• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Ostoskorini arvostelu

Noviisina kyselen. Prossu 5600x + ilmajäähy löytyy jo. Sen ympärille olen kasaamassa 10v-pojalle konetta. Näytönhjain sitten käytettynä noin 200e budjetilla. Kommentteja otetaan vastaan.
Ostoskori

Noviisina kyselen. Prossu 5600x + ilmajäähy löytyy jo. Sen ympärille olen kasaamassa 10v-pojalle konetta. Näytönhjain sitten käytettynä noin 200e budjetilla. Kommentteja otetaan vastaan.
Ostoskori
Ihan ok kori, muistit ottaisin suoraan 3600MT/s nopeudella, maksavat vain 12€ enemmän kuin 3200 kammat.

Tästä ssd:

Itse ottain tämän kopan.

Ja kun ottaa nämä muistit, saa ilmaiset postit ja säästää 5€
Emon ottaa vaikka b-stokkina, niin säästää 10 €

Tosin Am4 kannan halppisemoista en hirveesti osaa sanoa ja investointi n. 100 € emoon ei ehkä kannata noin vanhalle alustalle, kun Am5 kanta on tätä nykyä hyvin kilpailukykyinen, eli 7500f proshopista 165 €, goodramin 32 gb ddr5 6000 muistit 110 € ja b650 hdv/m.2 115 €

Tästä ssd:

Itse ottain tämän kopan.

Ja kun ottaa nämä muistit, saa ilmaiset postit ja säästää 5€
Emon ottaa vaikka b-stokkina, niin säästää 10 €

Tosin Am4 kannan halppisemoista en hirveesti osaa sanoa ja investointi n. 100 € emoon ei ehkä kannata noin vanhalle alustalle, kun Am5 kanta on tätä nykyä hyvin kilpailukykyinen, eli 7500f proshopista 165 €, goodramin 32 gb ddr5 6000 muistit 110 € ja b650 hdv/m.2 115 €
B stockia ei ilmeisesti ole? Linkki ei vienyt sellaiseen. Hinta.fi kyllä tarjoaa, mutta ei taida olla enää saatavilla.

B stockia ei ilmeisesti ole? Linkki ei vienyt sellaiseen. Hinta.fi kyllä tarjoaa, mutta ei taida olla enää saatavilla.
Näköjään on ostettu pois, vaikka dt listauksesta vielä löytyy.
Miten saa ilmaiset postit muisteihin?
Proshopista jos ostaa yli 100 € tavaraa, saa ilmaiset postit. Muutoin postikulut on 7 €. Muistit on proshopissa 2 € kalliimmat, niin 7 € - 2€ = 5€

Datatronicilla on ilmaiset postit riippumatta tuotteen hinnasta.

Edit. Vilkaisin proshopin emolevytarjontaa ja mutuilen tän olevan parempi emo.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 228
Jäsenet
73 907
Uusin jäsen
John T.Chance

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom