• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka OnePlus Pad Go LTE Telia tilausasiakkaille 99,-

Kannattaa huomioida tietoturvapäivitysten kesto, 1v.? Minä päädyin halpis tablettia etsiessäni Pad Lite 4G, kun se maksoi 159e. 2025-> 4 vuotta Android-versioita & 6 vuotta tietoturvapäivityksiä.

Kannattaa huomioida tietoturvapäivitysten kesto, 1v.? Minä päädyin halpis tablettia etsiessäni Pad Lite 4G, kun se maksoi 159e. 2025-> 4 vuotta Android-versioita & 6 vuotta tietoturvapäivityksiä.
Tämä olennainen pointti. Itse ostanut takavuosina joitakin Lenovon halpistabeja, tähän päivään mennessä ei koskaan ainoatakaan päivitystä...

Muuten ihan pätevä laite tuolla hinnalla, mutta julkaistu tosiaan jo lähemmäs 2,5 vuotta sitten. Eli päivityksiä ei pahemmin ole enää tiedossa. GPSn puuttuminen on itselleni ainakin myös dealbreaker.

Lokakuun loppuun asti vain tuettu, eli kokonaista 9 kuukautta tuettua käyttöikää: psti

On se harmi että näistä tulee serriä pelkästään siksi että päivitystuki loppuu nopsaan. Tai no kaipa nuo offline-käyttöön toimii ja ei ne sinänsä lakkaa käynnistymästä vaikka tuki loppuu, mutta onhan se vähän kurjaa sitten jos ja kun tietoturvahaavoja löytyy ja korjauksia ei ole luvassa.

Edit: ihmettelenpä ettei tuosta myyntisivulla mainita mitään, olis kyllä hyvä lisä kuluttajasuojalainsäädäntöön tms että pitäisi myyntisivulla kertoa valmistajan lupaama "parasta ennen" päiväys...

Kiitos, tuli tilattua kun oli mailissa vielä -20€ alekoodi. Toimiikohan enää mikään telian -20€ alekoodi, joita täälä foorumillakin ollut jaossa? Tuo minun oli kertakäyttöinen.

Kiitos, tuli tilattua kun oli mailissa vielä -20€ alekoodi. Toimiikohan enää mikään telian -20€ alekoodi, joita täälä foorumillakin ollut jaossa? Tuo minun oli kertakäyttöinen.
Kiitos vinkistä. Mulla oli joulukuun alusta -20€ koodi mikä kk voimassa, mutta näköjään kävikin vielä.

Ei ollut enää netissä niin piti ottaa myymälä nouto.

Brikkaako toi tietoturva homma koko laitteen? Tyyliin applella jos ios päivityksiä ei tule niin lakkaa äpit lakkaa toimimasta?

Täällä tulisi tyyliin sanomalehden korvikkeeksi aamupalapöytään ja karttaplotteriksi. Siihen liittyen oisko jotakin geneeristä koteloa jollain suositella missä olisi kiinnitys mahdollisuus taustassa?

ei: tietoturvalla ei mitään väliä omalla kohdalla kun ei tule nettipankkia tai mitään sellaista käytettyä...

Eilen pikkasen Googletin, niin eipä näytä edes CustomROM löytyvän, jolla saisi pidennettyä tukea. Siksi jäi eilen hakematta myymälästä...

Brikkaako toi tietoturva homma koko laitteen? Tyyliin applella jos ios päivityksiä ei tule niin lakkaa äpit lakkaa toimimasta?
Ei brikkaa, suurin osa sovelluksista mobiilipankkeja myöten tukee yhä jotain Android 10 (joka julkaistiin jotain yli 7v sitten) ellei vanhempiakin käyttiksiä, tietoturva noissa lähinnä on riski.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
298 922
Jäsenet
81 577
Uusin jäsen
Mints

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom