Tuskin on mitään valmista ohjelmaa. Enkä suosittelisi niitä käyttämään, vaikka jonkun tietäisinkin.
Tässä yksi tapa:
Boottaa kone USB:lla, jossa on live Linux, vaikkapa Mint, että pääset oikeasti näkemään mitä koneessa on. Osaat varmaan valita BIOSista USB-bootin?
Linuxista löytyy Gparted-ohjelma, jolla pääset asettamaan kiintolevyn halutuksi. Luultavasti tuolla on jotain valmistajan "turhia" (hidden) osioita (partitioita), mistä se hakee dataa, vaikka itse käyttöjärjestelmän asentaa uusiksi (esiasennus levylläsi). Eli "levy sileäksi" = täysin tyhjäksi. Tämän voi toki tehdä Windows työkaluillakin, jos ne on tutumpia. Ota muut levyt irti tuon operaation ajaksi, että et tyhjennä vahingossa jotain tärkeää eli väärää levyä, missä on pelit tms.
Itse en myöskään käyttäisi mukana tullutta asennuslevyä, vaan hakisin varmasti puhtaan netistä ja asentaisin sillä varmasti täysin tyhjälle levylle. Windows tekee siten itse vain ne minimaaliset asennuksensa, ilman, että joku ulkopuolinen taho on laittanut omia mainoksiaan mukaan.
Jos kyseessä on uudehko Windows, niin tuskin tarvitsee erikseen muuta tehdä (virussuojaus lienee kunnossa mutta lataa tarvittaessa muu kuin IE-selain valmiiksi tms, jos olet vielä Win10-ajassa.).