• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Otsalamppu Wizard C2 Pro - 59€

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 726
Tuote: Otsalamppu Wizard C2 Pro
Tarjoushinta: 59€
Normaalihinta: ~80€ tarjouksissa
Kauppa: Tuontitukku
Voimassa: 11.9
Linkki: https://www.tuontitukku.fi/vapaa-ai...valo-armytekin-taattua-laatua/p/6957713002613
Promokoodi: uutiskirjeen tilaamalla -5.90€ joka kattaa esim postit ja vielä euron ale -> 58€ posteineen.

Kommentti tarjouksesta:
Yksi parhaista monitoimilampuista. Nyt halvemmalla kuin mitä itse koskaan nähnyt. Black Fridaynä tätä saanut parhaimmillaan 70€ mutta ei (koskaan?) alle sen.

Tämän kanssa ei pimeys yllätä vaikka talven sähkökatkot kiertäisi kyliä. Itsellä ennestään vanhempi malli, mutta tilasin nyt toisen. :)
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
730
No pentele, tilataan sekin sitten. Oli niin hyvä myyntipuhe.
Mutta varmasti iso parannus 6 vuotta vanhaan perus Silva-otsalamppuun.
Siinä on vähän epämiellyttävä mötikkä niskassa, ja kirkkaus silti aika heikko.
 
Liittynyt
24.01.2019
Viestejä
95
Tästä kiitos. Eiköhän tällä näe lenkkeillä ja pyöräillä marraskuun illoissa.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
159
En tiennyt tarvitsevani mutta ostin. Mutta sain perusteltua kyllä järkevästi oston itselle kun käy yövalosta jälkikasvulle plus ilmeisen loistava kaikkeen muuhunkin eikä aiemmin ole yhtään ladattavaa valoa ollut, joten sekin erittäin kätevä juttu.

Kannattaa siis harkita vaikka ei ulkona tarvitsisikaan koska tuo "tulikärpänen"-moodi on esimerkiksi yövaloksi todella sopivan oloinen ja siitä tuntui olevan 3-4 eri tehokkuuttakin.
 
Liittynyt
08.03.2020
Viestejä
109
Lähti tilaukseen kun tarvetta ladattavalle lampulle ja pelkkää plussaa kaikki kiinnitys mahdollisuudet.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 402
Itse miettinyt Fenix HL60R:lle korvaajaa ja Fenix HM65R SUPERRAPTOR 2 on ykkösvaihtoehtona ollut. Wizardille piti noita modeja vähän hakea mutta ovat alla, jos jotakuta kiinnostaa. Nämä kaivettu käyttöohjeesta.

aa.JPG
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Nyt täytyy sanoa, että itsekkin menin kyllä hyvään myyntipuheeseen! Ei varsinaista tarvetta ollut, mutta sellanen orastavan tarpeen kyllä keksin. Saa tuo Puuilosta ostettu TOMBERin valo mennä autohallille (pirun kirkas sekin) mut jos tää armytec olis vähän mukavampi käyttää kotona :)

@mRkukov pitääsköhän niitten harkita sua niille myyntimieheksi xD
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 457
Kuinka monta valoteho-asetusta tuossa on, ei oikein netistä mistään selviä.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 159
Katselin jonkun youtube videon ja sen kommenteista löytyi tällainen:

>joo ja mitä muuta tässä on...lamppu minkä lataaminen on mailman hankalinta...siitä ei tiedä kukaan koska se sitä lataa..sitä pitää kiertää hieman auki sitä akku koteloa?????miksi???kukaan ei sitä kertonu ostaessa..sitä kun yrittäää ladata niin ei vittu tiiä lataako se vai ei...vilkuu punasta ja vilkkuu vihreetä ja välillä oranssii...ja sitten kun yrität laittaa valoo päälle...niin vittu se palaa himmeenä...ja sitten himmeenä ja sitten vielä himmeempänä ja sitten se on yhtäkkiä täydesssä latingissa...ei siis mitään logiigaaa ja remppaa tehdesssä menee vittu hermot tuommmoseen paskaan...

Osaako joku lampun omistava kommentoida tätä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 457
Myyjänkin sivulla lukee tuo ohje että ladatessa pitää kiertää hieman auki.


  • HUOM, tuotetta ladattaessa kierrä akkukotelon kantta auki noin parin kierroksen verran jotta tuote reagoi laturiin oikein. Kiristä kiinni ennen käyttöönottoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
535
Kuinka monta valoteho-asetusta tuossa on, ei oikein netistä mistään selviä.
Valotehoasetuksia on vähintään riittävästi. Riippuu myös kumpaa "tilaa" käyttää. Toisessa viisi ja toisessa yhdeksän kirkkausasetusta kolmessa eri ryhmässä. Saa myös säädettyä kumpi turbo tiloista käytössä viiden tehoportaan moodissa. Helppo käyttää säädön jälkeen, vaikka ominaisuuksia riittää.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 159
Tässä videossa käydään noita moodeja läpi.




Moodeja löytyy aika läjä mutta aika ärsyttävää kun kaikki on yhdellä napilla. Kuunvalo tila laitetaan päälle vääntämällä korkkia auki ja laittamalla valo. Normaali tila nappia kaksi kertaa nopeasti, kolme kertaa turbotila, neljä kertaa strobo. Sitten nappia pohjassa pitämällä menee läpi erilaisia tehoja näiden tilojen sisällä.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
427
Katselin jonkun youtube videon ja sen kommenteista löytyi tällainen:

>joo ja mitä muuta tässä on...lamppu minkä lataaminen on mailman hankalinta...siitä ei tiedä kukaan koska se sitä lataa..sitä pitää kiertää hieman auki sitä akku koteloa?????miksi???kukaan ei sitä kertonu ostaessa..sitä kun yrittäää ladata niin ei vittu tiiä lataako se vai ei...vilkuu punasta ja vilkkuu vihreetä ja välillä oranssii...ja sitten kun yrität laittaa valoo päälle...niin vittu se palaa himmeenä...ja sitten himmeenä ja sitten vielä himmeempänä ja sitten se on yhtäkkiä täydesssä latingissa...ei siis mitään logiigaaa ja remppaa tehdesssä menee vittu hermot tuommmoseen paskaan...

Osaako joku lampun omistava kommentoida tätä?
Ei ole ollut mitään tuollaisia ongelmia. Eiköhän kyseessä ole perusjantteri joka ei ole koskenutkaan käyttöohjeeseen.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 726
Osaako joku lampun omistava kommentoida tätä?
RTFM, sen lataus on kyllä kerrottu selkeästi ja tosiaan latausmoodiin lampun saa kun sitä pohjan korkkia kiertää aavistuksen. Lukee myös tuolla sivuilla se tieto.

Screenshot_20220906_095235.jpg
Screenshot_20220906_095247.jpg

Kuinka monta valoteho-asetusta tuossa on, ei oikein netistä mistään selviä.
Screenshot_20220906_095120.jpg

Ja yksi hieno feature on varaustason ilmaisin. Eli kun lamppu on pois päältä niin sen katkaisijan valo vilkkuu todella hitaasti/vähän. Vihreä = ok, keltainen = voisi ladata ja punainen = tyhjä.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 726
Moodeja löytyy aika läjä mutta aika ärsyttävää kun kaikki on yhdellä napialla. Kuunvalo tila laitetaan päälle vääntämällä korkkia auki ja laittamalla valo. Normaali tila nappia kaksi kertaa nopeasti, kolme kertaa turbotila, neljä kertaa strobo. Sitten nappia pohjassa pitämällä menee läpi erilaisia tehoja näiden tilojen sisällä.
Tuon käyttö on hyvin simppeliä. Painaa napin pohjaan ja kun valoteho on riittävä niin päästää irti. Aloittaa siis pienimmästä firefly ja sitten normal modet. Turboihin ja stroboon tarvitsee tosiaan kliksutella useamman kerran.
 
Liittynyt
23.12.2021
Viestejä
13
Kiinnostava tosin mietin onko hieman liiankin tykki painonsa puolesta lenkkeilyyn tosin tästä sais myös pyörään valon
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
535
CRI 70> eli sontaa.
Tästähän on myös high CRI malli olemassa Nichian ledillä, mutta harvoin kunnon alennuksessa. Tuollaisen itse kuitenkin hankin ja todella tyytyväinen ollut valon värintoistoon. Tehoa ei toki tarjoa samalla tavalla mitä kylmän valkoset.
 
Liittynyt
26.08.2020
Viestejä
55
Tuli itsekkin pistettyä tilaukseen. Heti huomasin maksun jälkeen sivun yläreunassa uutiskirjeen tilaajille 5,90€ alennuskoodi yli 40€ tilauksiin. En itse älynnyt sitä ottaa tuohon mukaan, mutta joku voi testata jos on tilaamassa että saako vielä sen tuohon päälle.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Tuli itsekkin pistettyä tilaukseen. Heti huomasin maksun jälkeen sivun yläreunassa uutiskirjeen tilaajille 5,90€ alennuskoodi yli 40€ tilauksiin. En itse älynnyt sitä ottaa tuohon mukaan, mutta joku voi testata jos on tilaamassa että saako vielä sen tuohon päälle.
Oli tuo mainittuna tuolla alotuspostauksrssakin.

Itse siis sain myös tuon 5,90e alennuksen eli 58e kusteineen :)
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
450
Tuli kyseinen lamppu ostettua viime syksynä ja ei ole kyllä moitittavaa löytynyt
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 726
Varmaan todella suuri merkitys jollain tsygällä ajellessa valaistuuko tie juuri oikealla sävyllä. Kokeilematta paskaa.
Joissain asioissa tarkkoja värejä tarvitaan, mutta veikkaan että 98% täälläkin olevista riittänee se että on valoa. Pyöräilyssä muistakaa sitten se että tuo häikäisee aivan kaikki. Sopii siis tyhjille teille ja metsiin.

No niimpäs olikin, oli liian hyvä myyntipuhe niin tuli puusilmänä tilattua heti kun sivun sai auki :rofl:
Pitänee näköjään ruveta harkistemaan alan vaihtoa. :kahvi:
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
427
Pitihän se tilailla, tosin tuo Tuontitukku ei ainakaan mun silmissä oon aivan maagisessa maineessa. Matkajääkaappi hajos vuoden ja viikon jälkeen, rahat piti ottaa takasin kuluttajansuojan kautta kun rupesivat porailemaan että 12kk takuu loppunut. Kunnon spedejä.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Pitihän se tilailla, tosin tuo Tuontitukku ei ainakaan mun silmissä oon aivan maagisessa maineessa. Matkajääkaappi hajos vuoden ja viikon jälkeen, rahat piti ottaa takasin kuluttajansuojan kautta kun rupesivat porailemaan että 12kk takuu loppunut. Kunnon spedejä.
Aa. eipä oo tullu tuommosia vastaan aikasemmin. Mutta eikös tossa lampussa nyt ollu sit 10v takuu? et se tuskin nopeesti tulee vastaan.
 
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
25
Ostin, kiitos!

Miten tämän saisi parhaiten kiinni GoPron mounttiin? Tuleeko tässä mukana mountti? Tai löytyisiköhän jostain kiinakaupasta edukas tähän malliin sopiva adapteri, jolla tätä voisi käyttää GoPro Chestyn ja kypäräkiinnikkeiden kanssa?
 
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
25
Ostin, kiitos!

Miten tämän saisi parhaiten kiinni GoPron mounttiin? Tuleeko tässä mukana mountti? Tai löytyisiköhän jostain kiinakaupasta edukas tähän malliin sopiva adapteri, jolla tätä voisi käyttää GoPro Chestyn ja kypäräkiinnikkeiden kanssa?
Löysin tällaisen: Armytek Wizard to GoPro adapter 3d model

Muita ratkaisuja tai edes mitään kiinaratkaisuja ei ole osunut silmään. GoPro on jättiläismäinen, joten jengillä on kypärät, pyörien ohjaustangot jne. täynnä noita mountteja, joten eikö kukaan tosiaan ole tullut ajatelleeksi miten kiinnittää tällainen lamppu GoPron mounttiin?
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
754
Samaa ihmettelin tuli tänne rannikolle tänään jo. Saa toisen laittaa pakettiin isälle kun on kaivannu uutta lamppua.
 

mie

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
146
Toimitus oli kohtuu ripeä, mutta lähettivät väärän määrän. Tilasin kaksi, yksi tuli. Saas nähdä kuinka nopeasti saavat puuttuvan lähetettyä.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Tässä videossa käydään noita moodeja läpi.




