Onko aihetta reklamaatioon? (Kotelo)

Tuli postissa uusi kotelo, ja huomasin värivirheitä paneelissa. Pari kuvaa otin. Oonko liian tarkka, vai onko tässä aihetta reklamaatioon?

20251015_200801.jpg
20251016_142330.jpg

Viimeksi muokattu:
Ylemmässä kuvassa näyttää kuin joku olisi hangannut koteloa jollakin, ja keskellä hankaumaa on naarmu

Voihan tuosta koittaa reklamoida jos haluaa, mutta itselle ainakin kotelon pakkaaminen ja takaisin lähettäminen olisi vaivannäöltään valtavasti suurempi ponnistus, kuin mitä pieni naarmu kylkipaneelissa aiheuttaa ärsytystä.

Laita joku tarra siihen päälle.

Voihan tuosta koittaa reklamoida jos haluaa, mutta itselle ainakin kotelon pakkaaminen ja takaisin lähettäminen olisi vaivannäöltään valtavasti suurempi ponnistus, kuin mitä pieni naarmu kylkipaneelissa aiheuttaa ärsytystä.

Laita joku tarra siihen päälle.
Mihis mä lykkään muun tietokoneen sillä välin jos mun pitää eka postittaa ja sit venailla että lähettävät uuden?
Oon siis tilannut kokonaan uuden koneen osat, ja nyt sitä kasaan.
Ei kai tässä voi olla oletuksena, että puran 2000e koneen ja odotan 2+ viikkoa taas? Mikähän on kaupan vastuu...Eli voinko vaatia heitä lähettämään uuden kotelon ensin, ja minä pääsen lennosta vaihtamaan sitten?

Asiakaspalvelun pitäis olla klo 16 asti auki, mut sinne kun soittaa niin robotti/nauhoite vaan sanoo että suljettu 😶

Mihis mä lykkään muun tietokoneen sillä välin jos mun pitää eka postittaa ja sit venailla että lähettävät uuden?
Tee-se-itse ratkaisuna laitat emolevyn oman laatikkonsa päälle ja virtalähde jollekin jakkaralle viereen. Koneen saa käynnistettyä tarvittaessa ruuvimeisselillä tai vastaavalla, kun siellä on ne käynnistyspinnit mitkä pitää yhdistää.

Vaihtoehtoisesti et kato sitä kylkipaneelia ja unohdat asian.

Tee-se-itse ratkaisuna laitat emolevyn oman laatikkonsa päälle ja virtalähde jollekin jakkaralle viereen. Koneen saa käynnistettyä tarvittaessa ruuvimeisselillä tai vastaavalla, kun siellä on ne käynnistyspinnit mitkä pitää yhdistää.

Vaihtoehtoisesti et kato sitä kylkipaneelia ja unohdat asian.
No hehheh vaan sinullekin

Onko siinä jotain likaa pinnassa? Näyttää vähän joltain rasvatahralta. Mä itse varmaan tekisin niin että putsaisi koko paneelin fairyvedellä niin näkisi tarkemmin onko vain likaa vai onko oikeasti maalissa asti vika.

Oon siis tilannut kokonaan uuden koneen osat, ja nyt sitä kasaan.
Ei kai tässä voi olla oletuksena, että puran 2000e koneen ja odotan 2+ viikkoa taas? Mikähän on kaupan vastuu...Eli voinko vaatia heitä lähettämään uuden kotelon ensin, ja minä pääsen lennosta vaihtamaan sitten?
Eikö se riitä että lähetät tuon paneelin takuuseen uudelleenmaalattavaksi? (Voit myös yrittää kysyä valmistajalta suoraan uutta panelia tilalle, jotkut saattavat toimittaa.)

Kyllä se kone toimii kylki auki.

Onko siinä jotain likaa pinnassa? Näyttää vähän joltain rasvatahralta. Mä itse varmaan tekisin niin että putsaisi koko paneelin fairyvedellä niin näkisi tarkemmin onko vain likaa vai onko oikeasti maalissa asti vika.
Vähän yritin jo pyyhkiä, mutta en vielä millään aineella

Eikö se riitä että lähetät tuon paneelin takuuseen uudelleenmaalattavaksi? (Voit myös yrittää kysyä valmistajalta suoraan uutta panelia tilalle, jotkut saattavat toimittaa.)

Kyllä se kone toimii kylki auki.
Näissä olisi kyllä ideaa. En tiedä mikä käytäntö näissä on...Eli että haluavatko koko kotelon takaisin.

Ei niillä kyllä mitään varaosia nykyään ole. Ja ihan suoraan kannattaa unohtaa tuon laittaminen takuuseen.

Palautat vaan kotelon vedoten 14 päivän palautusoikeuteen ja samalla kerrot tuosta naarmusta.

Sitten ostat uuden (ehkä samanlaisen) ja saat sen nopeammin, kuin takuuvaihdossa menisi aikaa.

--

..tai sitten katselet naarmua.

Itse ehkä pyytäisin tyyliin 10 € hinnanalennuksen/lahjakortin tuosta hyvästä ja se olisi siinä.

No Proshopin tapauksessa, siellä kun asiakaspalutus maksaa 12€, niin takuukeissinähän tuo pitää niiden kans sopia, jos tuo kriipaisu mielen pahoittaa.
Vaivasta ja ajanhaaskauksesta moisessa prosessissa ei saa korvausta niin ite en jaksaisi alkaa mokomasta vääntämään. Lammas (bää-bää) :(

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 059
Jäsenet
79 734
Uusin jäsen
Hene25

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom