Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo katoin illalla että 10 ekaa saa uudet wireless bulletsit. Mainoskrääsä ei ämpäreitä lukuunottamatta kiinnosta, mutta aurinko paistaa ja espan nurtsilla voi vaikka ryystää gambiinaa ja kiusata lokkeja. Menossa siis.on täällä stadissa jo nyt jonoa, puolen paikkeilla tulin ja edessä varmaan 50 ihmistä. samalla joku katuruokatapahtuma, eli jengiä qika paljon.
Ämpärikansaan uppoaa turha roju kuin roju kunhan ilmaiseksi saa.
Joo ja ei, ilmainen roju on plussaa, itse menin hakemaan puhelimen tänään, koska onnistuin rikkomaan luurin joku aika takaperin, nyt kituutellut duuniluurilla. Toki jos vaihtoehto on saada ilmaiseksi käyttökelpoinen reppu, en siitä kieltäydy, näistä rojuista juomapullo saattaa oikeasti nähdäkkin käyttöä, laadusta riipouen. loput joutaa roskiin.
Ei kai niitä oheistuotteita väkisin ole pakko ottaa, jos tietää nyt jo iskevänsä ne roskiin? Hieman tuntuu hölmöltä tuollainen, kun vaihtoehtoisesti voisi jättää ottamatta jolloin joku muu halukas saa. Luulisi paidan ja pipon kelpaavan jollekin oikeaankin käyttöön.
Kysyin myös Oneplussan henkilökunnalta, ilmeisesti seiskassa (non pro) on myös uusi tärinämoottori. Siitä on aina joskus ollut jossain vääntöä, ja nettisivutkin aika epäselvät.
Tästä mainitsinkin, mutta sanoi vaan että on uusi. Molemmat laitteet oli siellä esillä, sai nopeasti pidettyä kädessä, siinä se. Ei se normaali ulkomitoiltaan niin paljoa pienempi ollut, mutta kokonaisuutena toki aika erilainen näytön takia.Taitaa olla uusi joo mutta ei taida kuitenkaan olla se sama kuin Prossa. OnePlussan sivuilla OP7 kohdalla sanotaan värinäksi "linear motor" ja 7 Prolle "Haptic Vibration". Paha sanoa millainen käytännön ero niillä sitten on.
Tästä mainitsinkin, mutta sanoi vaan että on uusi. Molemmat laitteet oli siellä esillä, sai nopeasti pidettyä kädessä, siinä se. Ei se normaali ulkomitoiltaan niin paljoa pienempi ollut, mutta kokonaisuutena toki aika erilainen näytön takia.
Luurin mukana tuli silikoonisuoja, puhelin itsessään on aika painava verrattuna esim. 1+3. Käytännössähän sen vasta näkee alkaako häiritsemään, mutta ensituntuma on aika hieno.
Onko sulla tietoa lahjakortin arvosta?Joo, mysteerilaatikon sisältö pitää paikkansa.
Ulkomitoilta tuo pro ei ole kuin sentin kolmosta korkeampi, mutta itse näyttö toki pari senttiä korkeampi, 1+3:ssa sitä turhaa tilaa ylä ja alalaidassa semisti. 90Hz virkistystaajuuden kyllä huomaa jos siihen kiinnittää huomiota, mutta toinen kysymys on onko siitä käytännön hyötyä.
Ei tähän hätään, voin kyllä kysästä.Onko sulla tietoa lahjakortin arvosta?
Ei tähän hätään, voin kyllä kysästä.
Arvon voi tarkistaa verkkokaupan sivuillalmeisesti tuon lahjakortin osalta ei oltu arvoa, onkohan tosiaan niin että selviää vasta käyttäessä..
Itse sanoisin, että jos olet ostamassa 12Gb luuria, mysterybox on ihan value. Jos kuitenkin olet ostamassa 8gb luuria tai halvempaa, ei se välttämättä ole kannattava.Onko mahdollista saada joku kuva tuosta setistä? Näkisi samalla, että millainen huppari ja minkä värinen reppu jne. Ilmeisesti tuon lahjakortin osalta ei oltu arvoa, onkohan tosiaan niin että selviää vasta käyttäessä.. Onkohan noita puhelimia esillä vielä muualla kuin popupeissa?
Itse sanoisin, että jos olet ostamassa 12Gb luuria, mysterybox on ihan value. Jos kuitenkin olet ostamassa 8gb luuria tai halvempaa, ei se välttämättä ole kannattava.
Jos se sandstone oloso sama kuin OP Onessa tai 2:ssa niin sitten, tuo nykyinen on joki halpa ripoff materiaaliltaan.Hienosti lyöty juuri ne IMO kamalimmat kuoret pakettiin, sandstone on paras.
Onko noissa uusissa Bulletseissa muuten mitään muura eroa kuin hieman isompi akku? Hinta ainakin noussut pari kymppiä.
Sepä oli hyvä päivitys sitten.Ei ole enää roisketiivis, eli ei ole tarkoitettu urheiluun.
Otin äsken pari testikuvaa ja videopätkän. Laitan uppautumaan johonkin(tm), niin pääset katsomaan.Sepä oli hyvä päivitys sitten.
Onko kukaan testannut kameraa? Taitaa olla taas taattua oneplussaa että softalla kustaan hyvät kuvat.
Tiistaina alkaa myynti (21.5)Koskas tätä saa ihan kivijalasta?
Luuri (8/256 Mirror Grey) noudettu Raision DNA pop-up tapahtumasta. Pisteitä DNA/Oneplus henkilökunnalle juomien ja jätskien tarjoamisesta.
Mukaan tuli Oneplus reppu ja T-paita. Taisin olla about kymmenes henkilö jonossa (jonotin noin 1h45min) ja takana oli ainakin 30 ihmistä vielä, en tiedä kuinka monta reppua ja paitaa oli jaossa.
Noin kymmenes olin jonossa, mutta kassan sekoilun takia taisi ainakin viisi ihmistä päästä minun ohi hakemaan lahjakamat, tiedä sitten oliko niissä parempaa loottia.Sait tuon vanhan mallin repun? Olitko missä vaiheessa jonossa? Itse sain oulun pop-up myynnistä sen uudemman repun, t-paidan, kangaskassin ja jonkun skecthbookin. Vähän odotin että olisi ollut myös kuulokkeita mukana kuten verkkokaupalla. Olin jonossa kuitenkin viidentenä että ehkä niitä ei sitten jaettu kellekkään
Noin kymmenes olin jonossa, mutta kassan sekoilun takia taisi ainakin viisi ihmistä päästä minun ohi hakemaan lahjakamat, tiedä sitten oliko niissä parempaa loottia.
Itse puhelinta olin tuolla hakemassa, joten kaikki extra on aina kotiinpäin.
Just kokeilin ja näyttäisi toimivan. En kokeillu ennen tän päiväistä updatea tosin.Onko muilla ollut ongelmia Double tap to wake -ominaisuuden kanssa?
Op7 Pro tukee USB Power Deliveryä joten ostaa sellaisen niin toimii ihan näpsäkästi ja lataakin vielä "pikana". Tuota OP:n omaa Warp Charge -pikalatausta ei voi käyttää kun heidän omalla laturi+kaapeli yhdistelmällä.Ja mitähän 3rd party latureita ja kaapeleita tähän ostaisi (ugreen tms luottohalpis)? Joku 5V3A toiminee?
Tuleeko OnePlus 7 Proon mukana mitään suojakuorta kuten aina ennen?
näytössä lasinsuoja ja paketissa perus silikoonikortsu
näytössä lasinsuoja ja paketissa perus silikoonikortsu