• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Onkyo TX-SR3100 AV-viritinvahvistin, Kärkkäinen, 349€ (-10€)

Tuote: Onkyo TX-SR3100 AV-viritinvahvistin
Tarjoushinta: 349,00 € ja 10€ lisää alennusta koodilla SÄÄSTÖ10
Normaalihinta: <450€
Kauppa: Kärkkäinen,
Voimassa: 2.12.2025
Linkki: Onkyo TX-SR3100 5.2 AV-vahvistin | Karkkainen.com verkkokauppa

Kommentti tarjouksesta:
-
Hintahistorian halvin hinta: - Toimitus alkaen 4,90 € ja kympillä kotiin asti.
- Saksan Amazonista lähes samaan hintaan mutta hieman kalliimpi säästökoodin kanssa.
- Vaikuttaisi olevan budjettiviritinvahvistimien parhaimmistoa, esim. speksattu 4 Ohmin kaiuttimille eli ehkä hieman laadukkaampia komponentteja kuin kilpailijoilla.
- Ei liitäntää Internetiin

Kärkkäiselle 10e alennus 100e tilauksesta, koodilla SÄÄSTÖ10.

Plussana tuossa näyttää olevan 40 Gbps HDMI portit. Monen muun valmistajan malleissa tarjotaan joko 18/24 Gbps portteja halvemmassa päässä, ja kalliimmissakin monesti jotain yhdistelmää (osa 40 Gbps, osa 24 tai 18 Gbps kaistalla).

Onko kenelläkään kokemusta miten nätisti tämä toimii käytännössä? Mun vanha Denon AVR1610 joutaisi jo pikkuhiljaa eläkkeelle, ja eARC tuki olisi tarpeen. Olen ajanut sitä nyt SPDIF:lla LG CX OLED-telkkarista, ja HDMI-laitteet kiinni telkassa.

Onnistuuko tällä vola-presetien rakentaminen? Mä olen hyödyntänyt Denonin preset toimintoja siten, että jokaiseen tallentaa oman volatason jolloin saa low/medium/high asetukset jotka yleensä toimivat heittämällä.

Löytyykö jotain compressor-toimintoa, jolla saisi tasattua volaa jos tulee vastaan leffa jossa puhutaan pirun hiljaa ja kaikki efektit pirun kovaa?

tämä vielä toimi vaikka on tullut 12. päivä:
7 päivän ajan ilmainen toimitus yli 70 € tilaukseen.

Hyödynnä etusi koodilla NAPPAANYT, kun ostoskorisi arvo on vähintään 70 euroa.
Tämä toimi äsken yhdessä koodin SÄÄSTÖ10 kanssa, jolloin loppusummaksi jäi 339€ Postiin toimitettuna.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 532
Jäsenet
80 296
Uusin jäsen
lehmuslauri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom