Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Somerolta olenMissä päin olis? 9900KS löytyisi, ei ole korkkailtu tai muutakaan. Sulle ei vissiin vielä voi laittaa yv:tä?
Mulla pitäis tuolla profiilissa näkyä FacebookMissä päin olis? 9900KS löytyisi, ei ole korkkailtu tai muutakaan. Sulle ei vissiin vielä voi laittaa yv:tä?
O onkos sulla viellä prossu tallellaJätän väliin. Onnea matkaan siellä fb:ssä!
Ei ole mitään tarvetta vaihdoille.@Rune jos sua kiinnostais vaihdossa i5-9600k niin voitais välirahaa miettiä.
Olikin jäänyt tämä viesti huomaamatta. Totta puhut. 350 euroa sellainen mkasimihinta kuitenkin. Myin KS 320 euroa nouto. Mielestäni reilu hinta molemmin puolin. Hyvää uv näin myöhään!386,83€ näyttää olevan halvimmillaan: Intel Core i9-9900K, halvin hinta 387€. Onhan tuo joskus aiemmin ollut jopa 330€ tuntumassa myynnissä, mutta eletään tässä hetkessä ja tuo on aikaa sitten tuotannosta poistunut eli tuskin hinnat yhtään alemmas päätyy. Eikä 399€ 9900K:sta nyt mitenkään vastaa 350€, kun tarjotaan vielä KS-mallia!
@Rune ehkä parempi löytää ostaja muualta. Itse tarjosin tismalleen samaa kuin sinä ja @tanttaxx kanssa vaihdoimme jo kerran yksärillä viestiä, että 9900KS ei ole ihan tavan 9900K, jolloin selkeytyi, että on ostamassa ihan peruskäyttöön eikä OC/säätäminen/yms. kiinnosta. Eli KS-mallin edut selvästikään eivät kiinnosta.
@tanttaxx lämmin suositus sinulle: avaa nyt vähän tarkemmin, mitä etsit ja millä budjetilla, niin löytyy toivon mukaan sulle sopiva tavara tyypiltä, joka myy sulle sopivaan hintaan.
Mä jätän turhan narinan nyt pois, ei ole soveliasta keskustella täällä kuitenkaan. Tehkää kauppaa, hyvät ihmiset!
Ja hyvää uutta vuotta!