- Liittynyt
- 12.04.2025
- Viestejä
- 3
140k ajettu f54 mini clubman cooper D B47c20a moottorilla, joko kannattaa puhalluttaa imusarjat vai onko rahan tuhlausta? 740-850€ olleet tarjoukset ko. hommasta. Ajatuksena kituutella autolla paaliin saakka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tasaisesti vetelee kaikilla nopeuksilla, laatikkohan vaihtaa niin, ettei kierrokset juurikaan nouse isosti missään vauhdissa, mitä nyt uskaltaa ajella.Onko oireita? Vetääkö tasaisesti matalilta kierroksilta kaasu pohjassa?
Tää tietty, kohtalaisen vaikea tietää mihin sen endoskoopin tunkee, kun ei osaa moottoria purkaa.Kannattaa ensiksi katsoa, missä kunnossa ne on.
No höpsis, siitä vaan katselemaan videoita aiheesta. Eikä siellä seeteissä mitään karstaa ole ja jos on, niin sitten on jo ollut isompiakin murheita pitemmän aikaa.sanoisin että sitten kun tulee oireita niin puhallus on jo liian myöhäistä. käyntihäiriöt tulee venttiiliseeteissä olevasta karstasta. saako nekin puhallettua jotenkin puhtaaksi? tuskinpa, eli vahinko on jo silloin tapahtunut. ennakoivassa puhdistuksessa kyllä voi olla järkeä.
No höpsis, siitä vaan katselemaan videoita aiheesta. Eikä siellä seeteissä mitään karstaa ole ja jos on, niin sitten on jo ollut isompiakin murheita pitemmän aikaa.
Pähkinöitä putkeen 4min kohdalta päästään toimintaan.
Kyllä, mutta siellä on vastaava operaatio tehty autoihin, jotka on tuotu nimenomaan käyntihäiriöiden ym oireilun takia. Tuo nyt tuli ensimmäisenä vastaan kanavalta.Tuossakin auto toimi moitteettomasti koeajolla ennen operaatiota, eikä mikään todistettavasti muuttunut.