Josef
Це політично коректна назва.
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 803
Ei tollanen uus, puhdas rengas sitä penkkiä kuluta edes sitä vertaa ko satakilonen perse.
Ei, koska pakosarjat on pitkät ja loppuu juuri tuohon pukin eteen. Tietenkin tuohon voisi teettää kokonaan uuden tuen, mutta nykyinen ratkaisu on riittävän jäykkä, eikä ulkonäöllä ole tuolla väliä.Näyttää kyllä aivan käsittämättömältä ratkaisulta, putkistoa ei varmaan ollut mahdollista muokata?
Puhdas ja pehmeä kumi tuskin kuluttaa penkin nahkaa senkään vertaa, kuin oma perse.Yhtä paljon ihmettelin että kuskataan renkaita nahkapenkeillä ilman sen kummempia suojia?
Minullakin oli joskus Tigra... Tosin vanhaa mallia niin ei ollut avo... Hauska laite oli silti.möin ton aikasemman postauksen loppusyksystä ostetun mustan joskus vajaa kuukaus sitten hyvällä hintaa ja kävin ostamassa just samanlaisen ja jäi hyvä nelinumeroinen summa värinvaihdosta vielä käteen...tosin musta oli siistimpi väri mutta eiköhän tälläkin ajele kesän.
Äkkiä puhtaampikin tuollainen uusi kumi, kun kuskin perse.Ei tollanen uus, puhdas rengas sitä penkkiä kuluta edes sitä vertaa ko satakilonen perse.
Vähän ohi mutta jäi kiinostamaan et paljonko moiselle "pihatielle" tuleepi hintaa? Nissanin kuvista.4 autoa löytyy tällä hetkellä.
2 on ajossa.
Opel Corsa OPC 2016 ja Ford Mondeo ST200.
Fordista ei taida olla kuvaa nyt...
Tallissa odottaa huomiota 2 autoa.
Opel Signum 2.0t 2003
Nissan 200sx S14 1994
Se on jo puukotettu, Pedalbox oli kyllä rehellisesti aika turha ostos.Miksi pedalbox? Vai mikä ecu tuossa on, ettei bittinikkarit sitä puukota?
Jenkkiukkona kiinnostuin. Nätti on, minkälaisia muutoshommia tulossa? Millä motilla moinen on? Ja toki vaadin saada sisäkuvia, konehuoneesta yms!Se on jo puukotettu, Pedalbox oli kyllä rehellisesti aika turha ostos.
Tänään tuli ostettua R8:lle kaveriksi vähän erilainen peli. Eli Jeep Wrangler JKU 2012. Tulee vielä jonkun verran laittoa että saa mieleiseksi.
Vaihdan etu ja takapuskurin, kaaret ja sitten heitetään uutta osaa alustaan jotta kaikki on tiptop. Laitan kuvia kun saan auton, on vielä laivamatkalla Saksasta.Jenkkiukkona kiinnostuin. Nätti on, minkälaisia muutoshommia tulossa? Millä motilla moinen on? Ja toki vaadin saada sisäkuvia, konehuoneesta yms!
Minkäslaisessa hintahaitarissa liikutaan tämmösen erikoisemman Jeepin kanssa?
Ulkonäkö hivelee omia silmiä, vähän tulee HMMWV eli Humvee fibat, hyvällä tavalla.
Et vissiin ole nähny kuminjälkiä nahkapenkissä? Kovin kauaa tollasen renkaan ei tarvitse olla penkillä niin siitä imeytyy jotakin nahan huokosiin. Ihan samalla tapaa kuin omat näpit tummuu kun sitä aikas pitelet. Mersuissa taitaa tosin olla mb texiä tai articoa nahat suurimassa osassa niin ei niihin kyllä samalla tapaa tartukaan kuin oikeaan nahkaan.Ei tollanen uus, puhdas rengas sitä penkkiä kuluta edes sitä vertaa ko satakilonen perse.
MB-Texiä käytetään standardina alemman luokan malleissa, ainakin C, E, M ja SLK.Mersuissa taitaa tosin olla mb texiä tai articoa nahat suurimassa osassa niin ei niihin kyllä samalla tapaa tartukaan kuin oikeaan nahkaan.
Ei onneksi ollut yötä auki, mutta jonkun puolipäivää. Perus "minä ite" - keissi missä halutaan itse tulla autosta pois ja laittaa ovi kiinni. Itse tietenkin kannat jo ostoksia sisään ja unohdat tarkastaa onko ovet kiinni.@Paztak Mitä tuossa on käynyt? Muksu jättänyt yöksi oven auki?
Milläs motilla? Kaverilla on vastaava yli 600k ajettu 1.9TDI. Hämmentävän kestävä ja taloudellinen.Muilla täällä helevetin hienoja autoja, mutta minä olen tyytyväinen tähän ostokseeni kun ostin 190tkm ajetun "järkipelin" kahella tonnilla kun edellinen (Corolla) meni jo sen verran huonoon kuntoon.
1.6 bensa luotto peli sekinMilläs motilla? Kaverilla on vastaava yli 600k ajettu 1.9TDI. Hämmentävän kestävä ja taloudellinen.
Itsellä on kanssa yksi samanlainen tuossa pihassa. Näissä on jo (tai voi olla) yllättävän paljon varusteita, kuten automaattipyyhkijät. Muita hyviä ominaisuuksia on esim lasiset umpiot, niin eivät mene ajan saatossa yhtä huonoiksi kuin muoviset. Huono puoli on 1,6 bensan janoisuus, samanikäinen Audi A6 1,8T vie meillä suunnilleen saman verran kuin tuo golffi.1.6 bensalla mennään. Dieseliä en tohtinut ottaa ja toi 1.6 passaa itselle mainiosti työmatka-autoksi.
Juu kyllä ton saa kuluttamaan vaikka pieni kone onkin. Nyt näyttää 6,8l/100km tuo pidemmän ajan mittaus tuossa työajossa joka on suurimmaksi osaksi kuitenkin maantieajoa. Edellinenkin auto oli 1,6 mutta se olikin vanha Corolla joka kulutti yli 10l/100km joten tämäkin tuntuu jo luksukselta Löytyy sporttisisustaa ja muuta, mutta vakkari puuttuu varusteluista.Itsellä on kanssa yksi samanlainen tuossa pihassa. Näissä on jo (tai voi olla) yllättävän paljon varusteita, kuten automaattipyyhkijät. Muita hyviä ominaisuuksia on esim lasiset umpiot, niin eivät mene ajan saatossa yhtä huonoiksi kuin muoviset. Huono puoli on 1,6 bensan janoisuus, samanikäinen Audi A6 1,8T vie meillä suunnilleen saman verran kuin tuo golffi.
Meillä kuluttaa kyllä yleensä yli 8. Tiedä sitten onko meidän omassa jotain vikaa.. Ja kyllä vakkari löytyy!Juu kyllä ton saa kuluttamaan vaikka pieni kone onkin. Nyt näyttää 6,8l/100km tuo pidemmän ajan mittaus tuossa työajossa joka on suurimmaksi osaksi kuitenkin maantieajoa. Edellinenkin auto oli 1,6 mutta se olikin vanha Corolla joka kulutti yli 10l/100km joten tämäkin tuntuu jo luksukselta Löytyy sporttisisustaa ja muuta, mutta vakkari puuttuu varusteluista.
Raskas mutta köyhä kuski vai miten se nyt meni Ei tartte litrasta vääntää, oikeassa olet. ps. JPAK autossa aika ison näköiset vanteet, itse en 16" isompaa kyllä haluaisi ajomukavuuden nimissä laitta. 15" on aika passeli.Muistakaa noissa kulutuksissa ilmapaineen vaihtelu ja siitä johtuva pieni heittely. Tarttee nyt litrasta vääntää että jotain vikaa.
Itse kun laitan Volvon koukkuun kuomullisen peräkärryn niin kulutus nousee 20 litraan motarilla ja silloin vaihdan ajotietokoneen kanavaa kulutusmittarilta lämpötilamittarilleRaskas mutta köyhä kuski vai miten se nyt meni Ei tartte litrasta vääntää, oikeassa olet. ps. JPAK autossa aika ison näköiset vanteet, itse en 16" isompaa kyllä haluaisi ajomukavuuden nimissä laitta. 15" on aika passeli.
Joo noi kesävanteet on nyt 17" oli pakko ottaa kun niin halvalla sai vaikka 16" etsinkin. Eipä noi vielä ajomukavuudessa ole näkynytRaskas mutta köyhä kuski vai miten se nyt meni Ei tartte litrasta vääntää, oikeassa olet. ps. JPAK autossa aika ison näköiset vanteet, itse en 16" isompaa kyllä haluaisi ajomukavuuden nimissä laitta. 15" on aika passeli.
Mikä kesäauto?mun käyttis ollu tän talven....halpaa ajoa ollu. verot + vakuutus noin 300e vuosi yhteensä ja autokin makso alle donan.
270k mittarissa mutta vielä menee täysillä kun on tojotan perusvarmaa tekniikkaa.
yhden kerran laitoin lohkolämppäriin koko talvena ja toi oli kun oli 25 astetta jo pakkasta...olis se käyntiin lähteny kun 20 asteen pakkasessakin hörähti nopeemmin käyntiin kun lämpimällä koneella.
en tarvii kun käytännössä kaupunkiajoa niin tommonen on passeli talveks ja viikon päästä leimalle ja sitten seisomaan kun otan kesäauton alle.
edellisellä sivulla mun postausMikä kesäauto?
Aiheellisempaa olisi ottaa huomioon, että tuon korimallin keulalla on ainakin kahta eri ykskutosta. 101 hp ja uudempi 105 hp malli. Vanhempi vie 8 litraa, kun uudempi menee alle 7:lläMuistakaa noissa kulutuksissa ilmapaineen vaihtelu ja siitä johtuva pieni heittely. Tarttee nyt litrasta vääntää että jotain vikaa.
Oma onneksi tööttää jos ei kiinni niin ei missaa . Ärsyttävä mutta sit taas näköjään ihan hyvä ollaVälillä ärsyttää kun omassa kinnerissä ei saa ovia edes lukkoon ennen kuin ne on kaikki kiinni, mutta nyt ei enää ärsytä niin paljoa
Et haluais vaihtaa tuota 1999 Cadillac Seville STS:ään?Puunasin autoa ja ihmettelin kaikkia pintavaurioita. Osaa olla pölyistä ulkona. Huomiselle jäi vielä kumitiivisteiden sively kuminhoitoaineella.
Mukana tuli 9x20" mutta en tykännyt niiden tarjoamasta kyydistä. Hommasin 8,5x18 borbet blx:t, kuvassa 3d-rendaus vanteista pari pykälää uudemman Audin kanssa:Et haluais vaihtaa tuota 1999 Cadillac Seville STS:ään?
No ei vaan, eipä se ole vaihtokunnossa edes nyt, maski ja puskuri otti jouluna pienehkön persekosketuksen...
Helevetin nätti Audi kyllä, hyvällä pidolla ollut selkeästi. Mimmoset kesävanteet sulla on tuohon?
S124 saa aina peukkuaTällä hetkellä ajossa olevat menopelit luotettavuus -ja hintajärjestyksessä halvimmasta kalleimpaan sekä samalla vanhimmasta uusimpaan. Hienosti Samsung:n kamera näköjään on vaikeuksissa peilaavan pinnan kanssa.
Huonosti pidetty ja siksi ihan kulahtanut koko sisusta. Ruostettakin näyttää olevan, eli perus volkkari...Jotenkin tuo sisusta näyttää "huono" laatuselta..? Takapenkeilläkin tuo etuosa, johon pohkeet osuu on kulunut kuvien mukaan.
Siis ainakin kuvissa, ettei olis alkuperäisten penkkien päällä joku nahkapäällinen?
Muutenkin takapenkeistä tulee mieleen joku motonetin istuinpäällinen, jotenkin "lörpähtäneen" näköinen.
Kiitoksia Advanit saavat ehkä tänäkesänä huollon ja maalauksen mikäli kaveri kerkeää omilta vannehommiltaan tekemään. Pientä kiveniskemää ja lakkavikaa löytyy, mut ei tosiaan mitään vakavaa. Tarrat varmaankin irrottelen poikkee kun alkaa tää jonneikä olla ohi. Tul n. 7 vuotta sit laitettuu kun omistin tarakoneen millä noita pysty tekemään.Advanit näyttää vuosi vuodelta paremmilta kun ikää tulee. Eikö noi kannattaisi talvella kuntoon laittaa niin pääsee kesällä tyrkkäämään huoletta?
Muuten oikein ajan hengen mukainen rassi mutta toi hoonigan tarra on kyllä vähän jonne...
Kilven paikkaa on optimoitu tien varrella olevien telkänpönttöjen takia? Onko tuo ratakäyttöön, kun silmämääräisesti ei pääse katukivetyksen tai hidastetöyssyn yli, ei taida tavallinen tunkkikaan kelvata?
Nurmikko hämää tossakuvassa, kyllä tolla korkeudella vielä hidastetöyssyjen ja korotetujen jalkakäytävien yli pääsee ilman et pohjaan raapii. Alunperin pakoputki otti hieman osumaa, mut putken uudelleenrakennuksen ja n. 5cm noston jälkeen ei enää raapinut. Normaali tunkki ei mee alle eestä ennenku auton ajaa lankkujen päälle et nousee hieman ylemmäs mut sen parin minuutin kikkailun jaksaa tehä Takapään pystyy ilman lankkuja nostaa matalalla tunkilla perämurikan kohdalta. Radalla oon vaa parikertaa käyny tolla leikkimässä, mut kadulla ajeluun toi on pääpiirteittäin tehty. Kilven paikka tul vaa ulkonäkösyistä vaihdettuu toho alalippaan kiinni, mut toki hiukan helpottaa myös peltipoliisien varalta.Kilven paikkaa on optimoitu tien varrella olevien telkänpönttöjen takia? Onko tuo ratakäyttöön, kun silmämääräisesti ei pääse katukivetyksen tai hidastetöyssyn yli, ei taida tavallinen tunkkikaan kelvata?