- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 3 246
Jaa, no sitten pahoitteluni. Ymmärsin vähän väärin. Ajattelin että lykkäät jonkun 30ke vehkeen tuossa kunnossa vaihtoon ja seuraava asiakas saakin sitten tapella rikkinäisen vehkeen kanssa.
Joo, Volvon arvo on jossain max 500 euron luokassa. Tuo Hyundai oli "hyvitys vähintään 2000 euroa pihaan ajetusta autosta" - autoja, joten eiköhän Rinta-Jouppikin odotukset ole aika matalat vaihdokkien suhteen.Jaa, no sitten pahoitteluni. Ymmärsin vähän väärin. Ajattelin että lykkäät jonkun 30ke vehkeen tuossa kunnossa vaihtoon ja seuraava asiakas saakin sitten tapella rikkinäisen vehkeen kanssa.
Mitäs olet autosta pitänyt? Ollaan kanssa tuota mietitty meille, mutta hiukan arkarruttaa auton sisätilat, onko ne riittävät meille. 2 aikuista ja lapset, 7, 4 ja joskus loppuvuonna syntyvä niin mahtaako käydä takapenkki liian ahtaaksi.Noniin, nyt niitä "vähän" parempia kuvia
Autona siis Renault Megane -15 1.2TCe 115 S+S Limited
Kolmelle lapselle ja kahdelle aikuiselle varmasti pieni ja ahdas. Takakontin koosta en osaa sanoa farkussa, isohan se tässäkin on että se ei varmaan se suurin huoli ole. Muuten olen tykännyt autosta, koneessa ihan tarpeeksi tehoa arkiliikenteeseen ja taajama-ajo lepposta.Mitäs olet autosta pitänyt? Ollaan kanssa tuota mietitty meille, mutta hiukan arkarruttaa auton sisätilat, onko ne riittävät meille. 2 aikuista ja lapset, 7, 4 ja joskus loppuvuonna syntyvä niin mahtaako käydä takapenkki liian ahtaaksi.
Edit: Farkkuna siis tietenkin.
Ihan siistiltähän tuo nyt periaatteessa näyttää.550 Euroa, Varusteina moottori, vaihteet, ratti, ovet ja leimaa kesään 2018. Mitä muuta tarvii. Jep, opiskelijasinkkumies
Joo yllättävän suuri osa autoista on auttamattoman pieniä kun on lapset kyydissä, sitä ei ymmärrä miten paljon lapset vievät tilaa ennen kuin niitä turvaistuimia alkaa mallaamaan penkkiin kiinni. Lisäksi vielä takakontin kokoa ja viisiovisuutta oppii arvostamaan.Kolmelle lapselle ja kahdelle aikuiselle varmasti pieni ja ahdas. Takakontin koosta en osaa sanoa farkussa, isohan se tässäkin on että se ei varmaan se suurin huoli ole. Muuten olen tykännyt autosta, koneessa ihan tarpeeksi tehoa arkiliikenteeseen ja taajama-ajo lepposta.
Sen verran myös kritiikkiä että lähes 300tkm ajettu mondeo oli maantiellä ja motarilla parempi menemään, okei iso auto ja siinä missä mondeon etupenkin heitti aivan taakse niin takana mahtui istumaan ilman että polvet otti penkkiin kiinni, tässä ei mahdu enää edes sisään. [emoji16] Itse kun ajelen yksin tai kaksin niin koko riittää hyvin.
No huh. Meidän muksut kitisee jo A6:ssakin jos penkki alkaa lähentelemään liikaa (ei lähelläkään jalkojen koskettamista) - mahtaisi olla "ilo" kuunnella kommenttia jos ne laittaisi ne turvaistuimineen tuonne.Tuossa nopea räpsy takapenkiltä, apparin penkki niin takana kuin menee ja kuskin penkki mun säädöissä, kuskin taakse juuri mahtuu, mutta apparin puolelle ei.
Meganessa on kontti pirun iso ja edessä on hyvät oltavat niin sinne on ne sentit menny...Äkkiä katsottuna tuon Meganen takatilat ei juuri ole isommat kuin Cliossa. Eihän sekään iso auto ole, mutta varmaan sinne muksut sopii, kun sopivat nykyisen i20:n takapenkille.
Paljon on kontissa litroja?Meganessa on kontti pirun iso ja edessä on hyvät oltavat niin sinne on ne sentit menny...
372l nopeasti googlattuna...Paljon on kontissa litroja?
Ok. Omassa tulevassa farkku Cliossa näyttäisi olevan noin 440 litraa.372l nopeasti googlattuna...
Niin farkku, tämä on hatchback. Farkku meganessa tais olla 550l?Ok. Omassa tulevassa farkku Cliossa näyttäisi olevan noin 440 litraa.
