• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka OnePlus 11 16/256GB 5G, Elisa, 749€

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
330
Tuote: Oneplus 11 16/256GB 5G
Tarjoushinta: 749€
Normaalihinta: 949€
Kauppa: Elisa
Voimassa: 2.4.2023
Linkki: Elisa - Verkkokauppa
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Salainen tarjous, joka ilmestyy kirjautuessa ja menee "Omat edut" sivulle. En itse ole Elisan asiakas ja tämä tarjous näkyy minulle. Kiitokset @SuprMasu :lle tästä; ilmoitti "Oneplus 11" ketjussa, joten ajattelin vielä tänne laittaa itse muiden nähtäville.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 983
Mistäs tämä pitäisi nyt käytännössä löytyä? 4 liittymää Elisalla ja kirjauduin omille sivuille. Kyllä minulle ainakin näyttää ihan normihinnalla 949€ :confused:
 
Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
183
Eipä näkynyt. Tosin ei toi kyllä nyt muutenkaan ostamisen arvoinen puhelin tolla hinnalla ja noilla spekseillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 983
Eipä näkynyt. Tosin ei toi kyllä nyt muutenkaan ostamisen arvoinen puhelin tolla hinnalla ja noilla spekseillä.
Eikös tuossa nyt ainakin suoritin ole aikasta parasta mitä tällä hetkellä saa? Ei kait kameratkaan ole kovin huonoja ja 16Gb muistia vielä matkassa?
 
Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
183
Eikös tuossa nyt ainakin suoritin ole aikasta parasta mitä tällä hetkellä saa? Ei kait kameratkaan ole kovin huonoja ja 16Gb muistia vielä matkassa?
Etukamera jostain vuoden 2018 samsungista, langaton lataus poistettu, IP suojaus poistettu, kameroiden laatu ja vakauksien puute jne.

10 taitaa olla enemmän vastinetta rahoille.
Toki jos tän olis saanu jollain 600€, niin vois olla harkinnan arvoinen.

Itse odotan Honor Magic 5 prota joka on oikeasti lippulaiva ja kameroissa meni heittämällä kärkeen
 

DrMadman

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Elisa.fi/oneplus linkin takaa mainostettiin löytyvän kun tuli mainostekstaria, sieltä näkyy ainakin ilman mitään kirjautumisia.

Vähän houkuttelisi vaihtaa OP9 Pro tuoreempaan kun akunkesto alkaa jo vähän heikentymään, mutta taidan jäädä odottelemaan josko syssymmällä tai ensi vuonna tulisi jotain enemmän päivityksen arvoista. Eipä noissa lopulta mitään isoa eroa ole kuitenkaan.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
164
Näytti olevan Hyvinkäällä ainakin ihan liikkeen edessäkin mainos.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
330
Elisa.fi/oneplus linkin takaa mainostettiin löytyvän kun tuli mainostekstaria, sieltä näkyy ainakin ilman mitään kirjautumisia.

Vähän houkuttelisi vaihtaa OP9 Pro tuoreempaan kun akunkesto alkaa jo vähän heikentymään, mutta taidan jäädä odottelemaan josko syssymmällä tai ensi vuonna tulisi jotain enemmän päivityksen arvoista. Eipä noissa lopulta mitään isoa eroa ole kuitenkaan.
Kiitos linkistä, vaihdoin aloitukseen. Omat ohjeet olivat vähän huonot. Toivottavasti kaikki kiinnostuneet löysivät tuon jostain lopulta.
 

Telaketju88

Tukijäsen
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
742
8pro käytössä ja eipä oikeastaan järkeä päivittää.

Tuntuu että puhelimien kehitys polkenut lähes paikallaan. 5 -> 8pro on huomattavasti isompi päivitys kuin 8pro ->11.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
330
Mulla tuli. Tilasin maanantai aamuna. Oli jääny tuohon 749e etuhintaan ostoskoriin ja oli päivittyny siihen se Buds Pro 2:sen kuvake siihen puhelimen rinnalle nii oli pakko tilata, vaikka meinasin etten aluksi koko puhelinta osta. Aika hyvä diili nyt ku sai -200€ laitteesta ja vielä melkee parin saan euron budsit kaupan päälle. Kelpaa. :cool:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 800
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom