Päivitn kaiuttimet tietokoneeseeni

Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 023
Päivitin kaittuimet tietokoneeseeni. Vanhat oli Harman/Kardonin joku malli, ei mikään halpa kun sen Gigantista ostin, mutta ei ollut kalliskaan, vaikka laatumerkki. Kaiuttimien äänenlaatu oli sellanen perusmarkettien basso-overload, soi kovaa ja matalia taajuksiakin riitti. Jos oikein muistan malli oli Nova. Äänenlaatukin oli ihan ok. Ongelma niissä oli se, että niissä oli automaatitnen on/off -kytkin joka rupesi temppuilemaan. Saattoi kesken kaiken kesken leffan sammuttaa kaiuttimet tai pelien pelaamisen, musiikin kuuntelun. Samaten käynnistymiseen saattoi mennä pitkäkin aika ja sitten piti keleta video alkuun.

Päivitin kaiuttimet Presonus Eris E5:n. Yllätyin, kun eivät boostaa bassoa kuten nuo yllämainitsemani Harman/Kardon, mutta toisaalta sen basson kuitenkni kuulee selkeämmin ja tarkemmin. Meinasin ostaa JBL 104BT ja olinkin niitä tilaamassa, kunnes luottomyyjäni sanoi, että jotkut ovat kritisoineet niiden kytkentä-ääntä, eli siinäkin on tuollainen auto on off juttu. Mulle sellasia ei tule enää ikinä. Presonuksessa sentään on fyysinen on/off -kytkin, ihme että sitäkin osaa arvostaa.

Nyt oon miettinyt, pitäisikö ostaa erillinen subbari ja jos pitäisi, niin ostaisinko Presonus Eris Sub 8:n vai Presonus Temblor T10, toki toinen on 2x kalliimpi mutta tuleehan siinä sitten äänenlaatuakin mukana.

Ja tokihan mulla on äänikorttina Yamaha, jotta hyvistä kajareista saisi kaiken irti niin en käytä emoon integroituja.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 440
Viestejä
4 218 595
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom