One UI 7.0 ja Galaxy S21FE

Samsungin uusi one UI versio 7.0 (joka kai sisältää myös android 15 version) on alkanut tulemaan S21FE tyyppisille vanhoille malleille.

Olen kuullut hieman ristiriitaista infoa päivityksestä joten perustetaan sille uus lanka (johon voi kommentoida myös muiden abt. samanikäisten samsungien osalta kuten S21 normi, tjsp.. mallien One UI 7.0 kokemuksia).

7.0 on kai isoin päivitys hetkeen. Nämä kiinnostaa eniten.

- kokemukset akkukestosta tai sen muuttumisesta päivityksen jälkeen. Ekat 4-5 päivää päivityksen jälkeen on kai normaalia että akkukesto on huono kun systeemi kalibroi uudelleen itseään ja opettelee uutta käyttistä, mutta sen jälkeen se pitäisi normalisoitua jos kaikki on OK. Netissä on vähän ristiriitaista infoa, useat on valittanu joistain vanhoista Samsungin malleista että akkukesto olisi huonontunut, mutta muutamia on väittänyt ettei ole havainneet muutoksia.

- muut bugit/muutokset

- erityisesti goodlock ja vastaavat lisäosat. Jossain väitettiin, että "One Hand Operation+", joka on siis goodlockin palanen bugaisi 7.0:lla. Mä olen täysin riippuvainen tosta plugarista enkä halua päivittää ennen kuin se on (jos tulee olemaan) stabiilimpi uudella versiolla. Eli jos kellään joka on päivittänyt on kokemuksia miten one hand operation+ toimii uusilla versioilla nii kertokaa.

Samsungin "please update" notifikaatio näyttäisi tulevan joka päivä ja se on ärsyttävää pyyhkiä koko ajan pois nii siinä mielessä ei tekis mieli lykätä päivittämistä kovin pitkään mut jos on vakavia ongelmia kummankaan yllä mainitun asian kanssa nii sitten lienee vaan pakko...

Statistiikka

Viestiketjuista
279 367
Jäsenet
77 911
Uusin jäsen
lamppajamppa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom