Ongelma kahden näytön kanssa...

Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
2
Tosiaan asensin tänään toisen näytön tietokoneeseen. Mutta nyt ilmeni sellainen ongelma että kun pelaan päänäytöllä full screenillä ja haluan vaikka avata googlen kakkos näytöstä niin peli sulkeutuu kun avaan kakkos näytöllä googlen. Joten näin ollen en pysty katsomaan googlesta mitään samaan aikaan kun pelaa. Kaikki asetukset olen katsonut että on kunnossa ja etsinyt myös netistä videoita jos löytäisin... mutta ei vaan mikään auta joten päätin lähteä kysymään täältä. Mukavaa loppupäivää kaikille.
 
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
80
Olettaisin että itse pelin asetuksista löytyy mahdollisuus säätää niin että peli ei sulkeudu kun päänäyttö ei olekaan enää se aktiivinen. Esimerkiksi tarkistin juuri että CS:GO:n kohdalla peli sulkeutuu jos se on full screen-modessa. Jos taas käytössä windowed-tila, peli ei sulkeudu toiseen näyttöön vaihdettaessa.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
2
Olettaisin että itse pelin asetuksista löytyy mahdollisuus säätää niin että peli ei sulkeudu kun päänäyttö ei olekaan enää se aktiivinen. Esimerkiksi tarkistin juuri että CS:GO:n kohdalla peli sulkeutuu jos se on full screen-modessa. Jos taas käytössä windowed-tila, peli ei sulkeudu toiseen näyttöön vaihdettaessa.
Kiitos ja itsellä just cs:gon kanssa tämä ongelmna ja jos saan kysyä niin mikä on windowed-tila? xddd
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 418
Viestejä
4 332 782
Jäsenet
72 208
Uusin jäsen
Perhana00

Hinta.fi

Ylös Bottom