Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelasin ja 4€ jäin tappiolle kun bonus oli kierrätettySaa 50 % bonusrahaa jopa 100 euroon asti – pelaa voittaaksesi suuri jättipotti!
- 10 kerran kierrätys, huonommaksi vaan menee tarjoukset, taidan kokeilla BlacJack tarjousta ensin
Mä tallensin myös huntin ja olin kierrätyksen lopussa 30€ tappiolla. Huitasin sitten isommalla panoksella muutaman rundin, niin onnekkaasti pääsin about 150 euroon ja otin rahat ulos.Pelasin ja 4€ jäin tappiolle kun bonus oli kierrätetty
55€ kotiutettu tästä gonzolla 20snt panoksella.Saa 50 % bonusrahaa jopa 100 euroon asti – pelaa voittaaksesi suuri jättipotti!
- 10 kerran kierrätys, huonommaksi vaan menee tarjoukset, taidan kokeilla BlacJack tarjousta ensin
55€ kotiutettu tästä gonzolla 20snt panoksella.
Kyllä tuo 50% bonus pitäisi näkyä suoraan siinä Oma Paf -sivulla heti Ajankohtaiset tarjoukset -kohdan alla.
Monet kampanjat on henkilökohtaisia (=rajatulle asiakasjoukolle) eikä siten saatavilla kaikille. Esim. itelle ei ole ikinä näkynyt tuollaisia talletuskamppiksia.
Täytynee asetuksista olla päällä "räätälöidyt tarjoukset",Juu. Ajattelin onko tämä joku koodilla tjsp, kun siitä niin moni ilmoitti. Ei näköjään tällä kertaa vian osunut eikä NHl vetokaan.
Paf 50% bonus. Kymppi sisään, 5e bonus ja ulos 45€. Ihan ok 35€ voitto
Sain paffin 50% bonuksen. Talletin 200e. Ulos otin 1345 euroa. Ihan mukava.
Toi itse peli on kyllä semmonen, että ilman pelin sisäisiä ilmaiskierroksia ja jackpotteja jää tostakin helposti tappiolle.Tavallista parempi mummorulla -tarjous Paffilla. Talleta 20€, pelaa 30 €:lla Book of Atemia ja saat 100x20 sentin ilmaiskierrosta.
Voitto/Tappio | 63,70 € |
---|---|
Panokset | −31,70 € |
Voitot | 95,40 € |
Se on hyvä, että paffi ilmottaa hyvissä ajoin, että onko kannattava bonus
Ilmaiskierroksia ei vain näy, vaikka olen aika varma että 30€ tuli jo pelattua. Aktivoin kyllä ennen talletusta.
Käy pelistä poissa, niin näet kuinka paljon olet pelannut, kun klikkaat tarjoukseen etusivulta tai omista tarjouksista.
| ||||
|
En aiemmin myöskään muista PAF:ilta vastaavaa kampanjaa, jossa pitää tallentaa ensin ja bonuskierrokset tulevat vasta sitten joskus myöhemmin. Viestissä mainitaan myös "Olemme valinneet sinulle" mutta oletettavasti tuo sama on kaikille, koska promotaan noita PAF:in omia pelejä.Mistään nyt ei sinänsä näe että tuo tarjous on voimassa, mutta kaipa sitten vaan pitää odottaa ja katsoa tuleeko maanantaina kierroksia.
Ei mulle ainakaan tullut tollasta viestiä, eli varmaankin ovat jollain perusteella arponeet kelle tarjous lähetetään.En aiemmin myöskään muista PAF:ilta vastaavaa kampanjaa, jossa pitää tallentaa ensin ja bonuskierrokset tulevat vasta sitten joskus myöhemmin. Viestissä mainitaan myös "Olemme valinneet sinulle" mutta oletettavasti tuo sama on kaikille, koska promotaan noita PAF:in omia pelejä.
Nyt paffin sivulla lukee "TopPicks ei olen enää saatavilla.", saa nähdä milloin koko sovellus lopettaa toimintansa.Paf Top Picks sovelluksessa oli palkintona jaettava 10e talletusbonus saanut kierrätysvaatimuksen. Muutenkin jäänyt vähän mysteeriksi tuon sovelluksen idea. Joku puoli vuotta tuo on tainnut pyöriä, eikä ole vielä ensimmäistäkään turnausta näkynyt.
Mulla sovellus lakkasi toimimasta reilu viikko sitten. Sopivasti oli seuraava bonus parin pisteen päässä, eli parin päivän päässä. Myös tietovisa on lopetettu. Siitäkin sai aika helposti vähintään 10e kerättyä viikossa.Nyt paffin sivulla lukee "TopPicks ei olen enää saatavilla.", saa nähdä milloin koko sovellus lopettaa toimintansa.
Paffin viesteissä
Aktivoi tarjous Oma Paf -sivullasi ja talleta sen jälkeen pelitilillesi valitsemasi summa. Tallettamasi summa maksetaan bonusrahana pelitilillesi 50 %:sti (aina maksimibonukseen 100 € asti). Bonusraha lasketaan ensimmäisestä talletuksestasi tarjouksen aktivoinnin jälkeen!
Kierrätys 20 kertaa.