OnePlus 6

Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Täällä kyllä toimii juurikin niin, että tähdelliset näkyy listan päällimmäisenä.
Eli se ei lisää niitä automaattisesti vai?

Jos tyhjentää listan niin kyllä ne automaattisesti täyttyy sen mukaan mihin soittaa,paska systeemi tollanen kun ei saa itse päättää kenen numerot siellä näkyy.

Tähdelliset ilmeisesti listan päällimmäisenä joka määräytyy soittokertojen mukaan= täyttä bs.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Kertokaapa te viisaammat oneplus 6t hyvät ja huonot puolet puntaroin sen ja huawei p20 pron välillä uuden puhelimen ostossa
Näin alkuun voisi sanoa että OnepPlus6/T parempi käyttis ja nopeampaa rautaa.

Oneplus6 huonot puolet varmaan langaton latauksen puute kuten T mallissakin.
Ja T mallin kuulokeliitäntä puuttuu ja paska sormenjälki lukija(normi 6 on salaman nopee lukija eli parempi+kuuloke liitin)
T.ssä isompi akku kuin perus 6

6T mielestäni huonompi kuin 6, mutta se riippuu mitä luurissa arvostaa.
Hyvä sormenjälki lukija on yksi niistä itselleni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Langaton lataus ei ole ollut itselle koskaan mikään dealbreaker. Tuolla piuhalla kun lataa 20 minuutissa koko päivän virrat.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
88
Eli se ei lisää niitä automaattisesti vai?

Jos tyhjentää listan niin kyllä ne automaattisesti täyttyy sen mukaan mihin soittaa,paska systeemi tollanen kun ei saa itse päättää kenen numerot siellä näkyy.

Tähdelliset ilmeisesti listan päällimmäisenä joka määräytyy soittokertojen mukaan= täyttä bs.
En ole koskaan tyhjentänyt pikavalintoja, en edes tiedä miten se tapahtuu, joten en sen suuremmin ota kantaa.

Telialta tuli juuri viestiä, että olisi OnePlus 6 128gt tarjouksessa asiakkaille 399€ viikonlopun ajan. Itsekin ostaisin edelleen kutosen ilman T:tä!
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
En ole koskaan tyhjentänyt pikavalintoja, en edes tiedä miten se tapahtuu, joten en sen suuremmin ota kantaa.

Telialta tuli juuri viestiä, että olisi OnePlus 6 128gt tarjouksessa asiakkaille 399€ viikonlopun ajan. Itsekin ostaisin edelleen kutosen ilman T:tä!
Täytys varmaan työpuhelin hankkii erikseen niin ei olis ongelmaa.

Aika hyvä tarjous, kannattaa postata tuonne hyvät tarjoukset ketjuun.
6 ilman T on kyllä yllättävästi parempi, akku toki pienempi mutta riittää silti koko päivän hyvin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
Mietin vain, kuinkakohan paljon noita ~400€:n tarjouksia 6:sta tullaan näkemään, varsinkin, kun 7 julkaistaan. Minuakin kiinnostaa nimenomaan tuo 6 eniten. Ei oikeen kannata käytettynä +300€:lla enää lähteä ostamaan, jos noin pienellä lisäsummalla saa uuden.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Mietin vain, kuinkakohan paljon noita ~400€:n tarjouksia 6:sta tullaan näkemään, varsinkin, kun 7 julkaistaan. Minuakin kiinnostaa nimenomaan tuo 6 eniten. Ei oikeen kannata käytettynä +300€:lla enää lähteä ostamaan, jos noin pienellä lisäsummalla saa uuden.
Voi olla, että kutosen tuotanto loppuu kun seuraava malli julkaistaan, joten sitä ei varmaan pian enää saa. Toi 399 on jo tosi kova hinta, noita kun ei millään -50% aleilla ole yleensä saanu edes tuotannon loppuvaiheissa...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
Joo kyllä se nyt kauppareissu tuli kyllä :D aika päivittää näytöstä haljennut moto g5...
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 012
Itse mietin vaihtoa Oneplus 5:stä tuohon tarjous kutoseen, mutta sitten tuumailin että muutokset lähinnä 5-10% tehokkaampi prossu, pitkulaisempi kuvasuhde ja vähän parempi kamera. Sormenjäljenlukija siirtyisi taakse mikä mielestäni huono juttu, ei voisi enää avata puhelinta pöydällä sormenjäljellä. Noh ehkä odoteltava seiskaa, sen verran vielä pienet nuo parannukset 5->6 :btooth: Jospa siinä jo toimisi nopeammin se näyttöön integroitu sormenjäljenlukijakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Itse mietin vaihtoa Oneplus 5:stä tuohon tarjous kutoseen, mutta sitten tuumailin että muutokset lähinnä 5-10% tehokkaampi prossu, pitkulaisempi kuvasuhde ja vähän parempi kamera. Sormenjäljenlukija siirtyisi taakse mikä mielestäni huono juttu, ei voisi enää avata puhelinta pöydällä sormenjäljellä. Noh ehkä odoteltava seiskaa, sen verran vielä pienet nuo parannukset 5->6 :btooth: Jospa siinä jo toimisi nopeammin se näyttöön integroitu sormenjäljenlukijakin.
Onhan tuossa OP6:ssa vielä se roiskekestävyys ja tietysti oletettavasti vuosi lisää päivityksiä. Silti odottelisin kyllä itse kyllä kanssa seiskaa, niin minäkin teen vaikka käytössä on vielä vanhempi OP3. Toki siinäkin seiskassakin tulee miinuksena OP6 verrattuna esimerkiksi kuulokeportin menetys ja ainakin 200€ lisähintaa vs. tuo tarjouksen OP6. Ainakin takakameran osalta otetaan seiskassa luultavasti isompi askel eteenpäin, akulle povataan melkoista kasvua vs. OP6 ja lataustekniikkakin tulee oletettavasti nopeutumaan.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
21
Kylläpä harmittaa tuo tarjous kun juuri viikko sitten ostin Telialta kyseisen puhelimen. Huomiona myös että OnePlus 6 suojien hinta on pudonnut Telialla, esim. Nylon Bumper on vain 11e. Viikko sitten tuli sekin ostettua 22 euron hintaan. :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
Kylläpä harmittaa tuo tarjous kun juuri viikko sitten ostin Telialta kyseisen puhelimen. Huomiona myös että OnePlus 6 suojien hinta on pudonnut Telialla, esim. Nylon Bumper on vain 11e. Viikko sitten tuli sekin ostettua 22 euron hintaan. :facepalm:
Jos olet etänä ostanut niin voihan sitä kenties palauttaa vanhat ja ostaa uudet. Tai kysäistä suoraan aspasta, että hyvittävätkö hintaerotuksen jotta molemmat puolet säästyvät tältä prosessilta. Aika normaalia meininkiähän tämä loppupeleissä on elektroniikassa.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Kylläpä harmittaa tuo tarjous kun juuri viikko sitten ostin Telialta kyseisen puhelimen. Huomiona myös että OnePlus 6 suojien hinta on pudonnut Telialla, esim. Nylon Bumper on vain 11e. Viikko sitten tuli sekin ostettua 22 euron hintaan. :facepalm:
Asiakaspalautus 14päivää, tuotteeseen saa tutustua kuitenkin.

Hintaa eivät hyvitä vaan pitää palauttaa vanha takaisin ja tehdä uusi tilaus.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
21
Jos olet etänä ostanut niin voihan sitä kenties palauttaa vanhat ja ostaa uudet. Tai kysäistä suoraan aspasta, että hyvittävätkö hintaerotuksen jotta molemmat puolet säästyvät tältä prosessilta. Aika normaalia meininkiähän tämä loppupeleissä on elektroniikassa.
Asiakaspalautus 14päivää, tuotteeseen saa tutustua kuitenkin.

Hintaa eivät hyvitä vaan pitää palauttaa vanha takaisin ja tehdä uusi tilaus.
Kävin kysymässä, mutta ilmoittivat ettei onnistu. Palautuskaan ei enää onnistu, sillä olen ottanut laitteen käyttöön.. Telia kun voi tällöin periä 30% hinnasta.
Kiitos kuitenkin teille!
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Kävin kysymässä, mutta ilmoittivat ettei onnistu. Palautuskaan ei enää onnistu, sillä olen ottanut laitteen käyttöön.. Telia kun voi tällöin periä 30% hinnasta.
Kiitos kuitenkin teille!
Ei sitä saa sanoo että on otettu käyttöön.:eek:

Mä olen palautellut viikonki jälkeen(ja useita luureja ja myös telialle) mutta ensin palauttanut vaan tehdas asetukset ja kelvannut on hyvin.
Eivät voi todistaa onko käytetty vaiko ei.
 
Liittynyt
02.05.2018
Viestejä
138
Ompa melkoisen typerä tuo Telian verkkokauppa, kun myymälästä varaaminen ei onnistu. Sivuilla lukee, että voit tilata tämän tuotteen verkosta ja noutaa sen myymälästä jopa kahdessa tunnissa. Vaan eipä onnistukkaan. Myymälän saldoilla luuria siis olisi ja kun liike on sunnuntaisin suljettu niin ei voi mitään.
No eiköhän muillakin operaattoreilla tule vastaavaa tarjousta oneplussasta tässä kevään mittaan. Chatistä vielä varmistin ja yhtyivät vaan mielipiteeseen asiasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
No eiköhän muillakin operaattoreilla tule vastaavaa tarjousta oneplussasta tässä kevään mittaan.
Eihän muilla operaattoreilla ole enää edes OP6:sta myynnissä ja 6T:stä tuskin tulee ihan noin hyvää tarjousta, vaikka varmaan jotain poistomyyntiä tulee OP7 yhteydessä tapahtumaan. Muistaakseni näistä OnePlussista on lähtenyt poistomyynneissäkin vain luokkaa 50-100€ alkuperäisestä hinnasta ja tuo 128GB OP6 oli kuitenkin vissiin sen 569€ julkaisussa.

Aika nihkeää tuo, että ei voi varata liikkeeseen tai että aspakaan ei voi tehdä mitään.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
573
Sormenjäljenlukija siirtyisi taakse mikä mielestäni huono juttu, ei voisi enää avata puhelinta pöydällä sormenjäljellä. Noh ehkä odoteltava seiskaa, sen verran vielä pienet nuo parannukset 5->6 :btooth: Jospa siinä jo toimisi nopeammin se näyttöön integroitu sormenjäljenlukijakin.
Onhan siinä kutosessa myös kasvojentunnistus joka toimii salamannopeasti, vaati tosin virtanapin painalluksen aktivoituakseen. Mutta itse en lähtisi vaihtamaan ellei kutosta saa 300e tai alle koska seiska on kohta ulkona ja vanhat mallit poistuvat hyvin nopeasti listoilta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 012
Onhan siinä kutosessa myös kasvojentunnistus joka toimii salamannopeasti, vaati tosin virtanapin painalluksen aktivoituakseen. Mutta itse en lähtisi vaihtamaan ellei kutosta saa 300e tai alle koska seiska on kohta ulkona ja vanhat mallit poistuvat hyvin nopeasti listoilta.
Sekin vaatii puhelimen ottamisen käteen ja suuntaamisen kasvoja kohti, silloin jo sama laittaa sormi taakse lukijalle. Mutta joo, skippaan tämän ja odotellaan seiskaa. Ei viitsi vanhenevasta mallista 400 euroa maksaa, kuitenkin enää pieni hyppäys 150-200e täysin uudesta. Ehkä ihan kelpo vaihtoehto sellaiselle jolla nykyinen puhelin ikivanha, hajonnut tms ja budjetti ehdoton 400€.
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Onhan siinä kutosessa myös kasvojentunnistus joka toimii salamannopeasti, vaati tosin virtanapin painalluksen aktivoituakseen. Mutta itse en lähtisi vaihtamaan ellei kutosta saa 300e tai alle koska seiska on kohta ulkona ja vanhat mallit poistuvat hyvin nopeasti listoilta.

Tuplaklikki näytölle ja ei tarvi nostaa puhelinta.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Sekin vaatii puhelimen ottamisen käteen ja suuntaamisen kasvoja kohti, silloin jo sama laittaa sormi taakse lukijalle. Mutta joo, skippaan tämän ja odotellaan seiskaa. Ei viitsi vanhenevasta mallista 400 euroa maksaa, kuitenkin enää pieni hyppäys 150-200e täysin uudesta. Ehkä ihan kelpo vaihtoehto sellaiselle jolla nykyinen puhelin ikivanha, hajonnut tms ja budjetti ehdoton 400€.
Yhtälailla se uusi luuri on pian vanheneva malli, ainut ero että sinä maksat siittä täyden hinnan ilmestyessään kun muut maksaa selvästi vähemmän kun hankkivat sen hieman myöhemmin tarjouksesta ;)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
Ihtekkin vähän sitä mieltä, että vaikka hirveetä vauhtia laitteet kehittyykin, niin en minä 10kk sitten myyntiin tulleesta laitteesta saa vielä "vanhenevaa" mielessäni. Minulle tämä diili oli kyllä ihan unelma. Varsinkin, kun narvostan tuota salamannopeaa fyysistä sormenjälkilukijaa, kuulokeliitäntää ja ilmoitusvaloa etc. Tähän suhteutettuna 6T tai huhujen perusteella seiskakaan ei tuo mitään lisäarvoa, päinvastoin. Nää on toki ihan mielipidejuttuja.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
385
Mikähän asetus on väärin, kun saapuvaan puheluun vastaaminen laittaa automaattisesti kaiuttimen päälle?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 299
Mikähän asetus on pielessä kun joudun ottamaan bluetoothin pois päältä jotta pystyn puhumaan kun Ticwatch Pro on yhdistettynä? Kuulen kyllä puhelimesta äänet itse, mutta vastapuoli ei kuule mitä sanon.
 

jv8

Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
263
Saako 6T:stä mitenkään estettyä spämmitekstiviestejä, joiden lähettäjä ei ole numero, vaan jokin nimi? S7:ssa sai blokattua ne avainsanojen perusteella, mutta uudesta luurista en ole löytänyt tällaista vaihtoehtoa.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Saako 6T:stä mitenkään estettyä spämmitekstiviestejä, joiden lähettäjä ei ole numero, vaan jokin nimi? S7:ssa sai blokattua ne avainsanojen perusteella, mutta uudesta luurista en ole löytänyt tällaista vaihtoehtoa.
Kyllä mulla ainakin onnistui kun painoin vaan estä numero kohtaa ja kyseessä OnePlus6 ei T
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Lisääkö se lähettäjän estolistalle ja sieltä ei tule enää viestejä?
Kyllä se ainakin tuolla eston mustalla listalla on, en tiedä ovatko lähettäneet viestejä tuon jälkeen mutta jos ovat niin ei ainakaan ole perille tullut.
 

jv8

Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
263
Kyllä se ainakin tuolla eston mustalla listalla on, en tiedä ovatko lähettäneet viestejä tuon jälkeen mutta jos ovat niin ei ainakaan ole perille tullut.
Siis tekstimuotoinenkin lähettäjä, ei numeromuotoinen? Numerot menevät hyvin listalle, mutta teksti ei.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Siis tekstimuotoinenkin lähettäjä, ei numeromuotoinen? Numerot menevät hyvin listalle, mutta teksti ei.
Mulle tuli viestiä ja lähettäjä oli Gutz.com ja toinen oli Rizk ja noissa ei näkynyt numeroo ainoastaan nimi.
Eikä ole puhelin luettelossa tuollaisia talletettuna, joten oletan että ovat näitä nimellisiä lähettäjiä.
 

jv8

Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
263
Mulle tuli viestiä ja lähettäjä oli Gutz.com ja toinen oli Rizk ja noissa ei näkynyt numeroo ainoastaan nimi.
Eikä ole puhelin luettelossa tuollaisia talletettuna, joten oletan että ovat näitä nimellisiä lähettäjiä.
Outoa. Omalla 6T:llä listaan ei mene kuin puhtaat numerot. Tekstit mukamas menevät ok suodattimeen, mutta eivät tule listalle näkyviin ja spämmi jatkuu.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
15
Onko muilla ongelmana kun asettaa herätyksen tiettyyn aikaan niin näyttää aina, että olisi kello 8 aamulla herätys. Eli näyttää yläpalkissa ja kun näyttö lukittuna kello 8 herätystä. Kellon asetuksissa oikein. Ainakin vielä herättänyt aina oikeaan aikaan...
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Onkos kukaan vieläkään löytäny kunnollista suojaa näytölle tähän puhelimeen? Puhelimen oma oli jo aika kulunu ja tänään hommasin verkkokaupasta tämän:

Insmat Full Screen -panssarilasi, OnePlus 6T, musta 19,90 €

Ja en voi kyllä suositella, ei istu alkuunkaan tohon puhelimeen. Ilmakuplia jäi useita vaikka putsasin puhelimen ihan helvetin tarkasti, näytti siltä että suojalasin liimapinnassa oli jo valmiiksi vähän epätasaisuuksia.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Onkos kukaan vieläkään löytäny kunnollista suojaa näytölle tähän puhelimeen? Puhelimen oma oli jo aika kulunu ja tänään hommasin verkkokaupasta tämän:

Insmat Full Screen -panssarilasi, OnePlus 6T, musta 19,90 €

Ja en voi kyllä suositella, ei istu alkuunkaan tohon puhelimeen. Ilmakuplia jäi useita vaikka putsasin puhelimen ihan helvetin tarkasti, näytti siltä että suojalasin liimapinnassa oli jo valmiiksi vähän epätasaisuuksia.
Ostin huutonetistä perus 3e tempered glass suojan joka ilman liimaa, eli asennus minuutissa ja täysin kupla vapaa.
Suoja ei ole liian pieni eli peittää näytön mutta koska näyttö on kaareutuva niin reunoissa näkee tietysti että ei ole reunoilta lasissa kiinni.
Tosin ei erotu käytössä ja ainakin suojaa joka on se tärkein asia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
417
Tuo näyttölasin kaareutuvuus on kyllä ärsyttävä ominaisuus suojalasihankinnan suhteen. Sama ongelma oli joskus OnePlus X:ssänikin. Onkohan valmistaja mitenkään perustellut tuota kaareutuvuutta?
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
952
Tuo näyttölasin kaareutuvuus on kyllä ärsyttävä ominaisuus suojalasihankinnan suhteen. Sama ongelma oli joskus OnePlus X:ssänikin. Onkohan valmistaja mitenkään perustellut tuota kaareutuvuutta?
En tiedä valmistajasta, mutta omasta mielestäni tuo lasin pyöristys on kyllä äärimmäisen mukava käytössä. Tämä on ensimmäinen puhelimeni josta sellainen löytyy ja tykkään.

Mitään suojia en kyllä ole koskaan käyttänyt, joten en sitten tiedä mitä ongelmia pyöristys ilmeisesti aiheuttaa.

Täytyy kyllä myös todeta, että op6 on kyllä kestävin puhelin mitä olen omistanut. Liian monesti on pudonnut erinäisille alustoille, mutta ei mitään pikkunaarmuja suurempaa jälkeä ole tullut.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
En tiedä valmistajasta, mutta omasta mielestäni tuo lasin pyöristys on kyllä äärimmäisen mukava käytössä. Tämä on ensimmäinen puhelimeni josta sellainen löytyy ja tykkään.

Mitään suojia en kyllä ole koskaan käyttänyt, joten en sitten tiedä mitä ongelmia pyöristys ilmeisesti aiheuttaa.

Täytyy kyllä myös todeta, että op6 on kyllä kestävin puhelin mitä olen omistanut. Liian monesti on pudonnut erinäisille alustoille, mutta ei mitään pikkunaarmuja suurempaa jälkeä ole tullut.
Mielestäni op6 ilman esim tuota Alk.kuorta tuntuu oudolta pitää kädessä, ote ei vaan tunnu varmalta ja käsittely ilman kuorta vaikeampaa.
Liukas+ohut niin heikko yhdistelmä ja siksi en voisi sitä ilman tuota suojaa käyttää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 444
En tiedä valmistajasta, mutta omasta mielestäni tuo lasin pyöristys on kyllä äärimmäisen mukava käytössä.
Tämä lienee yksi syy, toisena sitten ulkonäköasiat ja pienemmän näköiset bezelit.

Mielestäni op6 ilman esim tuota Alk.kuorta tuntuu oudolta pitää kädessä, ote ei vaan tunnu varmalta ja käsittely ilman kuorta vaikeampaa.
Liukas+ohut niin heikko yhdistelmä ja siksi en voisi sitä ilman tuota suojaa käyttää.
Tämä ollut ongelmana mielestäni kaikissa OnePlussissa 3:sta alkaen. Omaa kolmostakin olen käyttänyt aina kuorella/skinillä, kun paljaana tuo on yksinkertaisesti vain liian liukkaan tuntuinen. Edeltävissä puhelimissa sen sijaan en suojia pitänyt ja tykkäisin käyttää tätäkin ilman mutta ei vain pysty. Jotkut Dbrandin skinit on siinä mielessä hyvät, että lisäävät pitoa mutta eivät tuo sitä suojien myötä tulevaa ylimääräistä bulkkia luuriin.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
952
Mielestäni op6 ilman esim tuota Alk.kuorta tuntuu oudolta pitää kädessä, ote ei vaan tunnu varmalta ja käsittely ilman kuorta vaikeampaa.
Liukas+ohut niin heikko yhdistelmä ja siksi en voisi sitä ilman tuota suojaa käyttää.
Tavallaan joo, mutta reunat tarjoavat riittävästi pitoa itselleni. Voi myös olla, että ajan myötä takakuori on muuttunut hieman pitävämpään suuntaan. Kyllä minäkin aluksi pidin sitä vakiokuorta muutaman päivän, mutta sittemmin olen mennyt ilman.
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 187
Mä olen tykännyt tästä "Hiilari" kuoresta mikä näihin Op6T malleihin on ollu ainakin saatavilla. Tästä saa hyvän otteen - mutta on silti ohut kun mikä. Muovin laitan tästä näytöstä kohta pois, pyyhkäisin alasvetovalikkoa tuolta näytön yläreunasta alaspäin auki, niin melkeen lähti kalvo jo irralleen. Sain vielä kiinnittymään takaisin.
Kiitos vinkistä tuon Insmatin suhteen, olin sitä ajatellut. En enää..
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
139
Kellään mitään tietoa mitenkä korjata ongelma, kun puheluista katoaa ääni täysin? Yleensä siinä 4min kohdalla mykistyy. Itse en siis kuule yhtään mitään, mutta minun ääni kuulemma kuuluu toisessa päässä. Puhelin Oneplus 6T.

Googlen perusteella vika jo ollut 6 mallissa ja luvattu korjata päivityksellä... näköjään huonolla tuloksella...
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Kellään mitään tietoa mitenkä korjata ongelma, kun puheluista katoaa ääni täysin? Yleensä siinä 4min kohdalla mykistyy. Itse en siis kuule yhtään mitään, mutta minun ääni kuulemma kuuluu toisessa päässä. Puhelin Oneplus 6T.

Googlen perusteella vika jo ollut 6 mallissa ja luvattu korjata päivityksellä... näköjään huonolla tuloksella...
Ei ole ollut tuollaista vikaa vielä täällä mutta olisko FactoryReset sitten se mitä tuohon kokeilla.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
230
Nyt ei raksuta, ykskaks (tai sitten unissaan olen painellut omiani) Wi-Fi menee itsestään päälle. Suljen wifin ja seuraavan kerran kun katson puhelinta niin se on taas päällä.
Miten tämmöisen saa pois?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Nyt ei raksuta, ykskaks (tai sitten unissaan olen painellut omiani) Wi-Fi menee itsestään päälle. Suljen wifin ja seuraavan kerran kun katson puhelinta niin se on taas päällä.
Miten tämmöisen saa pois?
Wi-Fi preferences -> Turn on Wi-Fi automatically?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 813
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom