Olen nähny monta ihmistä suosittelevan aliexpressiä, mutta mistä tietää onko myyjä luotettava tai että tuotteessa ei ole mitään outoa ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jatka tuolla:Olen nähny monta ihmistä suosittelevan aliexpressiä, mutta mistä tietää onko myyjä luotettava tai että tuotteessa ei ole mitään outoa ?
Käytännössä et noihin vastausta saa kuin kokeilemalla. Eli ostamalla.Olen nähny monta ihmistä suosittelevan aliexpressiä, mutta mistä tietää onko myyjä luotettava tai että tuotteessa ei ole mitään outoa ?
hmm okei, kun olet tilannut niin oletko tarkistanut jotain myyjästä ?Käytännössä et noihin vastausta saa kuin kokeilemalla. Eli ostamalla.
Palautteet ei kerro mitään myyjästä, saati tuotteesta. Feikataan niin paljon.
Mutta ostat luottokortilla niin tarpeen tullessa sieltä rahat takaisin jos myyjön kanssa kusee syystä tai toisesta.
Itse tilannut kymmeniä kertoja, tavara kyllä tullut mutta osassa laatu ollut vähän heikkoa. Tosin hinnatkin olleet niin halpoja että tuon riskin olen ottanut tiedostaen.
Tarkistanut mitä?hmm okei, kun olet tilannut niin oletko tarkistanut jotain myyjästä ?
Toki on, mutta niitten löytäminen se haaste on.Siellä on paljon todella laadukastakin kamaa. Vähän sellaista vibaa ollut, että kiinalaiset on vihdoin tajunneet että he pystyvät tekemään laatuakin halvemmalla kuin muut, ja se myy kuin häkä.
Juu saa kyllä käydä redditit ja tubet sun muut läpi aina kun meinaa vähän enemmän rahaa laittaa likoon.Toki on, mutta niitten löytäminen se haaste on.
Ja silloinkaan ei satavarma voi olla mitä tulee postissaJuu saa kyllä käydä redditit ja tubet sun muut läpi aina kun meinaa vähän enemmän rahaa laittaa likoon.
hmm okei, kun olet tilannut niin oletko tarkistanut jotain myyjästä ?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.