Joo yks mikä on ärsyttänyt että OnePlus ei ole vieläkään saanut stereokaiuttimia puhelimilleTykkään, tuollanen vitonen olis tosiaan pitänyt olla julkaisun yhteydessä. Sekös sit vituttaa kun kutonen tulee kesällä vedenpitävänä ja stereokajareilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo yks mikä on ärsyttänyt että OnePlus ei ole vieläkään saanut stereokaiuttimia puhelimilleTykkään, tuollanen vitonen olis tosiaan pitänyt olla julkaisun yhteydessä. Sekös sit vituttaa kun kutonen tulee kesällä vedenpitävänä ja stereokajareilla
Minulle Ei ole auennut että mitä tekee stereokaiuttimilla puhelimessa...Joo yks mikä on ärsyttänyt että OnePlus ei ole vieläkään saanut stereokaiuttimia puhelimille
Jos nyt tykkää katsella youtubea, neflixiä yms. videoita tai vaan kotona esim. keittiössä ruokaa tehdessä niin kyllä ne aika paljon paremmalla laadulla ja selkeämmällä äänellä stereona tulee. Jos puhelinta pitää kädessä esim. vaakatasossa niin tuon useimmiten pohjassa olevan kaiuttimen peittää sormilla helposti. Bt kaiuttimet sitten asia erikseen.Minulle Ei ole auennut että mitä tekee stereokaiuttimilla puhelimessa...
Bassotoisto on ku puhelimessa niin bt kajuttimilla mieluummin itse käyttelen ku jotain puuhastelee missä ei luureja voi käyttää...
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Vaihdoin Nexus 6Pn tähän OP5een 6Pn akkuongelmien vuoksi. Muuten olen ollut tyytyväinen, mutta kamera ja sen kuvat pimeässä ovat aivan järkyttäviä, varsinkin vanhaan luuriin verrattuna. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa vai voisiko joku asetus olla pielessä? Voin illemmalla heittää pari esimerkkikuvaa mitä äskettäin otin.
Muistaakseni HDR:n ottaminen pois paransi hämärässä otettuja kuvia.Vaihdoin Nexus 6Pn tähän OP5een 6Pn akkuongelmien vuoksi. Muuten olen ollut tyytyväinen, mutta kamera ja sen kuvat pimeässä ovat aivan järkyttäviä, varsinkin vanhaan luuriin verrattuna. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa vai voisiko joku asetus olla pielessä? Voin illemmalla heittää pari esimerkkikuvaa mitä äskettäin otin.
Riippuu vähän muista uudistuksista mitä tuohon on tehty. Jos näytön lisäksi/ohella uusi muotoilu, nopeampi prosessori, parempi kamera kuvanvakautuksella, langaton lataus jne, niin voidaan kyllä puhua jo täysin uudesta mallista, jolloin 5T nimi on täyttä kusetusta. 3/3T kohdalla päivitykset olivat hyvin kosmeettisia. Tässä tapauksessa osuvampi nimi vitoselle olisi ollut 3T+ ja tämä julkaisu 5. Mutta kohtahan se nähdään... pelkkä näyttö ei itseä hetkauta, varsinkin jos hinta nousee.
Kyllä sillä reilun päivän pärjää. 5-6h SOT suuremmalla käytöllä, idlessä tuntuu kuluttavan turhan paljon akkua.Varmaan tästä käyty paljonkin keskustelua, mut mimmonen akunkesto OP5/OP5T? Itse varmaan siirryn vitoseen, sitten kun joskus kolmonen lyö luukut kiinni.
3T, jellyfree näyttö.Kummankohan tässä nyt oikein ostais... 5 vai 5t, uudempi tietty kallimpi ja takana oleva sormenjälkitunnistin ei houkuta yhtään.
3T, jellyfree näyttö.
No eihän 5T ole vielä edes kaupoissa? Jos tarvitset laitteen heti ja pitää olla oneplus, on valinta helppo.Soitettu läpi vaikka kuinka monta paikkaa mutta ei tunnu löytyvän enää mistään. Ulkomailta en viitsi tilata, tarttis lisäksi aika nopeesti laitteen.
3T tuossa aiemmin ehdotettiin..No eihän 5T ole vielä edes kaupoissa? Jos tarvitset laitteen heti ja pitää olla oneplus, on valinta helppo.
Niin kyllä itse sitä ehdotin... Tarvitsetko rautalankaa?3T tuossa aiemmin ehdotettiin..
Jos ei koe tarvitsevansa nykytrendin mukaista "bezel-less" puhelinta, niin sama hankkia OP5. Kamerassakaan ei näytä olevan suurta eroa, vaikka pieniä muutoksia objektiiveissa onkin.Kummankohan tässä nyt oikein ostais... 5 vai 5t, uudempi tietty kallimpi ja takana oleva sormenjälkitunnistin ei houkuta yhtään.
Jos ei koe tarvitsevansa nykytrendin mukaista "bezel-less" puhelinta, niin sama hankkia OP5. Kamerassakaan ei näytä olevan suurta eroa, vaikka pieniä muutoksia objektiiveissa onkin.
PS. OnePlus 5 on rootattavissa ilman bootloaderin aukaisua: OnePlus Accidentally Pre-Installed an App that acts as a Backdoor to Root Access
- Kameravertailu (saksaksi): OnePlus 5T: Keine Zoom-Kamera mehr
Aion hankkia Oneplus 5T:n kun se tulee myytiin. Mietin kannattaako ostaa 6/64GB vai 8/128GB malli. En oikeastaan tarvitse paljoakaan muistia, nykyinen 64GB riittää hyvin koska tallennan kaiken Googlen pilveen.
Katsoin kuitenkin nopeustestejä, ja näyttää että 8GB RAM:illa pyörivä OP5 toimii hiukan sujuvammin multitasking-tilanteessa kuin 6GB malli. Ero on kuitenkin aika pieni.
Eli osaako joku täällä kertoa, syökö 8GB ram-muistilla varustettu malli enemmän akkua kuin pienemmällä käyttömuistilla pyörivä malli?
Akun kesto itselleni merkityksellisempi asia kuin erittäin pieni ero käytön nopeudessa. Etenkin kun 6GB ja 8GB malli on molemmat varustettu samalla akulla.
Onkohan tuossa vedenpitävyys jutussa jotain perää että se olisi mutta lisenssimaksujen takia sitä ei vaan mainita?
Se oli ihan höpöhöpö juttuja. Mitään erityistä maksullista lisenssiä kun ei ole olemassa. Testauttaminen maksaa labrassa muutaman tonnin, eli on periaatteessa ilmaista.Onkohan tuossa vedenpitävyys jutussa jotain perää että se olisi mutta lisenssimaksujen takia sitä ei vaan mainita?
Kai tuossa on vaan se että jos lupailee vedenpitävyyttä niin joutuu korvaamaan kun ei kaikki yksilöt pidäkkään vettä.
Tosin samalla moni voi päätyä toisen firman tuotteisiin kun haluavat vedenpitävyyden.
Ei joudu. Samsungillakin on takuuehdoissa (ja sonyllä) että vesivaurioita ei korvata.
No mietippä vähän. Eihän sähkölaitteista mitenkään voida taata, että ne kestävät 100% varmasti vettä, koska valmistaja ei pysty takaamaan sitä, ettei laite käytettäessä joudu olosuhteisiin joka heikentää sen vedenkestävyyttä. Ja tämänkin lisäksi valmistaja on vain tehnyt vesisuojauksen laitteille mistä johtuen ne kestävät monta kertaa todennäköisemmin jopa veteen upotuksen mitä laitteet joita ei ole edes yritetty suojata.Mikähän järki tuossakin on, jos ostat puhelimen nimenomaan vedenkeston takia ja sitten se ei kestäkään vettä ja hajoaa ja lopulta joudut vielä itse maksumieheksi.
Hommasin saman laitteen ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. Siihen en osaa ottaa kantaa toimiiko nopeammin tai paremmin mitä iPhonessa, koska mitä yhtä iPhone X:ää olen nähnyt livenä, niin hitaalta sekään ei vaikuttanut. Mutta en ole mitään vertailutestiä päässyt tekemään.Tuli haettua toi OP5T kaupasta, ja toimii kyllä vähän helkkarin hyvin toi naamantunnistus. Ihan selvästi parempi kun iPhone X:ssä, ainakin sisätiloissa ja toimistovalaistuksessa.
Hommasin saman laitteen ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. Siihen en osaa ottaa kantaa toimiiko nopeammin tai paremmin mitä iPhonessa, koska mitä yhtä iPhone X:ää olen nähnyt livenä, niin hitaalta sekään ei vaikuttanut. Mutta en ole mitään vertailutestiä päässyt tekemään.
OP5T:ssä vain vähän kaivelee, että sormenjälkilukija tuntuu tekevän ehkä hitusen enemmän huteja mitä aiemmassa Nexus 5x:ssä. Joskin on sitä nopeampi selvästi, mutta silti epätarkempi.
Jos suojakalvoa haluaa käyttää, niin kannattaa se varmaan pitää. Onhan se vähän nihkeämpi ja herkemmin pölyä/roskaa imevä mitä lasi, mutta suojaapa vähän sitä orkkis lasia kumminkin.Tulipahan ostettua tuo 5 on ja on kyllä hyvä jja nopea luuri mitä nyt kerennyt sitä hypistelemään. Näytti olevan näytössä valmiina suojakalvo, kannattaako tuota pitää vai repiä suosiolla pois?
Ajattelinkin sitä nyt aluksi pitää ettei ensimmäisinä päivinä naarmuunnu, vaikka kai tuo gorilla glass aika hyvin kestää. Mietin vaan, että jos tuota jonkun aikaa pitää niin jääkö lasiin "rantu" kun kalvon irroittaa. Noh kaippa sekin sitten vaikka mikrokuituliinalla lähtee jos jotain jälkiä jääJos suojakalvoa haluaa käyttää, niin kannattaa se varmaan pitää. Onhan se vähän nihkeämpi ja herkemmin pölyä/roskaa imevä mitä lasi, mutta suojaapa vähän sitä orkkis lasia kumminkin.