Moodeja löytyy aika läjä mutta aika ärsyttävää kun kaikki on yhdellä napilla. Kuunvalo tila laitetaan päälle vääntämällä korkkia auki ja laittamalla valo. Normaali tila nappia kaksi kertaa nopeasti, kolme kertaa turbotila, neljä kertaa strobo. Sitten nappia pohjassa pitämällä menee läpi erilaisia tehoja näiden tilojen sisällä.
Liittyen tähän, niin en saanut alkuun noita valomoodeja toimiin. Muutakun normi tilat.

Mutta sitten kun laitoin lampun ensiksi "kuutilaan" niin sit alko toimiin noi kaikki tupla-, tripla- ja quadro-klikkaukset.
 
Liittynyt
26.08.2020
Viestejä
55
Liittyen tähän, niin en saanut alkuun noita valomoodeja toimiin. Muutakun normi tilat.

Mutta sitten kun laitoin lampun ensiksi "kuutilaan" niin sit alko toimiin noi kaikki tupla-, tripla- ja quadro-klikkaukset.
Tuon perus tilan ja "kehittyneen" tilan välillä pääsee vaihtamaan kun lamppu sammuksissa kiertää pohjasta vähän auki, ja sitten nappi pohjassa kiertää takaisin kiinni.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Tuon perus tilan ja "kehittyneen" tilan välillä pääsee vaihtamaan kun lamppu sammuksissa kiertää pohjasta vähän auki, ja sitten nappi pohjassa kiertää takaisin kiinni.
Aaaaah! Okei :D Mä luulin, et se oli vaan joku fiba, et oli jääny jotenkin jumiin... :D noh, mulle kyllä taitaa riittää toi normi tila, et pitää vissiin koittaa klikkailla samalla tavalla :)
 
Liittynyt
11.10.2018
Viestejä
63
Mulla on vieläkin ”odottaa käsittelyä” tilassa vaikka 6.9 tilattu. Kellään muulla vastaavaa?
Torstaina soitan lakimiehelle jos ei lähtenyt matkaan.
 
Liittynyt
16.03.2019
Viestejä
64
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
265
Tänään olivat yhteyksissä ja kerta olivat myyneet enemmän mitä pystyivät toimittamaan, niin tarjosivat korvaavaksi tuotteeksi hieman pienempää mallia.

Itsellä myös odottavassa tilassa tilaus, mutta ei ole tullut yhteydenottoa. Vaikuttaisi, että sama lamppu, mutta tuo 2330lm on lämmin valkoinen versio ja 2500lm on kylmä valkoinen värilämpötila.
 

mie

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
146
Itsellä myös odottavassa tilassa tilaus, mutta ei ole tullut yhteydenottoa. Vaikuttaisi, että sama lamppu, mutta tuo 2330lm on lämmin valkoinen versio ja 2500lm on kylmä valkoinen värilämpötila.
Olivat siis lähettäneet minulle väärän määrän tuotteita ja itse olin sinne ensin yhteydessä ja ehdottivat vaihtoa tai rahojen palautusta.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
265
Olivat siis lähettäneet minulle väärän määrän tuotteita ja itse olin sinne ensin yhteydessä ja ehdottivat vaihtoa tai rahojen palautusta.
Kappas, juuri kun mainitsin asiasta, niin 5min sitten tuli Klarnalta ilmoitus sekä sähköposti, että tavara lähetetty. Olisi itselle korvaavakin malli kelvannut, katsotaan nyt kumpi sieltä tulee.
Edit: olikin tullut viesti sieltä jo 35min sitten, että malli loppunut haluanko korvaavan tuotteen. Alan epäillä, että joku lukee tätä ketjua siellä :D
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
574
Tämä on nyt ollut vajaan kuukauden päivät. Mulla aiemmin oli hyvin samantyyppinen Nitecore HC30 lamppu, ja vähän esmentelin että kannattaako tätä laittaa tilaukseen kun en oikein keksinyt mitä lisäarvoa se toisi. Maksikirkkautta löytyy toki reilusti enemmän, mutta kun vanhaakaan lamppua ei tullut täysillä ajettua, niin sekin hyöty oli vähän kyseenalainen. Loppujen lopuksi tuli kuitenkin tilattua, vähän vaan sillä periaatteella että "hyviä lamppuja tarttee aina".

Sitten kun tuon käyttöön sai, niin entiseen nähden huonoja puolia on mm. lievästi huonompi käteensopivuus (Nitecoressa parempi ja tasaisempi tekstuuri, tässä muuten sileä pinta jossa kiertää tuommoisia kapeita kohotettuja kohtia). Lisäksi ikävänä yllätyksenä tuli tässä käytetty akku, se on 18650 mutta ilman tuota plussanavan kohotusta, jolloin olemassa oleva laturini ei sitä ilman kikkailuja lataile. Toki lampun oma laturi toimii, mutta olisin mieluummin hylännyt sen laatikon perälle.

Mutta hyviä puolia olikin sitten valokuvio: tässä on Nitecoreen nähden tuntuvasti isompi valokeila. Pääasiallinen käyttökohde mulla on käyttää tätä kypärävalona läskipyöräilessä, ja täytyy sanoa että on erittäin hyvä siihen käyttöön. Mulla on tangossa Fenix BC30 lamppu ja yhdessä nämä täydentävät toisiaan mainiosti. Tankovalo näyttää aina eteenpäin, kypärävalo näyttää sinne minne katsoo. Kumpikin on silti tarpeen, tankovalon voi kääntää näyttämään pyörän eteen, tällä voi sitten katsella vähän kauemmas. Lisäksi pimeässä ajaessa sivulle katsoessa syrjäsilmin tulee kuitenkin katsottua myös pyörän eteen, jolloin tankovalo on tarpeen myös.

En ole vielä kokeillut mahtuuko lamppuun myös sellainen 18650 akku jossa tuo plussanavan koho on myös. Jos mahtuu, niin hyvä, mutta jollei, niin se on vähän isompi ongelma koska mulla on muuten vain niitä kohonavallisia akkuja ja niitä tulee kuljetettua ajellessa mukana vara-akkuina.

Kuvassa tankovalo 2/4 teholla ja puheenaoleva Wizard C2 Pro 2/3 (sillä pienempitehoisella oletuskäyttömoodilla).
 

Liitteet

Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
754
Miten sait kypärään kiinni valon ? Ei tunnu sopivan mitenkään järkevästi Bell 4fortyn kypärään
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
574
Miten sait kypärään kiinni valon ? Ei tunnu sopivan mitenkään järkevästi Bell 4fortyn kypärään
Vähän kikkailemalla. Mun kypärän mukana tuli GoPro-kiinnine, johon liitin aikanaan MagicShine lampulle tarkoitetun kiinnikkeen. Ja edelleen tähän pakettiin pistin lampun kiinni nippusiteillä.

Kuulostaa viritykseltä ja epämääräiseltä, mutta tuo toimii hyvin koska valo nojaa kypärää vasten eikä heilu eikä täräjä ajossa. Kypärän oma GoPro-kiinnike piti tosin kaksipuoleisella teipillä varmistaa paikalleen, kun se ei ollut aivan vimpan päälle hyvä (ei se olisi jaksanut kameraakaan pidellä tärisemättä).

Jos kypärääsi saa vain GoPro-kiinnikeen viriteltyä, niin sama ratkaisu toimisi varmaan sullakin. Niitä on myynnissä ainakin semmoisella tarrasysteemillä, lienee vähän tuurista kiinni istuuko omaan kypärään.

 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 726
Miten sait kypärään kiinni valon ? Ei tunnu sopivan mitenkään järkevästi Bell 4fortyn kypärään
Yksi keino kiinnittää kypärään on ottaa tuo otsapannan kiinnike irti ja laittaa sen nippusiteillä kypärään. Sen jälkeen toki ei ole sitä otsapantaa, eli vähän huono ratkaisu sen osalta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 289
Viestejä
4 213 609
Jäsenet
71 030
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom