Ongelma SCRCPY:n yhdistämisessä Galaxy S24 -puhelimeen

Minulla on Samsung Galaxy S24 -puhelin. Olen yrittänyt laittaa toimintaan SCRCPY 2.0 -ohjelmaa. Olen tehnyt puhelimeen ne valinnat, mitä seuraavassa YouTube videossa:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=owijYeRAlEw
neuvotaan ja muut asiat. Kun tulen kohtaan, jossa Resurssinhallinnassa pitäisi klikata "scrcpy-noconsole.vbs" -tiedostoriviä, ei tapahdu mitään. Tuo tiedosto rivi poikkeaa kuitenkin videossa olevasta rivissä. Videossa sen edessä on paperiarkki kuvake, jossa on rattaita, mutta minulla on tyhjä paperiarkki-kuvake, mikä näkyy liitekuvassa. Mitä teen väärin/mitä minulta jää tekemättä.? Kun yhdistän puhelimen usb-kaapelilla tietokoneeseen, pitäisikö puhelimen kysyä lupaa virheenkorjaukseen? Minulla ei kysy mitään. Tietokone kyllä kilahtaa usb-laitteen liittämisen merkiksi. Olen myös ladannut Samsung:n sivulta Samsung Android USB -ajurit tietokoneeseen: Samsung Android USB Driver | Samsung Developer

Näyttökuva 2025-12-10 093119.jpg

Ensin suosittelen laittamaan näkymään tiedostotunnisteet:

Tarkista onko jonkin syyn takia VBScript poistettu (ajettu jotain skriptejä/softia Windowsin "siivoamiseksi"):
You can see the VBScript FODs enabled by default at Start > Settings > System > Optional features.

Sitten kokeilisin ajaa tuon "scrcpy-console.bat" tiedoston, koska se tekee saman kuin tuo VBS skripti, mutta avaa komentorivin käytön ajaksi, josta saattaa nähdä logia tjsp. Se sulkeutuu automaattisesti kun lopetat softan käytön.

Tarkista onko jonkin syyn takia VBScript poistettu (ajettu jotain skriptejä/softia Windowsin "siivoamiseksi"):
You can see the VBScript FODs enabled by default at Start > Settings > System > Optional features.

Sitten kokeilisin ajaa tuon "scrcpy-console.bat" tiedoston, koska se tekee saman kuin tuo VBS skripti, mutta avaa komentorivin käytön ajaksi, josta saattaa nähdä logia tjsp. Se sulkeutuu automaattisesti kun lopetat softan käytön.
Kiitos ohjeista. VBScript:iä ei ollut poistettu. Kävin uudelleen läpi kaikki vaiheet USB-vianetsinnän käyttöön ottamiseksi niin, että kaapeli oli kytkettynä kiinni puhelimen ja tietokoneen välillä. Nyt yhteys toimii, mutta tietokoneella näkyvä puhelimen kuvaruutu näkyy vain hetken ja muuttuu sitten mustaksi.

Kiitos ohjeista. VBScript:iä ei ollut poistettu. Kävin uudelleen läpi kaikki vaiheet USB-vianetsinnän käyttöön ottamiseksi niin, että kaapeli oli kytkettynä kiinni puhelimen ja tietokoneen välillä. Nyt yhteys toimii, mutta tietokoneella näkyvä puhelimen kuvaruutu näkyy vain hetken ja muuttuu sitten mustaksi.

Yritätkö yhdistää kun puhelin lukittu?

Avaa puhelin ensin ja sitten vasta yhdistä scrcpy, koska lukitusruutu ei salli näytön peilausta, jotkin softat ei myöskään salli sitä ja tulee musta ruutu (esim. pankkisovellukset, 2FA jne...) tietoturva syistä.

Yritätkö yhdistää kun puhelin lukittu?

Avaa puhelin ensin ja sitten vasta yhdistä scrcpy, koska lukitusruutu ei salli näytön peilausta, jotkin softat ei myöskään salli sitä ja tulee musta ruutu (esim. pankkisovellukset, 2FA jne...) tietoturva syistä.
Joo ensin yritin, mutta nyt toimii, mikä tärkeintä.:)

Statistiikka

Viestiketjuista
294 846
Jäsenet
80 773
Uusin jäsen
Ei tarpeeksi nörtti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom