Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liian kallis minulle muuten hyvä
jos tosta mun omast nii coolermaster 50e ja tuo toine vaik 40e uuten molemmat pääl 100Paljonko tuo maksaisi ?
Mikä toinen ? Eikö kuvasss ole vaan yksi kotelojos tosta mun omast nii coolermaster 50e ja tuo toine vaik 40e uuten molemmat pääl 100
edit. toki postikulut lisäks tai haku jalasjärvelt
kuvassa on se mitä en muista. coolermasterista en laittanut kuvaa mutta tuossa ny siitäkin.Mikä toinen ? Eikö kuvasss ole vaan yksi kotelo
Postitus hommiksi menisi asun itse kainuussaKiinnostaako yhtään NZXT H1 mustana? Tässä tuo vaihdettu riser-kaapeli ja ihan OK kunnossa. Poweri tulisi mukaan (Seasonic 650W malli). Olen ihan juuri nyt purkutyötä tekemässä, että vapautuu vielä ennen iltapäivää, jos onnistuu Helsingissä kaupat.
Onko toi matx kotelo ?Osta Define Nano S? 30e.
Juu. Oon tietoinen tuosta kiinnostais vaa säästää hieman jos sais käytettynäTietokonekotelot laajalla valikoimalla - Datatronic
Valitse satojen erilaisten koteloiden valikoimasta sopiva kotelo tietokoneellesi. Edustamme laajaa määrää eri valmistajia ja voit helposti rajata valikoimaa.datatronic.fi
Tuolta saat 70€ uutena toimituksineen
Sain juuri tänään haettua postista sen kotelon jota jonkun aikaa etsin niin ei enää tarvetta laitan ilmoituksen ostetuksiNoin pari viikkoa käytetty, Silverstone Sugo SG13B-Q.
Etuosassa jokunen hento naarmu, sisällä uusi tuuletin 120mm sininen led-valolla.
Jimms:istä ostettu kesäkuu 2022 ja alkuperäinen laatikko tallessa.
Tilavuus 11.5 litraa
Paikkana Kotka.
SilverStone SST-SG13B-Q, musta - 62,90€
35 eur posteineen.