• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut One Blade pro 29,9€

Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
101
Saakohan tämän myymälävarauksella alennushintaan? Ei ainakaan Varaa ja nouda näytä tuota alehintaa.
 
Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
409
Onhan tässä siis "perinteinen" ihan lyhyeksi parranajo, eikä pelkkä trimmeri? Itse en tajua näistä mitään, kun olen vanha joulupukki ja lyhennellyt omaani lähinnä eläimille aikoinaan ostetulla Moserilla :og: Pitäisi kuitenkin jälkikasvulle ostaa jo oma ensimmäinen kone.
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
174
Onhan tässä siis "perinteinen" ihan lyhyeksi parranajo, eikä pelkkä trimmeri? Itse en tajua näistä mitään, kun olen vanha joulupukki ja lyhennellyt omaani lähinnä eläimille aikoinaan ostetulla Moserilla :og: Pitäisi kuitenkin jälkikasvulle ostaa jo oma ensimmäinen kone.
Ajaa lyhyeksi, mutta ei vastaa kuitenkaan höylää.

Itse omistan koneen ja ennen höyläsin ja oon todella tyytyväinen. Kaikilla kavereilla myös oneblade ja kaikki kahuvat aina jos tulee puheeksi.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 024
Ostoskorissa laittaa alen jos oot jäsen. Varaa ja nouda näköjää lisätty nyt, ei ollut heti aamulla. Nettivarasto loppui ennen 11ta, noukin suoraan myymälästä. Raisiossa oli 10+ hyllyssä
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 524
Laitteen mukana tuli kuponki, joka ohjaa philipsin sivuille, jossa
uutiskirjeen tilaamalla saa -50% alennuksen 2kpl vaihtoteräpakkauksesta. Voinee kuka vaan käyttää kyseisen alen, ei vaadi laitteen ostoa
www.philips.com/myoneblade
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 284
Mitähän tässä pitäisi tuumia; menin ja ostin myymälään ---> sitten kylkeen telian liittymä siinä samoilla vauhdeilla.. Noh siitä Telian liittymästä 40e lahjakorttia heti käyttöön, josta miinustettii 29.9e-40e --> 10,1e lahjakortti vielä sähköposstiin.. Noh kohta viesti telialta --> valitettavasti liittymää ei voi siirtää, koska sinulla on määräaikainen liittymä - sanoin siitä kyllä myyjälle, ja se oli et ok kyl onnistuu siltikin. Eli liittymä ei sit siirrykkää?

Sainko siis OneBlade proon ilmaisella + 10e lahjakortin, vai periikö ne takas noi telian lahjakortit joilla ne jo alennukset antoi :D. Jos näin kävi, niin olikyllä hyvä tarjous! :D. Mut ehkä ne perii ne takas, mutta miten? En mitään ees maksanut minnekään, ku mulle maksettiin lahjakortti :D
 
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
327
Mitähän tässä pitäisi tuumia; menin ja ostin myymälään ---> sitten kylkeen telian liittymä siinä samoilla vauhdeilla.. Noh siitä Telian liittymästä 40e lahjakorttia heti käyttöön, josta miinustettii 29.9e-40e --> 10,1e lahjakortti vielä sähköposstiin.. Noh kohta viesti telialta --> valitettavasti liittymää ei voi siirtää, koska sinulla on määräaikainen liittymä - sanoin siitä kyllä myyjälle, ja se oli et ok kyl onnistuu siltikin. Eli liittymä ei sit siirrykkää?

Sainko siis OneBlade proon ilmaisella + 10e lahjakortin, vai periikö ne takas noi telian lahjakortit joilla ne jo alennukset antoi :D. Jos näin kävi, niin olikyllä hyvä tarjous! :D. Mut ehkä ne perii ne takas, mutta miten? En mitään ees maksanut minnekään, ku mulle maksettiin lahjakortti :D

Vähän menee ehkä offtopicin puolelle, mutta eivät peri. Lue se sopimus läpi ja jos siinä ei ole mitään mainintaa sait ilmaisen bladen ja 10e :) Myyjä voi siitä nillittää jos muistaa sinut, mutta eipä sellaisia tarvitse maksaa.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 284
Vähän menee ehkä offtopicin puolelle, mutta eivät peri. Lue se sopimus läpi ja jos siinä ei ole mitään mainintaa sait ilmaisen bladen ja 10e :) Myyjä voi siitä nillittää jos muistaa sinut, mutta eipä sellaisia tarvitse maksaa.
Heh joo... Pitää vähän vilkasta. Noh eipä haittaa. Yleensä nämä 40e lahjakortit tms. on tullut ns. noin 2kk kuluttua liittymän omistamisesta, niin vähän yllätyin kun pystyivät laskemaan hintaa suoraan tuotteesta.. E

Eli hyvät kaupat siis mahdollisesti: OneBlade Pro hintaan 0 +10e lahjakortti :).. Pitää ehkä itsekin ostaa moinen, vieläkö tämä tarjous on voimassa vaiko oliko vain tiistaina?

Näköjään dyson v8 olisi ollut ok tarjouksessa, noh ei voi mitään!

Kiitos tämän tarjouksen linkkaajalle, oiva lahjaidea oli.
 
Viimeksi muokattu:

SPu

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
128
Laitteen mukana tuli kuponki, joka ohjaa philipsin sivuille, jossa
uutiskirjeen tilaamalla saa -50% alennuksen 2kpl vaihtoteräpakkauksesta. Voinee kuka vaan käyttää kyseisen alen, ei vaadi laitteen ostoa
www.philips.com/myoneblade
Jeh, toimii hyvin. 2x OneBlade vaihtoterän hinnaksi UPS:n pikatoimituksella kotiovelle tulee 12,49€. Normaalihinta Suomesta Prismasta itse haettuna 25€.

Huom, tuolta tulee ensin normaali alekoodi (10€ ale yli 50€ tilauksesta) ja vähän sen jälkeen erillinen OneBlade-alekoodi.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Ajaa lyhyeksi, mutta ei vastaa kuitenkaan höylää.

Itse omistan koneen ja ennen höyläsin ja oon todella tyytyväinen. Kaikilla kavereilla myös oneblade ja kaikki kahuvat aina jos tulee puheeksi.
Tähän todettava, että olen itse kuullut koneesta paljon hyvää, mutta myös osalta paljon huonoa.
Omien kokemuksien mukaan oikein passeli vehje, jos parta ei ole kovin tuuhea/paksu ja jos karva on kohtuu helppoa leikata. Tällöin terät eivät ainakaan niin paljoa kulu. Omalla kohdalla teriä joutui vaihtelemaan melko paljon ja Philipsin tuolloisilla terien hinnalla koneelle rupesikin tulemaan hintaa lopulta melko paljon.
Jos minulta kysytään, niin suosittelisin kyllä jotain kunnon karvatrimmeriä, jolla ajaa vaikka hiukset tarvittaessa. Nuo kestää monasti paljon pidempän ja teriä ei tarvitse vaihdella jatkuvasti, mutta tämä toki oma subjektiivinen mielipide. Toki, jos tuolla pärjää, niin eikun kovaa ajoa vaan. :tup:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
634
Laitteen mukana tuli kuponki, joka ohjaa philipsin sivuille, jossa
uutiskirjeen tilaamalla saa -50% alennuksen 2kpl vaihtoteräpakkauksesta. Voinee kuka vaan käyttää kyseisen alen, ei vaadi laitteen ostoa
www.philips.com/myoneblade

Minä nappasin myös kaksi terää tuolla 12,50€. Toimitukseksi valitsin suosiolla postin, niin ei tule turhaan kuriirit ovea kolkuttelemaan
 
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
354
Jeh, toimii hyvin. 2x OneBlade vaihtoterän hinnaksi UPS:n pikatoimituksella kotiovelle tulee 12,49€. Normaalihinta Suomesta Prismasta itse haettuna 25€.

Huom, tuolta tulee ensin normaali alekoodi (10€ ale yli 50€ tilauksesta) ja vähän sen jälkeen erillinen OneBlade-alekoodi.
Kiitos! Ei näköjään ollut mitään rajoitusta miten monta 2-pakkausta sai tilata :thumbsup:
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 284
Tartteeko tätä Pro-mallia nytten, jos jo on se perusmalli ? Rupesi kuitenkin kiinnostamaan itseäkin vielä tämä.
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
531
ja teriä ei tarvitse vaihdella jatkuvasti, mutta tämä toki oma subjektiivinen mielipide. Toki, jos tuolla pärjää, niin eikun kovaa ajoa vaan. :tup:
mitä vittua? :D kolme konetta nyt ajossa poikien kanssa ja terät vaihtuu maksimissaan 2kk:n välein.
koska ei näköjään olla teräslankapartoja kuten sinä, niin esim. mulla menee 1 terä about 4kk helposti.
ajan vähintään joka kolmas päivä ellen oo lomalla ;)
ja nykyään uudemmassa teräsetissä tulee se body mukaan jos semmoista tarvitsee...
toiset tykkää "posliinista". minä annan munakarvojen rehoittaa :smoke:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 965
Viestejä
4 207 898
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom