Lahjoitetaan Omron peilivalokennoja //Lohja, pk-seutu, posti\\

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Pienoispeilivalokenno. Kohteesta heijastava 12-24v. Käytettyjä toki, mutta toimivia. Ei peilejä/heijastenauhaa.

Johdon pituudet vaihtelevat 20cm - 1m.

E3Z-R81

Tuollaisia löytyisi, jos joku harrastelija kaipaa mitä eriskummallisimpiin tarkoituksiin. Näiden hintana on se, että valaisee vähän käyttötarkoitusta. Kiinnostaa tietää mitä kaikkea porukka näistä väkertää. :)

Jaan näitä tarpeen mukaan, jotta mahdollisimman moni tarvitseva saa omansa. Postilla kulkevat ihan kirjeessä ja enempi määrä paketissa. Postikulut vastaanottajalle.

Alla olevat herrat saavat omansa ja kennoja jäljellä n. 20kpl.
 
Viimeksi muokattu:

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Monta sulla näitä löytyy? ja missä päin?
Lisätty paikkakunta otsikkoon. Voin laskea kun pääsen kotiin. Liikkuvat toki postillakin ja vaikka kirjeessä, koska pieniä.
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Voisin kanssa 5-10kpl ottaa postitse. Heitätkö privaa.
Laitan.

Toimitus voi kestää hetken ja jos olo on parempi niin huomenna lähtee eka erä liikkeelle. Jos ei niin vkl. Tämä tiedoksi kaikille. :)
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
131
Mulle kelpaisi kans muutama, kahdeksan tarve, mutta pienempikin määrä kelpaa.
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
Tännekin voisi muutama kelvata, jos jäljellä.
Mulle kelpaisi kans muutama, kahdeksan tarve, mutta pienempikin määrä kelpaa.
Laittakaas YV:llä kuvausta projektistanne ja lähetystietoja. Pakkailen noita nyt viikonloppuna kunhan oloni paranee ja säryt antaa myöten. Näitä tuli juuri toistakymmentä lisää, mutta olen totaalisesti hukassa saldosta. Teille riittää ainakin. Pakkailun jälkeen tiedän paremmin ja Päivitän saldon tänne. :)
 

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 997
Jos laitat 1-3 noita siihen In Win 303 pakettiin niin enköhän minä niille Raspberry Pin:n kanssa jotain käyttöä keksi (valaistuksen ohjaus liikkeen mukaan tulee ensimmäisenä mielen).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 664
Viestejä
4 221 072
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom