palstalle.
Jäi vielä mainitsematta että ihmettelen etteivät laittaneet minua maksamaan palautustakin...
Otan myös nyt yhteyttä HTC:hen ja katsotaan mitä he sanovat.
Viimeksi muokattu: