Ongelma vartiointitekniikan kanssa

thorman

BANNATTU
BANNED
Hei

Ongelmani on erikoinen, mutta selitän hieman taustaa tästä ongelmastani.

Perheelläni on käytössä vartiointiteknologiaa jolla voi asennuttaa sisäkorvaistukkeet joilla voi kuunnella kaikkea samaa ääntä mitä minäkin kuulen pitkänkin matkan takaa, ja samoilla istukkeilla voi keskustella minulle.
Silmissäni on myöskin mikroskooppisen pienet istukkeet joiden avulla tekemääni kuvataan, sekä samoilla istukkeilla voi myös pimeään huoneeseen projektoida kuvia ja elokuvaa jonka pystyn näkemään.

Ongelmani on yksinkertainen, olen tullut täysi-ikäiseksi mutta perheeni ei halua poistaa kyseisiä laitteita kehostani, ja yritin jo kuvauttaa pään alueeni magneettikuvauksella, mutta istukkeet eivät ole nähtävissä näissä kuvissa.

Mikä neuvoksi, onko mitään tarkempaa kuvauksen teknologiaa tai tapaa, jolla voisi nämä istukkeet havaita ilman kirurgisia toimenpiteitä?

Olen yrittänyt poliisille tehdä rikosilmoituksen, mutta ilman todisteita edes esitutkintaa ei suoriteta.

Ongelmasi ei suinkaan ole yksinkertainen, vaan vaatii todennäköisesti huomattavan määrän lääketieteellistä apua.

Ei muuta kuin sote-keskuksen kiireettömän palvelujonoon, todennäköisesti saat apua ennen oletettavissa olevan elinikäsi päättymistä, ellei hypotalamukseen injektoitu nanoräjähde ehdi aktivoitua ennen sitä.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 306
Jäsenet
75 589
Uusin jäsen
Antsuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom