Onko näytön oikea alanurkka "jumissa" ? Origin-softa mahdollinen aiheuttaja

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
322
Ihmettelin tuossa pari päivää sitten, kun näytön oikea alanurkka ei vastaa klikatessa, ainakaan työpöydällä työskennellessä. (esim. Chromella jos lataa tiedoston ja oikealle alas ilmestyy ruksi millä latauspalikan saa poistettua, niin tuota nappia ei saanut klikattua).

Ongelma ratkesi kun sulki Originin alta pois, tämä vaan sillä jos joku muukin ihmettelee..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
127
Ihmettelin tuossa pari päivää sitten, kun näytön oikea alanurkka ei vastaa klikatessa, ainakaan työpöydällä työskennellessä. (esim. Chromella jos lataa tiedoston ja oikealle alas ilmestyy ruksi millä latauspalikan saa poistettua, niin tuota nappia ei saanut klikattua).

Ongelma ratkesi kun sulki Originin alta pois, tämä vaan sillä jos joku muukin ihmettelee..
Outo vika, onko origin päivittynyt viimeaikoina? Mulla on melkein joka kerta kun avannut parin viikon sisään tullut päivitys, ei tosin ole tuommoista ongelmaa tullut samalla
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 183
Hmm.. mulla vähän samantapaista, mut ilmenny facebookissa. En saa klikattua chat ikkunan tekstikenttää aktiiviseks vaan pitää ylhäältä ilmoituksesta mennä klikkaa et pystyy kirjoittaa chattiin... Satunnaisesti tuota tulee, ei siis jatkuvasti häiritsemässä.
 

Hordak

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
81
Kappas. Minulla oli Facebookin kanssa samaa ongelmaa toissailtana, ja ihmettelinkin että mikä vikana kun ei Chromen uudelleenkäynnistäminenkään korjannut tilannetta. Koneen boottaaminen lopulta auttoi, mutta eipä tullut mieleen epäillä Originia syypääksi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 030
Jaa tuostako se johtuu. Pitääkin kokeilla muutaman kerran tuota paskaa ihmetellyt.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 862
Samaa se teki täälläkin jokin aika sitten. Päivittämällä korjaantui.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
86
Jotain probleemaa tuossa originissa on kyllä ollut kun tytär (10v) soitellut jo muutamaan otteeseen kun ei pääse pelaamaan Simssiä :eek:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 520
Viestejä
4 233 691
Jäsenet
71 233
Uusin jäsen
sbhc32

Hinta.fi

Ylös Bottom