• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka OnePlus 13 256 Gt

Tuote: Oneplus 13, 256 Gt
Tarjoushinta: 699€
Normaalihinta: 849€
Kauppa: Power
Voimassa: 2.–15.6.2025
Linkki: OnePlus 13 256 Gt, Black Eclipse - Power.fi

Kommentti tarjouksesta: Huippupuhelin hyvään hintaan. Halvin hinta ollut 849€, mutta ainakin Elisa ja Dna myyvät sitä 799€ asiakasetuhintaan. MyPower asiakkaana sen saa hankittua 699€:lla jonka lisäksi tulee 2% Bonus (14€), jonka voi käyttää Powerissa myöhemmin.

Puhelin joka ei tue USB PD latausstandardia. 99% markkinoiden latureista lataa tuota hitaasti.

E: vai joko nuo on saatu tukemaan myös PD:tä?

Viimeksi muokattu:
Itsellä 12 ja en siedä tätä kaartuvaa näyttöä. Panssarilasit ei pysy ja kaikki hydrogel filmit vaike alaittaa ja kulmat alkavat kupruamaan. 15 tulee saamaan tasaisen näytön eli sitä odotellessa.

13R on tasainen näyttö.
Se ei omassa tilanteessa ole järkevä vaihto. Toki jos on alla joku OP 8-10, niin mainio valinta. Olisinpa itsekin odotellut hetken ja ostanut sen. 15 mukana tulee vähän enemmän päivityksiä, niin voi jotenkin oikeuttaa itselle vaihdon sen näytön tasaisuuden lisäksi 😛

Puhelin joka ei tue USB PD latausstandardia. 99% markkinoiden latureista lataa tuota hitaasti.

E: vai joko nuo on saatu tukemaan myös PD:tä?
"USB PD -lataus on tuettuna 55 watin maksimiteholla." Ei tuo nyt ihan Oneplussa omaa sataa wattia vastaa, mutta on tuo 55 wattiakin aika reippaasti.

OnePlussan luuriin hommataan tottakai kunnon pikalaturi, eikä sellasta, joka lataa hitaasti. Ei ole mitään järkeä jättää latauspotentiaalia käyttämättä.
Jokos ne nuo akut sietää nopeaa latausta edes yhtä hyvin kuin hidasta? Itse ainakin tapaan ladata puhelinta hitaasti yön yli, kuin kerran tai monta kertaa päivässä nopeasti.

Jokos ne nuo akut sietää nopeaa latausta edes yhtä hyvin kuin hidasta? Itse ainakin tapaan ladata puhelinta hitaasti yön yli, kuin kerran tai monta kertaa päivässä nopeasti.
Asetuksista saa säädettyä, että lataa hitaammin yöllä, kun puhelin ei aktiivikäytössä.

Milläs kikalla tuon hinnan 699€ saa? Mulla näyttää Power tilille kirjautuneena vaan tuon 849€ hinnan.

Milläs kikalla tuon hinnan 699€ saa? Mulla näyttää Power tilille kirjautuneena vaan tuon 849€ hinnan.
Hinta näköjään nostettu 999€ eli tämä tarjous ei tietenkään enää päde.

Alkuperäinen hinta oli 849€ ja siitä olisi saanut tuon -150€.

Oli jo muuttunut hinta "normaaliksi".

Onhan tuossa hinta/laatu kohdillaan 699e hinnalla. Mutta se meni jo, nyt enää 849e. Olin käsityksessä että OnePlus 13 on tasainen näyttö.

"OnePlus 13 on siirtynyt täysin tasaiseen näyttöön. Joissakin lähteissä mainitaan "mikrokaarevuus" reunoilla, mutta tämä on hyvin vähäistä eikä vastaa aikaisempien mallien kaarevuutta. Yleisesti ottaen käyttäjät kokevat sen tasaiseksi ja se tarjoaa paremman käyttökokemuksen, erityisesti eleiden ja näytönsuojien kanssa."

Pitääkö tuo paikkaansa?
--

Oma fiilis on, että puhelinten hinta/laatusuhde on merkittävästi parantunut viimeisen 2v aikana

esimerkkihintoja

Esim. S25/256gb noin 549e (vaihtarit toki)
Pixel 9/256gb (549e), vaihtarit toki
Iphonet 120e lisähyvityksellä jopa androidista, tainnnu saada 900e kieppeille pro mallia 256gb muistilla..
OnePlus 13/256gb 699e

--> fiilis on ainakin, että 2021-2023 tienoilla piti maksaa aina 999e vähintään että sai 256gb muistilla ok puhelimen..

Oli jo muuttunut hinta "normaaliksi".

Onhan tuossa hinta/laatu kohdillaan 699e hinnalla. Mutta se meni jo, nyt enää 849e. Olin käsityksessä että OnePlus 13 on tasainen näyttö.

"OnePlus 13 on siirtynyt täysin tasaiseen näyttöön. Joissakin lähteissä mainitaan "mikrokaarevuus" reunoilla, mutta tämä on hyvin vähäistä eikä vastaa aikaisempien mallien kaarevuutta. Yleisesti ottaen käyttäjät kokevat sen tasaiseksi ja se tarjoaa paremman käyttökokemuksen, erityisesti eleiden ja näytönsuojien kanssa."

Pitääkö tuo paikkaansa?
Jos ei ole täysin flat, niin en kyllä itse enää mene kusetukseen 🤣

Itse ainakin lataan aamuisin ennen töihin lähtöä oneplussani vartissa täyteen. Näin tehnyt jo vuoden verran eikä akun toiminnassa ole mitään vikaa.

Sama tyyli oli yleensä mullakin OnePlussassa. Tuon kanssa oli todella kätevää jos huomasi akun loppuneen kesken päivän tai jos akku oli aamulla vähissä. Luuri latautui aivan jumalatonta kyytiä täyteen.

Vaikka akkukapasiteettikin on OP13:ssa hyvä niin yllättävän surkeasti sillä on saatu hyötyä aikaiseksi. GSMarenan mukaan pelikäytössä akku kestää yli 2h vähemmän, kuin S25U:ssa, vaikka Samsungissa on 1000 mAh pienempi akku.

Lisäksi täytyy todeta, että hitaampien latausnopeuksien luurien kanssa peruskäyttäjällä ei ole koskaan mitään ongelmia, kun antaa luurin olla joka yö lataustelineessä ja ottaa aamulla mukaan. Ainoa ongelma tulee aktiivikäyttäjän (minä mukaan lukien) osalta siinä jos tulee käytettyä huomattava aika puhelinta ja akku loppuu kesken päivän. Silloin tulee OnePlussaa ikävä.

Kokonaisvaltaisesti S25U OneUI:lla ja tekoälyllä höystettynä vie OP13:sta siihen malliin, ettei näin pienellä hintaerolla (juuri tällä hetkellä eroa on tosin enemmän, kuin omalla ostohetkellä) itse tulisi lähdettyä OnePlussan kelkkaan.

OP13:n näyttö on aavistuksen pyöreä reunoilta, mutta ei mitenkään niin paljoa kuin Motorolan Edge luurit on. Voihan sitä käydä läheisessä puhelinkaupassa hiplaamassa.

Samsungin 25W laturi lataa luurin tyhjästä täyteen 1h 15min. Riittää minulle vallan mainiosti. Yleensä lataan noin 20% -> 80% ja siinä meneepi noin 40min.

Eilen yritin tilata 699e hintaan puhelinta myymälä noudolla, että saisi samalla vietyä vanhan puhelimen vaihdossa. Ei onnistunut sivun kautta tilaus kun tarjosi vain kotiin toimitusta, jonka vuoksi laitoin chatissa viestiä. Botti sitten teki puolestani tilauksen tuohon 699e hintaan, ja tilaus jäi roikkumaan kun ihmisen piti vielä se tarkistaa. Tänään asiakaspalvelusta sitten yritti tarjota tuota 849e "tarjoushintaa" luurille, ja kun laitoin kuvakaappauksen että hinnaksi oli sovittu 699e, niin asiakaspalvelusta sitten laittoi sähköpostiin tarjouslinkin kyseisellä hinnalla. En tosin saanut myymälä noudolla..

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
279 727
Jäsenet
77 969
Uusin jäsen
ccrr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom