Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saitko tuohon hintaan sen?Sain Dna:lta tuon kamppisviestin 512gb versio 799€+kello.
Kävin tänään paikallisessa dna liikkeessä ostohousut jalassa mutta eivät voineet suoraan viestin perusteella myydä ja lupasivat palata asiaan... Onko täällä kokemuksia tuosta?
Itse kävin tänään Tampereen Ratinan DNA myymälästä hakemassa kyseisen tarjouksen tekstaria näyttämällä ilman mitään ongelmia, olivat jotkut naapurifoorumilla saaneet chatista kysymällä myös kyseisen tarjouksen.Saitko tuohon hintaan sen?
Voisin itse päivitellä 11sta tuohon jos saisi tolla hinnalla. Pitääpä varmaan soitella ja kysyä myynti numerosta jos vielä irtoaisi
Ilmeisesti vaatii aktiivisen liittymän kuitenkin DNAlta?Itse kävin tänään Tampereen Ratinan DNA myymälästä hakemassa kyseisen tarjouksen tekstaria näyttämällä ilman mitään ongelmia, olivat jotkut naapurifoorumilla saaneet chatista kysymällä myös kyseisen tarjouksen.
Itselläni ei ole DNA:n liittymää mutta on kyllä pari laitetta heiltä osamaksulla eli ehkä jonkunlainen asiakkuus vaaditaan mutta myyjä ei kyllä mitään kysellyt tekstarin näytettyäni.Ilmeisesti vaatii aktiivisen liittymän kuitenkin DNAlta?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.