PAFilta bonus

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Iskin sen tennisvitosen eilisiin Afrikan cupin futisotteluihin (voitokkaasti, tietty) ja tänään oli tullu viesti että voitin semmosen vitosen ilmaisvedon arvonnasta. Noissa ilmaisvedoissa nähtävästi saa vaan voiton itelleen eikä panosta takas. Eli siis voitettava summa on kerroin-1. Näin ainakin käsitin säännöistä. Ei siis kannata minikertoimella koittaa kierrättää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
120
Toimiikohan tämä koodi muillekin, vai onko henkilökohtainen?

Hei gonzo,

Tänään olemme erityisen anteliaalla päällä ja haluamme tehdä sinulle erinomaisen tarjouksen.

Jos talletat Pafin pelitilillesi 10 euroa bonuskoodilla J6HWDRUCGK, saat 10 euroa pelirahaa. Voit käyttää rahat peliautomaateissamme, muun muassa suosituissa Cash & Carry: Shopping Spree ja Jungle Jim -peleissä. Peliautomaattisivullamme on myös suodatin, jonka avulla näet ne pelit, joissa voit käyttää pelirahaa. Koodi on voimassa 7 päivän ajan tämän viestin lähetyksestä lähtien.

Pidä hauskaa!

Pelitiimisi Pafilla
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 012
Toimiikohan tämä koodi muillekin, vai onko henkilökohtainen?

Hei gonzo,

Tänään olemme erityisen anteliaalla päällä ja haluamme tehdä sinulle erinomaisen tarjouksen.

Jos talletat Pafin pelitilillesi 10 euroa bonuskoodilla J6HWDRUCGK, saat 10 euroa pelirahaa. Voit käyttää rahat peliautomaateissamme, muun muassa suosituissa Cash & Carry: Shopping Spree ja Jungle Jim -peleissä. Peliautomaattisivullamme on myös suodatin, jonka avulla näet ne pelit, joissa voit käyttää pelirahaa. Koodi on voimassa 7 päivän ajan tämän viestin lähetyksestä lähtien.

Pidä hauskaa!

Pelitiimisi Pafilla
On henkilökohtainen.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
15
Toimiiko PAFiin kirjautuminen teillä? Itse piti tarkistaa että tietoni ovat ajantasalla ja ehkä pelata vähän, mutta ei näköjään tarvi kun ei ole kolmeen päivään päässyt sinne.

Laitan tunnuksen ja tunnussanan, sen jälkeen se odottaa...odottaa...odottaa.... lopuksi saan jonkun aikakatkaisun. Olen kokeillut eri selaimilla, tuhonnut evästeet jne jne. Sisään ei vaan näytä pääsevän.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
120
Toimiiko PAFiin kirjautuminen teillä? Itse piti tarkistaa että tietoni ovat ajantasalla ja ehkä pelata vähän, mutta ei näköjään tarvi kun ei ole kolmeen päivään päässyt sinne.

Laitan tunnuksen ja tunnussanan, sen jälkeen se odottaa...odottaa...odottaa.... lopuksi saan jonkun aikakatkaisun. Olen kokeillut eri selaimilla, tuhonnut evästeet jne jne. Sisään ei vaan näytä pääsevän.
toimii
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
120
Mä jouduin kirjautumaan pankkitunnistuksen kautta, oli samaa vikaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Toimiiko PAFiin kirjautuminen teillä? Itse piti tarkistaa että tietoni ovat ajantasalla ja ehkä pelata vähän, mutta ei näköjään tarvi kun ei ole kolmeen päivään päässyt sinne.

Laitan tunnuksen ja tunnussanan, sen jälkeen se odottaa...odottaa...odottaa.... lopuksi saan jonkun aikakatkaisun. Olen kokeillut eri selaimilla, tuhonnut evästeet jne jne. Sisään ei vaan näytä pääsevän.
Ei toimi muilla selaimilla kuin Vivaldilla. Chromea käytän ja sillä ennen toiminut, mutta nyt ei päästä enää sisälle.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 227
Mulla oli kanssa eilen loggausongelmia, nyt pääsin ongelmitta sisään
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 222
Ihan ongelmitta toiminut firefoxilla joka paiva.

Tanaan tuli logattua ineen myos chromella ongelmitta. (netent pelit bugittaa firefoxissa paffin sivuilla...)
 

RieskaMies

Mr. Pelican
Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
411
En tiedä että toimiiko muilla sama koodi mutta tällainen oli tullut:
Pafbonus.PNG

Tämä siis oli tullut 19.2.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 222
Nuo pitkat koodit on aina henk.kohtasia eli toimii vain yhden kerran.

Julkiset koodit on 4 tai 5 merkkisia.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
268
Saa, joo.

e: Euron verran kyhnyä!
Siis todellakin tuolla koodilla voi tallettaa 15€, ja nostaa heti perään 30 euroa pois kierrättämättä kertaakaan missään? Kannattaako tuossa odottaa muutama päivä vai voiko sen samantien nostaa?

EDIT: nvm. Luin vasta nyt kunnolla viestit. Eli tuon talletetun 15€ voi nostaa heti pois ja pelata ne bonukset. Toinen kysymys: Voiko sen painaa vaikka rulettiin kerran ja sitten nostaa pois? Mitkä kierrätysvaatimukset?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
15
Et varmaan voi tuota bonusrahaa nostaa, eli et voi käsittääkseni nostaa 30 pois, vaan sen alkuperäisen 15 euroa.

Itse tein niin, että ensin nostin 15. Sitten pelasin jonkin aikaa, kun olin 15 euroa voitolla (siis kierrätin sen bonusrahan oikeaksi rahaksi), nostin senkin pois :)
 
Viimeksi muokattu:

Miguel

genderfluid sapiosexual demisexual questioning
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
512
Ja vain osa esim sloteista kelpuuttavat bonusrahaa, eli sen voi valintavaiheessa valita, haluaako pelata peliä joka kelpuuttaa bonarit. Osalle kelpaa vain oikea raha.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
4 227
Siis todellakin tuolla koodilla voi tallettaa 15€, ja nostaa heti perään 30 euroa pois kierrättämättä kertaakaan missään? Kannattaako tuossa odottaa muutama päivä vai voiko sen samantien nostaa?

EDIT: nvm. Luin vasta nyt kunnolla viestit. Eli tuon talletetun 15€ voi nostaa heti pois ja pelata ne bonukset. Toinen kysymys: Voiko sen painaa vaikka rulettiin kerran ja sitten nostaa pois? Mitkä kierrätysvaatimukset?
Paffilla kierrätysvaatimus on 1*
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
15
^^ Harmi että pilasivat tuon Cash & Carry, ennen siinä oli paremmat voitot. Usein siitä sai monta kymppiä ihan tuosta vaan.

Tuosta Cash & Carry Shopping Spree - pelistä tuntuu nyt irtoavan hieman paremmin...
 

freekevin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Paffilta tuttu talleta €15, saat €15 bonusrahaa. Koodi

Koodi:
CEW6
Vuoden 2012 jälkeen ekaa kertaa kirjauduin paffiin.
Kiitos koodista kotiutin 20,90€ + omat 15€.

Onko muita toimivia koodeja? Saattaa olla, että olen vastaavanlaisia jättänyt erään kerran käyttämättä sitten 2012.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 297
Kiitos koodista. 33€ jokeri-pokerista voittona ja omat 15€ vielä kiinni vedonlyönnissä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
850
Onko jengi saanut rahojaan liittyen tuohon 15€ bonukseen?
Joko helvetisti ruuhkaa tai sitten jää nosto tulematta.
Vai onko pahvi sijoittanut varmoihin osakkeisiin jengin depot ja odottelee tuottoja :D
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
532
Onko jengi saanut rahojaan liittyen tuohon 15€ bonukseen?
Joko helvetisti ruuhkaa tai sitten jää nosto tulematta.
Vai onko pahvi sijoittanut varmoihin osakkeisiin jengin depot ja odottelee tuottoja :D
Kyllä ne rahat on aina tullut tilille, tällä hetkellä en ole katsonut jos on tullut mutta ei ole koskaan ollut ongelmia..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
850
Joo sama ennen. Eilen aamu kasilta nosto OPlle ja ei vieläkään edes laitettu maksuun. Aspakin kun vastaa ehkä joskus
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Kiitti koodista. Pelasin sen 15€ pois ja cash & carrysta paukahti 96e.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
850
Tais tulla pahville konkka eikä kykene maksamaan 9€ voittoja meikälle :D Varmaan soitettava ja alettava uhkailemaan jos ei masseja näy pikkuhiljaa :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Oma satasen nosto tuli eilen ongelmitta. Vajaa 2 tuntia ja rahat olivat jo tilillä. Pankkina OP
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
145
Aamulla pitäs olla reilu tonni nostettavissa, jos änärit menee kässärin mukaan ja meneehän ne.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Paffilla on muutenkin tuo onnenpyörä nyt päällä, että jos haluaa pelailla niin sieltä voi saada jotain. Tosin esim 10 ilmaiskierrosta 5e pelaamisella ei oo kovin hyvä diili, mutta tyhjää parempi. :) (Bonusrahalla pelatut kiekat ei varmaan laske tohon.) Kiitoksia koodista!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 340
Kiitos koodista, perinteiseen tapaan tulee vain pikkuvoittoja (+7€) mutta kaikki kelpaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
850
Paffilla on muutenkin tuo onnenpyörä nyt päällä, että jos haluaa pelailla niin sieltä voi saada jotain. Tosin esim 10 ilmaiskierrosta 5e pelaamisella ei oo kovin hyvä diili, mutta tyhjää parempi. :) (Bonusrahalla pelatut kiekat ei varmaan laske tohon.) Kiitoksia koodista!
Joo joku viis kiekkaa onnenpyörästä.
Olis edes saanu reversen tehtyä ja lyönyt noston änäriin, mut nyt se vain roikkuu ja aspa on vastaamatta.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
7
Kiitos!

Hyvin toimi koodi. Mukaan lähti omat 15€ + 30€.

Laitoin rahat eilen nostoon, tuli tänään tilille.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
303
Aika paska tuo pelien päivitys. Nyt pyörii jähmeästi kaikki ja tuntuu ettei voittoja enää tule. Viimeiset 3 talletusta on saanut työntää peleihin ilman kummempia voittoja, tääkin meni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Aika paska tuo pelien päivitys. Nyt pyörii jähmeästi kaikki ja tuntuu ettei voittoja enää tule. Viimeiset 3 talletusta on saanut työntää peleihin ilman kummempia voittoja, tääkin meni.
Tätähän tää nykyään pitkälti on, voit pistää 20€ euron panoksella sukkana peliin ilman minkäänlaista voittoa. Ei voi mitään, joskus voittaa mut useimmiten ei.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
268
Paffilla on muutenkin tuo onnenpyörä nyt päällä, että jos haluaa pelailla niin sieltä voi saada jotain. Tosin esim 10 ilmaiskierrosta 5e pelaamisella ei oo kovin hyvä diili, mutta tyhjää parempi. :) (Bonusrahalla pelatut kiekat ei varmaan laske tohon.) Kiitoksia koodista!
Saiko kukaan toimimaan tätä bonusrahalla? Nostin heti sen 15€ pois, ja pelasin viidellä eurolla eilen noita onnenpyörä pelejä ja sain jopa viestin että "Onneksi olkoon, voitit ilmaiskierroksia" mutta kun menen peleihin niin edelleen syö "oikeata rahaa", miten käytän nuo ilmaiskierrokset vai tajuaako softa että olen pelannut pelkästään bonusrahalla eilen?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
9
85 e kotiin koodibonuksella, kiitos! käytännössä eka kerta kun c&c antaa mulle ikinä mitään
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
11
Ainakin itselläni sain nuo ilmaiskierrokset vaikka käytinkin bonusrahaa. Tosin ne saa vasta klo 12.00 seuraavana päivänä. Tuli kotiutettua ihan mukava summa rahaa vedonlyönnin ansiosta. Pafin bonukset ovat parhaita!
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 711
Hah, tavallaan hassua lueskella noista että porukka voittaa useita kymppejä tuosta 15 euron bonuksesta ja itselleni tuli jotain 10-20 kappaletta mikrovoittoja varmaan yhteensä 4 euron edestä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
9
Hah, tavallaan hassua lueskella noista että porukka voittaa useita kymppejä tuosta 15 euron bonuksesta ja itselleni tuli jotain 10-20 kappaletta mikrovoittoja varmaan yhteensä 4 euron edestä.
Minulla on mennyt 3 tai 4 edellistä paf bonusta sukkana tai alle vitosen voitoilla. Joskus osuu, joskus ei. Yleensä ei.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 675
Viestejä
4 188 462
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom