Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä vaihtelee todella paljon DNA:lla kivijalkaliikkeissä. Valitettavan usein kuulee samoja tarinoita, miten myyjä ei osannut tehdä työnsä.Maanantaina DNA:lta tilattu OnePlus 13R 5G, Titaani 349€ tuli tänään noutoviesti myymälään.
Menin liikkeeseen noutamaan puhelinta ja antamaan 2018 iPadin vaihdossa. Palvelutiskillä oli kait "harjoittelija", jolla ei ollut riittävää tietoa vaihtoprosessista.
Hän pyysi minua etsimään iPadin hyvityshinnan Vaihtokapulan sivuilta. Kysyi vielä neuvoa, ja toinenkin myyjä sanoi, ettei hyvitys onnistu, jos en ensiksi myy sitä Vaihtokapulassa. Eihän noin vanhaa tablettia ollut siellä edes tarjolla.
Aikamme siinä ihmeteltiin, ja sitten vasta tarjottiin sitä normaalia DNA-hyvitystä padista, joka oli 30 €. Maksoin laitteen jo aikaisemmin netissä kertamaksulla, joten minun piti vielä antaa tilinumero, johon he palauttavat sen 80 €:n kampanjahyvityksen ja tuon 30 €:n hyvityksen.
Koko vaihtoprosessi oli tuskastuttavan hidasta, sillä myyjä joutui poistumaan tiskiltä ja pyytämään apua kollegaltaan useita kertoja. Vaikka minulla oli liikkeeseen mentäessä tilinumero valmiina puhelimen näytöllä ja iPad nollattuna (SN valmiina näytössä), nopea puhelimen nouto venyi 20 minuutin säätämiseksi.
Helposti vuoden huonoin kokemus kivijalassa
Eihän se tietenkään onnistunut samaan hintaan. Eräs hlö lähestyi yksärillä, kun oli vastakkaisessa tilanteessa, mutta asui niin kaukana, ettei pystytä f2f laitteita vaihtamaan. Jos joku muu asuu kohtuullisen matkan etäisyydellä Porvoon luonnonkauniista kaupungista ja haluaa vaihtaa (vastaostetun) titaanin värisen puhelimensa mustaan, niin laittakaapa viestiä.Nyt näköjään lähiDNAkaupassa on Titaani-värillä myös. Hakiessani kysyn, jos saisin sellaisen varaamani mustan tilalle. Oletuksena on, että kassajärjestelmän kankeuteen vedoten ei onnistu. Let's see...
Toisaalta eihän siellä kaupassakaan ole kukaan varaamassa puhelinta ennen aamua.Kyllä Zakke sulla kävi tuuri. Mun mielestä asia on ihan selvä: Tämä päivä on mailin saapumispäivä ja huominen on seuraava. Kaupan aukiolot viittaavat siihen, ettet enää kymmeneltä illalla sitä saa, kun kauppa on mennyt kiinni.
Uudestaan vaan kauppaan vaatimaan luuria varaushinnalla ja jotain lisäkompensaatiota ekasta turhasta reissusta.
Itse vein eilen myymälään wanhan Nokia Lumian. Ei mitään käryä, toimiko se enää. Alussa myyjä nikotteli vähän aikaa, mutta otti kuitenkin sen vastaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.