Oneplus huolto 1/5 en suosittele

Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
174
Multa meni lasi paskaks, ja lähetin oneplussan kautta sen huoltoon. Ensinäkin huollossa meni yli kuukausi, ja toisekseen en saanut original oneplussan näyttöä. Mistä huomasin? Noh orkkis näyttöön ei tullut taskussa yhtään naarmua vaikka onkin nähnyt armeijan kurjuudet, ja nyt hetken sisään tuli huomattava noin 5cm pitkä naarmu keskelle näyttöä. Ja tosiaan tämä naarmu tuli taskussa... Perkele että ärsyttää...
 
Liittynyt
05.04.2019
Viestejä
81
Muutaman euron muovikalvo suojaa näyttöä todella hyvin ja itse käytän juuri sellaista. Ei ole naarmuakaan kun laitan puhelimen myyntiin :)
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
174
Oneplussan huolto taitaa olla Kiinassa niin johan siinä menee kuljetuksiinkin useampi viikko.

Ja oletko varma että uuden näytön päällä ei ole tehtaan suojakalvoa? Uusissa puhelimissa on ainakin asennettuna se. Ne ainakin naarmiintuu helposti.
Oneplussan huolto on helsingissä joku todella pieni puoti.

Ja joo revin sen heti pois (niinkun teen aina), oletuksena minulla oli että tämä näyttö kestäisi vähintään yhtä hyvin naarmuja kuin se original näyttö. Teen kyllä valituksen samantien kun pääsen kotiin perjantaina.
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
174
Muutaman euron muovikalvo suojaa näyttöä todella hyvin ja itse käytän juuri sellaista. Ei ole naarmuakaan kun laitan puhelimen myyntiin :)
Oisinpa tiennyt että näin kehnon näytön asentaa tähän, nii ois voinu ostaa näytönsuojan..
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 549
No kyllä se varmasti on samaa lasia. Ihan älytöntä edes miettiä että olisi eri lasia. Ja kyllä, lasiin tulee naarmuja.
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
250
Oneplussan huolto Helsingissä on kyllä todella ruuhkautunut. Oma puhelin oli myös huollossa varmaankin noin kuukauden. Edellinen heidän huoltokumppani Mobylife on mennyt konkkaan ja sen takia nyt kaikista pohjoismaista ja baltiasta tulee yksityisten ja jälleenmyyjien puhelimet huoltoon Helsinkiin. Asiaan on heidän mukaansa tulossa helpotusta lähitulevaisuudessa. Muuten ei kyllä mitään pahaa sanottavaa, puhelin noudettiin kotiovelta ja tuotiin kotiovelle.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 256
Oneplussan huolto Helsingissä on kyllä todella ruuhkautunut. Oma puhelin oli myös huollossa varmaankin noin kuukauden. Edellinen heidän huoltokumppani Mobylife on mennyt konkkaan ja sen takia nyt kaikista pohjoismaista ja baltiasta tulee yksityisten ja jälleenmyyjien puhelimet huoltoon Helsinkiin. Asiaan on heidän mukaansa tulossa helpotusta lähitulevaisuudessa. Muuten ei kyllä mitään pahaa sanottavaa, puhelin noudettiin kotiovelta ja tuotiin kotiovelle.
Tämä on käytännössä sama firma, kuin mobylife uusilla omistajilla matkapuhelinhuolto - korjaukset ja takuuhuollot - Resete.fi ostivat nimittäin koko konkurssipesän ja nimi vain vaihtui.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 076
Ehkä asia on vain että armeija olosuhteet ei ole samanlaiset kuin kotona.
Mutta ainahan on epärehellisiäki yrittäjiä. Käsittääkseni kiinalaiset ei kuitenkaa vielä osaa oled näyttöä kopiona tehdä.
 
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
174
Ehkä asia on vain että armeija olosuhteet ei ole samanlaiset kuin kotona.
Mutta ainahan on epärehellisiäki yrittäjiä. Käsittääkseni kiinalaiset ei kuitenkaa vielä osaa oled näyttöä kopiona tehdä.
Tää mun puhelin on nähnyt elinikänsä aikana vain armeija olosuhteita ilman minkäänlaisia näytönsuojia.
Ei tässä oled paneeli oo naarmuuntunu, vaan se lasi sen päällä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
458
Tää mun puhelin on nähnyt elinikänsä aikana vain armeija olosuhteita ilman minkäänlaisia näytönsuojia.
Ei tässä oled paneeli oo naarmuuntunu, vaan se lasi sen päällä.
Ei ne huollossa pelkkiä laseja vaihtele, vaan koko näyttöpaketin.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
151
Oma 7T on ollut yli kk huoltoreissulla. ESC Helsinki tuntuu olevan päätepiste missä puhelin on nyt odottanut 3vk osaa.
Raivostuttavaa kun kukaan ei suoraan vastaa missä puhelin menee, mitä siitä on rikki tai puhelimen myynyt taho yrittää vaieta tämän homman alas ettei heidän tarvitsisi tehdä mitään.
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
206
Oman OP5T:hen vaihdatin näytön Oneplussan oman huollon kautta, tasan 2 viikkoa meni kuljetuksineen kotoa helsinkiin ja takaisin. Ainut risu minkä huollolle antaisin tulee siitä, että kommunikaatio tapahtui vain oneplussan huollon sivun kautta eli aktiviisesti piti itse käydä iltaisin tarkistamassa tilanne sekä hyväksyä huoltotoimenpiteet ja maksaa huolto ennen paluutoimitusta. Ainut huollosta tullut sähköposti oli kuitti ja sekin paypalin kautta, maksun vastaanottajana näkyi olleen Mcare concept oy. Ihan positiivinen maku huollosta jäi, 133 euroa maksoi näytön vaihto rahteineen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 528
Oneplussan huolto on kyllä todella hyvä jos pääsee itse käymään paikan päällä.
Homma mutkistuu paljonkin kun asia hoituu tiketeillä netin yli:
Hinta näytetään dollareissa vaikka veloitus on kuitenkin euroissa.
Sivut on sekavat, pitää hyväksyä varaosahintoja,ym,ym

Kävin itse maanantaina tuolla ja sanoin noista asioista ja valittelivat että heillä on menossa järjestelmän vaihto, ja systeemi on juuri nyt vielä "levällään".
Lupailivat että parannuksia on tulossa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 998
Viestejä
4 209 516
Jäsenet
71 002
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom