OnePlus 8pro ongelmia

Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
6
Moro, mulla on ilmenny muutama ongelma OnePlus 8pro luurissa, oiskohan kellään vinkkejä vastaavista?

Eka on videokuvaus. Video "tykkää" hetkeks aina parin sekunnin sisään kuvauksen aloituksesta, mun mielestä se alko ku tuli keväällä se isompi Androidin päivitys ja ei oo lähteny pois fixeissä.

Toinen tuli nyt tällä viikolla. En saa enää Shelffiä auki oikeesta yläkulmasta, enkä muualtakaan pyyhkäsemällä. Sikäli nihkee tilanne et käytän appeja lähes poikkeuksetta haun kautta ja nyt en pääse koko hakuun. Oon ottanu sen asetuksista pois päältä, laittanu takas päälle ja bootannu luurin siinä välissä mut ei oo auttanut.

Käyttis: OxygenOS 12.1 - IN2023_11_C.33
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
75
Mun kokemuksen mukaan kans 8Pro meni piloille tossa kevään OxygenOS11->12 päivityksessä. Harkinnassa, että downgradettais takasin tohon edelliseen, koska se oli paljon parempi käyttää. Ilmoitukset on rasittavampia käyttää, kaikki niistä ei etes näy järkrvästi, puheluista ei aina tuu hälytystä ja mitähän kaikkea tossa onkaan
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
748
Itse vaihdoin hetkeksi Appleen ja aloin käyttään 4kk jälkeen tätä vanhaa laitetta. Tein puhtaan asennuksen ja päivittelin uusimpaan ja kaikki oikeastaan toimii paremmin kuin ennen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 878
Viestejä
4 230 685
Jäsenet
71 116
Uusin jäsen
teckar

Hinta.fi

Ylös Bottom