Scirocco on kyllä omasta mielestä todella hyvän näköinen auto. Jossain vaiheesa sellaisen ostoa suunnittelin ja kävin koeistumassakin, mutta loppuen lopuksi päädyin "järkevämpään" autoon. Harmi ettei tuolle ole kuulunut uutta mallia VII-Golfin pohjalle. Aina kääntyy pää, kun Sciroccon liikenteessä näkee.Laitetaan nyt tännekin nykyinen jo 3v palvellut Rocco. Vaikka taitaakin mennä vaihtoon kesällä.
Jepjep, eipä oo kovin kuvaava kuva. Otin vain härskisti saman "maisemakuvan" eräältä toiselta keskustelupalstalta™.
1.4 TFSI DSG DCC, nahat, navit, bixenonit, jne..
Ei ole ollut tehtaalta lähtiessä nelivetoa mutta näppärähän tekee itse niin kuin pajalle.com porukka vuosi sitten.Saisi tulla kyllä jo uutta tuosta rocco-linjaltakin, mutta olikos näissä missään mallissa nelivetoa?
Mites jakopää on kestänyt vai onko syy eteenpäin laittamisessa juuri siinä?Laitetaan nyt tännekin nykyinen jo 3v palvellut Rocco. Vaikka taitaakin mennä vaihtoon kesällä.
Ei ole se syynä. Vaihtoon menee, koska kiikarissa neliveto ja vähän tuppaa ärsyttämään noi pitkät ovet parkkihalleissa.Mites jakopää on kestänyt vai onko syy eteenpäin laittamisessa juuri siinä?
Tekee vaikutuksen amiksen pihalla.Tummennetut etuvalot....
Minkä näköinen tuo on talvilookissa? Ovet paikoilleen ja rättiä muualle?Vuoden verran on kohta ajeltu Jeep Wranglerilla vuodelta 1992, mittariin pamahti 180tkm viikko sitten.
Kuvia, speksejä, varusteita? Moinen lotja löytyy täältäkin, kuva viime syksyltäVolvo 960.
Muutama etuvetoinen ollut Chevy van G20 jälkeen, mutta pakko oli palata takatuuppareiden pariin. Ja herrasmiesikäisiin luottoautoihin.
Samaa mieltä, mutta jos auto joutuu käymään tuulilasin vaihdossa niin ei kannata viedä halvimpaan liikkeeseen. En ole itse Caddya käyttänyt vaihdossa mutta entinen omistaja on, tällä hetkellä sadetunnistin toimii lähinnä päin vittua, ärsyttävää. Pitäisi varmaan käyttää jollain liikkeellä joka osais laittaa sen 'kuntoon'.Sadetunnistin turha? Yks parhaista "pienistä" varusteista mitä tiedän.
Nojoo, menee omasta mielestä vähän kategoriaan "kuka nyt ei itse osaa pyyhkiä laseja kun tarvis". Tai lähinnä kesähelteellä jos pitää tuota jostain syystä päällä ja paarma tirskahtaa tuolle sensorialueelle.. rupeeko pyyhkiin ns kuivaa lasia..Sadetunnistin turha? Yks parhaista "pienistä" varusteista mitä tiedän.
Joo, katselinkin että noita tummasisusteisia (kangas/nahka) oli markkinat pullollaan. Nyt oli tartuttava tähän houkuttimeen kun kysyntä ja tarjonta täsmäsi.@shuvl Tosi mukavasti toi nahkasisusta piristää autoa. Tyylikäs löytö! Näyttää niin eri autolta vrt tummat kangaspenkit, jotka tuommoisesta ekana olettaisi löytyvän.
Itse otan sen pois päältä kun sade lakkaa, niin eipä pyyhi turhia. Paarmasta en tiedä mutta pöly ainakin itsellä aiheuttaa pyyhkimistä. Jokatapauksessa itse tykkään varusteesta, sateen voimakkuus kuitenkin yleensä vaihtelee paljonkin, niin eipähän tarvi olla kokoajan säätämässä tihkuasennon ja jatkuvan pyyhkimisen välillä.Nojoo, menee omasta mielestä vähän kategoriaan "kuka nyt ei itse osaa pyyhkiä laseja kun tarvis". Tai lähinnä kesähelteellä jos pitää tuota jostain syystä päällä ja paarma tirskahtaa tuolle sensorialueelle.. rupeeko pyyhkiin ns kuivaa lasia..
Kannattaa varmistaa ettei Saabeissa (ja muissa) ole samanlaista Audismia kuin tossa omassa; jos pyyhkijät ovat automaattiasennossa niin jarruja "kuivataan" tietyin aikavälein, ihan sama sataako vai paistaako.Mulla on myös nyt ensimmäinen auto jossa sattuu olemaan sadetunnistin. En sellaisen olemassaoloa osannut autoa hankkiessa edes noteerata mitenkään, mutta kun sen löysin niin onpahan se vaan mukava varuste. Suurimman osan ajasta ajelen pyyhkijät automaattiasennossa ja ainakin omassa autossani (Saab 9-3) se toimii sen verran mukavasti että harvoin tarvii itse pyyhkijäviikseen koskea vaikka sateen määrä vaihtelisikin.